שאלה 231089
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, 0 השתתפו בסקר ו-0 דרגו את העצות.

להגיש תביעה קטנה באינטרנט לחברת האשראי?

יוליה בת 22 | כתבה את השאלה ב-12/09/18 בשעה 10:40

ראיתי בחיוב האשראי שחי בחודש יולי חיובים קטנים וסכום של 75$ בבית עסק שנמצא בצפון (מערכת הסליקה שלו נמצאת ברש"פ) ועסקה נוספת שלא התבצעה בארץ בכלל שחויבה גם היא בדולרים.
סך כל החיובים היו 500 שקל.
פניתי לחברת האשראי על מנת לבטל את חיובים אלו, הובטח לי כי יחזרו אלי תוך 5 ימי עסקים, כשזה לא קרה הובטח לי כי יחזרו אלי תוך 7 ימי עסקים, עירבתי את הבנק, ורק כשהתחלתי לצעוק ולהרים רעש טרחו בכלל לבדוק את העניין.
מצד הבנק שטרח לבדוק רק באותו היום שבו עשיתי את השיחה האחרונה, הם טענו שדיברו עם בעל העסק בצפון והם טענו כי הם רואים שהצ'יפ הסודי של האשראי היה בבית העסק בעת החיוב, משמע זה חיוב פיזי ולא טלפוני, ושזה אומר שאו שאני ביצעצי את העסקה או מישהו מטעמי. הובטח לי כי יחזרו אלי בשנית לברר פרטים עם בעל העסק. הם טענו שהם ביררו כמה פעמים והחיוב התבצע במקום ובעל העסק מאשר את זה וממש רואה את הקבלות והעסקה עצמה.
קיבלתי עוד באותו יום מייל ממחלקת ההונאה של חברת האשראי שהם סגרו את הנושא ושאני ביצעתי את העסקה או מישהו מטעמי. ומאותו יום חסמו אותי באתר האינטרנט שלהם ובאפליקציה ובטלפונים.
התקשרתי לבעל העסק שאותה חברת האשראי נתנה לי את מספרו, והתגלה לי שלא רק שלא דיברו איתו, אין לו מערכת סליקה בדולרים אז הוא לא היה יכול לחייב בכלל בדולרים כמו שנעשה, באותה שעה שחברת האשראי נתנה לי ואמרה שהתבצעה החיוב מוקדם בבוקר הוא עוד לא פתח את העסק, ואני בכלל הייתי בעבודה באותו זמן והאשראי היה צמוד אלי בכל אותו יום, הוא גם אמר לי שבית העסק זה ריהוט לגינות ציבוריות ושהמוצר הכי זול שלו הוא 6 אלף שקל, שבמחיר שיש לי את החיובים אפילו עציץ לא יכולתי לקנות. העסקה הכי זולה שלו באותו יום היתה ב8 אלף. הוא אפילו לא מצא את הקבלה או החיוב שלה או זכר לעסקה כזו.
משמע באופן מוחלט נציגי חברת האשראי שלי שיקרו לי באופן מלא.
מעולם לא דיברו איתו ומעולם לא טרחו לסייע לי באופן כלשהו. העיקר מרחו אותי במשך שבועיים וחצי.
שירותיות מהם והלאה!

באופן מוחלט ברור לי שאני תובעת את חברת האשראי בלי לחשוב פעמיים - שיקרו לי באופן מוחלט ואף לא טרחו לטפל בבקשותיי, מרחו אותי לחינם במשך שבועיים מבלי לטפל בתלונה שלי סתם טרטרו אותי... בקיצור, כושלאמא שלהם כלבה.
השאםה איך אני תובעת?
יש אתר באינטרנט לתביעות קטנות שלו אני משלמת 30 שקל, שולחת להם את השיחות המוקלטות והם יטפלו בזה שזה תביעה שבה אני יכולה לזכות עד 33,400 ש"ח או שאני יכולה לתבוע ע"י עורך דין ולזכות ביותר?
בגלל שזה סכום די קטן שנגבה ממני יכול להיות שלא יטפלו בזה בתביעה רצינית...

לתבוע באמצעות

האתר לתביעות קטנות (משלמת 30 ש"ח)
 
3
לתבוע בעזרת עורך דין (הוצאות משפטיות)
 
0

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (3) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "פיננסי וכלכלה"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות