0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

אמא שלי היא פשוט בנאדם כל כך רע וקר אלי ואני לא מגזימה בגלל כל הקטע של גיל ההתבגרות, לברוח?

קים בת 15 | כתבה את השאלה ב-05/10/18 בשעה 19:21

אני בת כמעט 15 ובגיל 10 ההורים שלי התגרשו ואבא שלי גר בארצות הברית ואני רואה אותו ממש לעיתים רחוקות אבל אני משתדלת לדבר איתו כמעט כל יום.
אבל אמא שלי. אני בטוחה בזה שהיא משוגעת. בבקשה תחסכו תגובות שזה מגעיל לכתוב דברים כאלה על אמא שלי אבל ככה זה באמת. מאז שהם התגרשו היא פשוט השתגעה. היא צועקת בלי סוף על כל מני דברים אבל לא צעקות ״רגילות״. אלא צרחות של ממש. היא מכנה אותי בכינויים וכל הזמן מורידה אותי עוד ועוד. היא קוראת לי בלי הפסקה פרה חמורה שמנה ומאז שהיא התחילה לקרוא לי ככה אני שונאת את הגוף שלי. היא אומרת לי שאני מקור הרוע שלה בחיים שהיא שונאת אותי ושאני צריכה למות ועוד מיליון ואחד דברים. היא כל הזמן מורידה לי את הביטחון וקוראת לי טיפשה שאת זה אני יודעת שאני לא, ששום דבר לא יצא ממני. נמאס לי כבר, מגיל 11 אני מבקשת מאבא שלי שאני אבוא אליו אבל הוא אף פעם לא מסכים. הוא לא יודע עד כמה המצב נורא. כשהיא עם אנשים אחרים היא מזייפת את ההתנהגות שלה כאילו היא האמא הכי טובה בעולם. אני עברתי כל כך הרבה דברים בחיים שלי ואיך שהוא אני עדיין מחזיקה את עצמי, נמאס לי כל שבועיים להתקשר לאבא שלי כולי בוכה ומתחננת לבוא אליו לארצות הברית. אני מרגישה שאם אני לא אברח מפה שאני לא אהיה מסוגלת להחזיק את עצמי. נכון אולי זה לא נשמע ככה עם כל מה שכתוב למעלה אבל אני בנאדם בוגר, מאז שאני קטנה אני מסתדרת בעצמי ואת כל הדברים שההורים אמורים לעשות אני עושה, אני מבינה את העולם הרבה יותר טוב ממה שילדים בגילי מבינים, ואני חושבת על לברוח מפה ולהסתדר לבד. אני פשוט לא יכולה להשאר פה יותר ולבכות כל לילה בשקט. אין לי חשק לכלום.
יש לי כסף שחסכתי מהבת מצווה וזה יספיק לי כדי לעשות כרטיס ויזה נטען ולקנות כרטיס טיסה אבל אני חושבת על מה יקרה אחרי שאני אטוס, איפה אני אלמד ומה אני אעשה.
אני יודעת שאני לא מכוונת להשאר פה אבל לאן אני אלך??

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (7) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "מתבגרים"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות