שאלה 228504
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

חבר ראשון, הכל טוב ויפה אבל אני רוצה לדעת אם זה נורמאלי או שהוא מחפש להשכיב אותי

שטראסבורג בת 22 | כתבה את השאלה ב-20/08/18 בשעה 18:22

תמיד הייתי יוצאת עם בחורים, תמיד היו מתחילים איתי, כולם אומרים לי שאני נראת טוב, יש לי מראה צפון אירופאי, שיער בהיר יחסית ועור חיוור וזה מושך מלא אנשים. אבל מעולם לא היה לי חבר. אני בן אדם עמוק, שלא מתעניין בשטויות האלו של מועדונים יציאות, אינסטגרם סלפי וכד'. אני מתעניינת במדעים, היסטוריה, חנונית כזאת. ביישנית מאוד, דיי חסרת ביטחון ... כל הבנים שיצאתי איתם היו שטחיים, היו יותר כמו ידידים אבל כשהם רצו לקדם את הקשר מעבר ניתקתי איתם את הקשר. משהו בהם הרתיע אותי, אם לא המראה, אז דרך המחשבה שלהם ותחומי העניין שלהם.
כבר דמיינתי את עצמי חיה לבד, רווקה עם מלא חתולים, כלבים וסוס. לא תכננתי אפילו למצוא בן זוג, אני אפילו כבר ויתרתי, השלמתי עם זה שאחייה לבד. התעמקתי בחיים שלי, בתחביבים שלי. וזה קרה. הכרתי אותו דרך חברים משותפים בפייסבוק ומשהו בפוסטים שלי הלהיב אותו. הוא התאהב בי באופי ועוד זה לפני שראה איך אני נראת [אני לא מפרסמת תמונות שלי באינטרנט]. התחלנו לדבר על הכל, השיחות שלנו נמשכו כל היום ואז אחרי חודש ככה החלפנו תמונות. הוא ממש התלהב מהמראה שלי וזה גרם לו עוד יותר להתאהב בי, בפעם הראשונה פגשתי בחור עם אופי ואישיות מדהימים וגם מראה שמשך אותי מאוד.
חנון כמוני. היינו בהתחלה מדברים על מוזיקה קלאסית, באך מוצארט וכד', הוא אפילו מנגן מגיל קטן ... מתעניין בתחומי עניין דומים לשלי, כאלו שנחשבים של חנונים !
מה שקרה קרה, בלי לשים לב התחלנו לומר אחד לשני "אוהבת אותך" "מת עלייך" לשלוח תמונות של פרחים שצילמנו ברחוב, לבבות, להקדיש שירים אחד לשני. הוא בחור מאוד איטלגנטי שסיפר לי מלא דברים שאני לא יודעת, מאוד סובלני, ואם אני לא מבינה משהו הוא מסביר לי ברוגע ולאט עד שאני מבינה. בלי לשים לב כבר התחלנו להצהיר בפני כולם שאנחנו זוג. נפגשנו וזה היה היום המושלם בחיי, הוא כל כך ג'לטמן, רגיש, וכשרבתי עם אימא שלי וניסיתי להסתיר את הדמעות הוא שם לב שמשהו לא בסדר וישר התחיל לנחם אותי, ובכיתי והרגשתי כל כך מטומטמת שבדייט הראשון אני בוכה.
אחרי כמה ימים הוא רשם לי שהוא ממש הרגיש משהו מיוחד בלב, כשבכיתי אז והוא ניחם אותי, והעריך אותי שאני משתפת איתו דברים אישיים שלי ושזה אומר שאני סומכת עליו. בחור מושלם או לא ?
אולם אז מגיע הקטע של המיניות. אני בחיים לא נתקלתי בזה, שנינו בתולים, שנינו חדשים בעניין, אבל הוא לעיתים שולח לי הודעות שבהם הוא אומר "מצטער אם אני ישיר ואם זה מביך אותך, אבל בכל פעם כשאני מדבר איתך עומד לי" ורושם למשל "יום אחד אני מקווה להכיר גם את הגוף שלך מקרוב" אז מההודעות האלו הייתי ממש מובכת. והוא כל הזמן רושם לי נאומנים שזה בסדר שאני מובכת, שהוא גם היה כזה פעם, ושלא צריך להתבייש ושהוא ידבר איתי על זה ונגלה את זה ביחד, שהוא יחכה כמה שצריך עד שאהיה מוכנה ... אבל אני עדיין ממש מובכת מזה. לעיתים הוא ממש חופר לי, למשל אתמול הוא שלח לי תמונה שלו באמבטיה עם מגבת ואמר "נחשי מה יש מאחורי המגבת" וזה דיי הלחיץ אותי.
אני מאוד תמימה.
אני רוצה לדעת אם זה נורמאלי או שהוא מחפש להשכיב אותי ? נפגעתי כבר בעבר מאנשים ואני ממש מפחדת שכל הסיפור האהבה שלנו ייתברר כסתם. אני באמת סומכת עליו אבל אני ממש לחוצה מהקטע המיני, לא יודעת אם זה בגלל שאני עדיין לא מכירה את זה ... או שהוא פשוט רוצה כבר להיפטר מהבתולין שלו ?

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (16) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "זוגיות"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות