שאלה 235201
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, 0 השתתפו בסקר ו-0 דרגו את העצות.

האם לקחת רואקוטן במצב שלי?

פצעון בת 15 | כתבה את השאלה ב-21/10/18 בשעה 12:33

היי
אני כבר הרבה זמן מתלבטת אם לקחת רואקוטן.
המצב שלי בפנים הוא שבכל חודש שבועיים לפני המחזור מתחילים לי פצעים במקום אחר בפנים והרבה מהם... בכל שאר האזורים יש לי קצת פה ושם.
חודש אחד במצח חודש אחד בלחי ימין חודש אחד בלחי שמאל כל פעם באחד מהמקומות האלה לפעמים יש לי גם איזה אחד או שניים באזור הצוואר או החזה.
*האם זה מפריע לי?*
אני מרגישה מאוד חסרת ביטחון עם זה תמיד מנסה להסתיר אותם מאנשים אבל לפעמים אני פשוט מסתכלת על אנשים אחרים שהמצב אצלם יותר גרוע ואומרת לעצמי שאני עוד נורמלית יחסית (למרות שלרוב הבנות בכיתה שלי אין כי או שהן כבר לקחו או שאף פעם לא ממש היה להן) אני ניסיתי הכל קוסמטיקאיות ותכשירים רופא עור חלק מהדברים עובדים אבל ממש בקטנה לא רואים שיפור ענק. זה ברור לי שבמצב שלי הפתרון היחידי הוא או רואקוטן או לחיות עם זה.
כשהלכתי לרופא עור בפעם הראשונה הוא נתן לי משחות ובפעם השנייה הוא הביא לי לקחת כדורים של אנטיביוטיקה אבל ברוב מה שקראתי ושמעתי הם בקושי עוזרים אז לא לקחתי אותם כי כל מי שמתחיל איתם עובר לרואקוטן .
*אז למה לא רואקוטן בעצם?*
דבר ראשון התופעות לוואי זה נשמע לא כל כך נעים ואני מאוד מפחדת מהחודשיים הראשונים שבהם לפי מה שידוע לי המצב בפנים הולכים להיות קטסטרופה. אני לא יודעת אם אני אשרוד את התקופה הזאת שכולם יראו אותי עם פי 2 יותר חצקונים ממה שיש לי בדרכ שבקושי עם זה אני מסדרת. בנוסף קראתי שזה גורם לדכאונות ואני חייבת להתוודות שיש לי לפעמים רגעים שאני קצת בדכאון (חושבת על המוות שלי אבל לא על אובדן עצמי או משהו) אז זה לא דכאון ממש נוראי ואני מפחדת שהוא יהפוך לכזה בעקבות התרופה בנוסף אני לא יודעת לבלוע כדורים וגם אני מאוד לא אוהבת בדיקות דם . אני גם עושה ספורט 3 פעמים בשבוע ושמעתי שזה לא מומלץ לעשות ספורט בתקופה הזאת ואני לא יכולה פשוט להפסיק או לעשות פחות כי יש לי חצקונים.
לסיכום אני בהתלבטויות קשות אמא שלי רוצה מאוד לאחרונה שאני אקח אבל אני לא אוהבת לעשות דברים בפזיזות. מה אתם אומרים האם שווה לי לקחת את זה

חד וחלק: לקחת או לא ?

כן
 
7
לא
 
8
תלוי בעוד דברים (אם יש שאלות אני יענה בתגובות)
 
0

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה
כשזה מגיע לבריאות... העצות שלנו יכולות לעזור, אבל לא מחליפות ייעוץ רפואי

עצות הגולשים (4) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "שומרים על הגוף"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות