0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, 0 השתתפו בסקר ו-0 דרגו את העצות.

אני לא יודעת מה לעשות יותר קשה לי ואין לי אף אחד, איך להתמודד?

מישהי שקשה לה בת 15 | כתבה את השאלה ב-17/09/18 בשעה 15:32

טוב אז זה קצת מסובך, ואף פעם לא הייתי מאלה שמתנסחים טוב אבל אני אנסה...
כשהגעתי לחטיבה בכיתה ז לא היו לי חברים, כשהייתי בכיתה ח התחברתי לבנות הכי נחשבות בשכבה כי חשבתי שיהיה לי טוב איתן. עד בערך אמצע כיתה ט היה לי מאוד טוב בבית ספר אבל לא היו לי יותר מידי חברים בצופים.
פתאום התחלתי להרגיש שהבנות מהבית ספר משאירות אותי מאחור ולא שמות עליי הן התחילו לדבר עם אחת הבנות מהשכבה וכשהיינו בכיתה ז היא דאגה לזה שלא יהיו לי חברים הן כל הזמן היו איתה ואח ניסיתי לדבר איתן על זה הן הורידו אותי והאשימו אותי במצב. אני (הצלחתי באמת לדבר ושתהיי לי חברה אחת מהן) אותה חברה הפכה להיות החברה הכי טובה שלי ועזרה לי עם הזה וכשדיברנו עם שאר הבנות על זה אחת מהן אמרה אם אתן מתכוונות להחרים את עצמכן זאת לא בעיה שלי אתן תצטרפו להתעסק עם זה לבד. אף אחת לא ענתה לה כי כולן פחדו ממנה אבל לא היה לי מה לעשות בסיטואציה ופשוט שתקתי והיה לי מאוד קשה כי הן התנהגו עליי כמו סוג ב והרגשתי פשוט לא רצויה.
החלטתי שאני מנסה לשנות את זה והתחלתי לבוא המון לצופים ניסית להתחבר שם לילדים והצלחתי פתאום נהיה לי טוב שם, והרגשתי שמצאתי את המקום שלי. הרגשתי שאני יכולה להיות אני ושסוף סוף מקבלים אותי הילדות מהבית ספר התחילו לרדת עליי המון על זה שאני בצופים והרגשתי שהן לא ניסו להכיר אותי או להבין אותי ורק תייגו אותי בתור ילדת צופים, זה הפריע לי אבל לא היה לי ממש מה לעשות עם זה. חברות שלי התחילו להתנהג כמו פרחות וכל מה שהיה אכפת להן זה מה יחשבו עלין, לי זה לא היה חשוב וזה הל הזמן יצא ביננו נתק וגרם להן להתנשא מעליי ולגרום לי להרגיש פחות מהן. אני תמיד מרגישה פחות יפה פחות שווה פחות חלק ופשוט אני לא מספיקה לא משנה כמה אני מנסה המצב עם הילדות בבית ספר רק נהיה גרוע יותר וממש שנאתי ללכת לבית ספר הייתי בוכה המון ורק חיכיתי שבשנה תגמר. בחופש היו לי הרבה פעילויות של הצופים וכל הבנות היו נורא עסוקות אז יצא שנפגשנו פעמיים כל החופש ונוצר בינינו ממש נתק (נפגשתי עם עוד 2 מהן שנשארו באמת חברות אמיתיות שלי). את רוב החופש ביליתי עם הילדים של הצופים, בתחילת החופש מישהו פרץ לי לאינסטגרם והתחיל לחסום אנשים בעיקר ילדים שנה מעלינו. ניסית להחליף את הסיסמא ומישהו נשאר מחובר. התייעצתי עם הבנות של הצופים וכולן התנהגו כאילו הן מנסות לעזור. אחרי כמה ימים גיליתי שזו אחת הבנות וכששאלתי אותה היא הכחישה אבל ידעתי שזאת היא, אז המשכתי הלאה
באחת הטיולים של הצופים התנשקתי עם מישהו שנתיים מעליי ומישהו הפיץ עליי שמועה ששכבתי איתו כולם חשבו שזה נכון והמון אנשים ידעו על זה.
אחרי כמה שבועות ישנתי אצל אחת מהן ונגמרה לי הסוללה באתי לשלוח לאמא שלי הודעה ובמקרה ראיתי הודעה מאותה ילדה, אז נכנסתי מצאתי בטלפון שלה קבוצה של 5 בנות שכולן חברות שלי ואחת מהן אחת מהחברות היותר קרובות. בקבוצה הילדה שפרצה לי לאנסטגרם דיברה עליי הרבה, היא הפיצה עליי שמועות אמרה להן שאני שרמוטה והסיתה אותן נגדי. בנוסף בקבוצה היא דיברה ואפילו השוויצה על איך שהיא פרצה לי לאינסטגרם דרך הפייסבוק שלה וכולן ידעו את זה ולא אמרו לה להפסיק או לי שזאת היתה היא.
פתאום נהיה לי ממש קשה גם בצופים והרגשתי שאין לי חברים בכלל. כשחזרתי לבית ספר חזרתי לקשר עם החברות מבית ספא אבל לא מאוד. כרגע ממש רע לי בשתי המקומות ואני תמיד מרגישה לא חלק. אני מרגישה שכולם שופטים אותי ובגלל שתמיד רע לי עם הבנות מי מסתובבת עם הבנים, מה שהתחיל עליי את השמיע שאני זונה אני לא יודעת מה לעשות מפה. והחברה הכי טובה שלי לא מפרגנת לי בשום סיטואציה
התחלתי לדבר עם מישהו והרגשתי שהוא באמת מבין אותי הוא הקשיב לי והרגשתי שאיתו הכול בסדר למרות שהוא גר שעתיים נסיעה ממני הרגשתי שהוא כמו העוגן שלי והוא פשוט נתן לי להרגיש נורמאלית. אף אחת מהחברות שלי לא תמכו בזה אבל החברה הכי טובה שלי פשוט לא יכלה לסבול את זה היא כל הזמן העירה לי עליו ופשוט לחצה עליי לסיים את זה. היום התקשרתי עליו וסיימתי את זה אני יודעת שזה היה המעשה הלא נכון אבל אני לא יכולתי יותר עם הלחץ שהיא וכולם מפעילים עליי חשבתי שאם אני יעשה את שה אני ירגיש הקלה אבל במקום זה אני מרגישה שוויתרתי עליו סתם.
היא בתכלס החברה האמיתית היחידה שלי ואני ממש צריכה אותה והיא לא פה בשבילי.
בזמן האחרון יש לי הרבה מחשבות קשות וזה נורא מלחיץ אותי אני לא רוצה לסיים את החיים שלי אבל אני פשוט לא יודעת איך להרים את עצמי מפה אני מפחדת שזה יגמר אבל אני לא רוצה שזה ימשיך ככה אני כל הזמן שומעת את עצמי בתוך הראש ואני פשוט רוצה שזה יפסק ואני ארגיש חלק כמו כולם שוב דבר לי הולך לי בחיים ואני פשוט צריכה מישהו שיהיה שם בשבילי אפילו מישהו אחד
אני יודעת שלא יהיה לי את האומץ לעשות את זה פשוט אני לא יודעת איך לשפר את המצב או לשנות אותו

מה לעשות

לדבר עם החברה הכי טובה
 
0
לדבר עם פסיכולוג
 
2
לדבר עם מישהו אחר
 
0

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (1) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "מתבגרים"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות