0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, 0 השתתפו בסקר ו-0 דרגו את העצות.

כבר פעמיים שגבר בוחר משהי אחרת על פניי יש איתי בעיה?

סטאר בת 23 | כתבה את השאלה ב-25/09/18 בשעה 11:20

אני לא באה לבכות כאן. רק לפרוק כאב ומבקשת לא לשפוט אותי כי מי שלא חווה חוויה דומה לשלי פשוט לא יבין את גודל הכאב.
אז ככה.. אני בת 23 ומעולם לא הייתי במערכת יחסים אני לא אכנס לפרטים כי זה לא מהות העניין. לפני שלושה חודשים הרמתי את עצמי והחלטתי שהגיע הזמן לחפש משהו. לעשות צעד. אני לא יודעת אם זה הגורל או סתם קארמה אבל שני קשרים שפיתחתי הסתיימו ככ מהר כשמשהי נכנסה לנו באמצע. אז כן אני לא מצטערת שזה הסתיים כי עדיף שמשהי תכנס באמצע כשעוד אין נישואין והקשר עוד לא ממש הדוק אבל רעבק זה מה שמגיע לי? עד שהרמתי את עצמי לנסות להכיר בן זוג ככה מגיע חוויה אחרי חוויה שבחורה תכנס לי באמצע? עוד לא הבראתי מהשברון לב עם בחור אחד אז רעבק למה זה קרה שוב?
אני אתחיל מלספר את החוויה השנייה הטרייה יותר ואחכ יעבור לחוויה הראשונה ( שהייתה כואבת יותר כי שם באמת שהתאהבתי קשות בבחור )
אז ככה נתחיל מהחוויה השנייה הטריה: ברוך השם בורכתי ביוזמה שבאה לידי ביטוי בכך שאני גם מתחילה עם גבר אם מתחשק לי. אני לא מתביישת. אני פונה ומה שיהיה יהיה. אז כך יצא שראיתי בפייסבוק בחור שעל פניו מצא חן בעייני ראיתי אותו בקבוצה של רווקים ורווקות. ופניתי אליו. הבחור נענה לבקשתי ולפלירטוטיי ( סתם נו אני לא כזאת פלרטטנית .. ) והתחלנו לדבר עברנו מהפייסבוק לטלפון ומהטלפון לדייטים ויצא שהיינו יחד חודש.
עזבו שבמשך הזמן גיליתי עליו שהוא לא סיים 12 שנות לימוד וכשהיה נער ישב בכלא ואז בפנימייה והייתה תקופה שלקח סמים ולא עשה צבא... ( לא מסוס חיי ) אבל החלטתי לתת הזדמנות ויצאנו חודש שנגמר בזה שגיליתי שהוא בוגד: יום אחד במהלך החודש דיברנו בינו לבינה ואמרתי לו שמאוד מאוד חשוב לי גבר נאמן.. ביוזמתו הוא שלח לי תצלום מסך של בחורה שפנתה אליו התחילה איתו ( פה הוא שם גול עצמי ) והוא כביכול נפנף אותה.. נכון הוא צילם שהוא אומר לה שיש לו משהי אבל את ההמשך הוא חתך כדי שאני לא יראה את שאר הפלרטוטים שלו.. יומיים אחרי פתאום חלה דעיכה בקשר בנינו פתאום כבר אין טלפונים ממנו כמעט.. וכבר לא ככ מתעניין וכו הבנתי שמשהו פה מסריח. וכן נכון הניסיון שלי עם גברים מינימלי אבל אני לא ילדה בת 18 וישר הרחתי את המצב הבנתי שיש פה משהו שקשור לבחורה הזאת.
אותו בחור כמובן הוסיף אותה בפייס והיא הפכה לחברה משותפת יחידה שלי ושלו בפייס וכך היה המהלך שלי: באתי לה הפוך על הפוך..לבחורה. פניתי אליה בפייס ( בלי להגיד לו כלום ובלי להראות לו שאני חושדת בהם ) ורשמתי לה:" היי את מכירה את אליאב ב... כי הוא חבר משותף שלנו בפייס והוא התחיל איתי כזה אני לא מכירה אותו אבל ראיתי שאת כן " היא לא הבינה שזה תחסיס וענתה לי: " כן אנחנו מכירים... אנחנו כבר מדברים שבוע בווטסאפ ובפייס וקבענו להיפגש היום בערב... אז גם לא ברור לי איך הוא התחיל איתך אבל שיהיה ".
כאן שלפתי ציפורניים. קודם כל צילמתי מה שהיא רשמה לי. ועניתי לה: " מתוקה אני והוא יוצאים יותר משבוע ויש בנינו משהו.. נראה לי שראוי שתכבדי ותקחי צעד אחורה "
טוב שעה ככה אין תגובה ממנה פתאום אני קולטת אחרי שעה שהוא הבחור חסם אותי בפייס חסם בווטסאפ ולא עונה לטלפונים. והכואב יותר שאני מקבלת ממנה פתאום הודעה בצאט של הפייס:
" אל תנסי להתקשר הוא לא יענה לך. הוא מוסר לך וגם אני מוסרת לך בשמי שאל תכנסי לנו לזוגיות הוא לא חייב לך כלום וזכותו לבחור אם מי להיות " ככה זה מילה במילה. ולקינוח היא גם חסמה אותי ולא נתנה לי אפילו להשיב לה. אבל הכואב שלבחור אפילו לא היה כבוד לזרוק אותי.. אפילו לא ענה לטלפונים אבל לא נורא הפעם התגברתי מהר כי זה קרה פעם שנייה ובנוסף הפעם הבחור לא היה מסוס חייי זה שנתתי צאנס כי לא רציתי לפסול מיד.
נחשו מה קרה אחרי שבוע: אני בעבודה פתאום מקבלת ממנה צאט בפייס " הוא פנוי יכולה לנסות שוב את מזלך איתו .. אני כבר לא בעניין שלו "
אז עניתי לה: " מתוקה גזגזי לי מהפייס. לא את מעניינת ולא הוא. בהצלחה שיהיה בכל דרך שתבחרי
( תאמת תאמת בלב שמחתי שזה קרה )
ועכשיו נעבור למקרה השני ( הראשון שקרה ) שהוא גם כואב יותר כי באמת אהבתי את הבחור. והוא גם היה הדייט הראשון בחיי והנשיקה הראשונה.
אז ככה: יום אחד התחיל איתי בחור בפייסבוק. גם שיי מהר עברנו מהפייס לטלפון לשיחות ארוכות ודיי מהר יצאנו לדייט. דייט ראשון שני שלישי וכך יצא שהיינו יחד חודשיים בערך. יום אחד עבר חתול שחור בנינו יצאנו לשתות הבחור לקח שאכטה שמחקה אותו לגמריי.
והתחיל למזמז מול כולם גם שאמרתי אחכ לא פה מול כולם הבן אדם היה מחוק מהשאכטה ולא הקשיב..
( אני מודה לא נח לי להתמזמז וכאלו שיש המון אנשים סביבי.. אני טיפוס מאוד אינטימי שבקטעים האלו זה נח לי יותר כשזה בנינו לבינה ) בכל מקרה באותו ערב התעצבנתי מאוד על זה שהבן אדם לא מקשיב לי וממשיך בזמן שלי לא נח עם הסיטואציה אז תפסתי רגליים והלכתי.למחרת רשמתי לו ווטסאפ דיי חריף שהוא התנהג כמו סוטה . בהמה קטנה וגרם לי לפחד ממנו ולקחת את עצמי משם. כניראה הבן אדם התעצבן והחליט למחוק אותי ממנו. אז הוא לא עונה.
וכשניסיתי שוב והוא התקשר הוא אמר שהוא כועס על המילים ולא מבין מה הקטע כך שלעת עתה אין לנו מה לדבר. גם שניסיתי להסביר לו שהוא עשה משהו לא לעניין וגרם לי להיות בסיטואציה שלא נעימה לי הוא נשאר בשלו.
אני כמו שאמרתי לכם הייתי מאוהבת בבן אדם למעל הראש והיה לי עצוב לשחרר ממנו למרות מה שעשה
( היום זה בחיים לא יקרה.. אבל תמיד יש פעם ראשונה תרתי משמע ) ואז ברגע עצבות כבד כתבתי על זה בפייס בקבוצה מיוחדת לדברים האלו. פנתה אלי בחורה שאני לא מכירה שלימים מסתבר שהייתה אחרי פרידה וחיפשה גבר להתנחם בזרעותיו. היא " הציעה " לדבר איתו " וללבן " את העניינים כמובן אחרי שהראתי לה תמונה שלו וסיפרתי לה עליו והיא הבינה כמה הוא אטרקטיבי ביופי ובכללי גבר מלומד עם ראש על הכתפיים. טוב נתתי לה תשם לו היא פנתה אליו בפייס והוא עדיין המשיך לא לדבר איתי התעלם ממני לאחר כמה ימים ששאלתי אותה מה וזה.... היא אמרה שהוא " לא עונה " לה והיא מעדיפה לא להיות באמצע במחשבה שנייה... האמנתי לה ובינתיים חיפשתי דרכים אחרות להתמודד עם הכאב ואז שבועיים אחרי אני קולטת בפייסבוק שלה " במערכת יחסים עם אוהד ש.. ( הבחור ) נכנסת לאינסטגרם שלה ורואה תמונות שלהם יחד...
כשפניתי אליה ושאלתי אותה מה הקטע לי אמרת שהוא לא עונה לך ואת סהכ רוצה ללבן עניינים ולהשלים בנינו אז מה הקטע שאתם ביחד מה רכבת על הגב שלי? מה תשובה שקיבלתי? כמו הבחורה במקרה הקודם. " הוא לא חייב לך. והוא יכול להיות אם איזה בחורה שהוא ירצה. ואם אנחנו ביחד זה ממש לא צריך לעניין אותך. תמשיכי בחייך ותעזבי אותו ואותי בשקט "
לסיכום: באף אחד משני המקרים אני לא מקנא אבל כן זה כואב שצצה פתאום בחורה ששמה פס עליי ורוכבת על הגב שלי כדי להסיט את הגבר ממני אליה
נכון ששני הגברים האלו שווים לתחת אם התנהגות כזאת טוב שאני לא איתם. אבל בואו זה מעצבן וזה כואב שזה קורה פעם שנייה ברצף. כאילו הגורל אומר
" בואי את רוצה להכיר משהו... אז בואי קבלי פצצות לפנים " זה רק מחזק אצלי למה לא להכיר אונליין שגבר רציני לא ימצא כך הבעיה מה אני יישב בחיבוק ידיים ויחכה שינחת עלי גבר בחיים הלא וירטואליים זה בעיה.
תענו לי על השאלה בסקר ובכללי כתבו לי עצות וכל מה שאתם חושבים על מה שרשמתי

מי אשם בסיפורים שלי

השתי גברים
 
7
השתי בנות שנדחפו
 
0
את
 
7

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (9) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "זוגיות"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות