0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

מרגישה אבודה אחרי מערכת יחסים נוראית, הוא השאיר אותי בחובות, איך להתגבר על זה?

Lonely בת 30 | כתבה את השאלה ב-23/07/18 בשעה 21:08

אני כבר 7 חודשים אחרי פרידה מהאקס. בחור שהגיע מחול ועזב חזרה לחול בתום הקשר. היינו יחד שנתיים..אלו היו שנתיים של גיהנום. הוא לא אהב אותי ולא היה אכפת לו מהצער שגרם לי כל התקופה, יה מדבר אתי על כמה שהוא אוהב אותי כל הזמן ויה מתחנן שאשאר כל פעם אחרי שנפגעתי, אבל אף פעם לא הפסיק לפגוע. הוא המשיך בקשר עם אקסית שלו וידידות שלו מאחורי הגב שלי, היה מעשן ללא ידיעתי, רואה פורנו במקום להיות אתי ועוד ועוד. אבל כל פעם כמו טיפשה רציתי להאמין שיש בו טוב והאמנתי להבטחות השווא שלו. גרנו ביחד כל התקופה.
בתום השנתיים הסבל שגרם לי הגדיש את הסאה והריבים הנוראיים בינינו כבר התחילו לעשות אותי חולה פיזית ומנטלית, נפרדתי ממנו ובעזרת אבא שלו הכרחנו אותו לחזור לארצו. הוא השאיר אותי בחובות גדולים ועם גוף ונפש פצועים מהנזק שגרם לי.
אני די בודדה ואין לי למי לפנות בעניין..גם למשפחה וחברות אני מתביישת לספר את כל האמת הנוראית על מה שעברתי. אני מרגישה שכל פעם אני חוזרת ומתקשרת אליו כדי שיעזור, שישלח כסף או שיגיד שמצטער על מה שעשה...הוא תמיד עונה בזלזול ומפהק..ומבטיח שהוא עושה כל מה שיכול וישלח כסף בשבוע הבא..תמיד זה בשבוע הבא..אבל אף פעם לא קרה עד עכשיו ועברו 7 חודשים. הוא לא מראה אפילו טיפה של צער על כל הסבל שגרם לי והשקרים שסיפר כל הזמן. מאז שהכרתי אותו לא היה שבוע רצוף בשבילי בלי בכי וסבל...ואותו לא ראיתי בוכה אפילו לא פעם אחת...אפילו לא כשהבין שאיבד אותי.
אני עצובה וכועסת ומדוכאת כל הזמן על הבזבוז והכאב המיותר שעברתי...אני כל הזמן נזכרת בדברים הנוראים ולא יכולה שלא לבכות כל יום. לא מצליחה להתגבר...גם אין לי למי לפנות לעזרה כלכלית חוץ ממנו כדי שיבין מה עשה לי ויעזור...אבל הוא עצלן ולא עובד ולא נראה לי שאי פעם יעשה משהו..טוב לו כמו שהוא והוא דואג רק לעצמו כמו תמיד.
אני יודעת שאסור לי להיות איתו בקשר ואני גם לא באמת מדברת איתו...רק מבקשת שיעשה משהו. ונתקלת באותה תשובה כל הזמן או בחוסר יחס גמור.
אני יודעת שיום אחד אסיים להחזיר את כל החוב אבל זה יקח זמן..ואני יודעת שאסור לי לפנות אליו בכלל אבל היאוש והצער שעברתי את כל זה סתם גורמים לי לאשליה ולהמשיך לקוות שיום אחד הכל יסתדר.
גם חברות אין לי...יש רק אחת שאיתה אני פתוחה...אבל גם לה מתביישת לספר הכל על מה שעברתי וגם אם אספר זה לא עוזר להקל את הכאב!
אני צריכה עצה...מה לעשות! איך להישאר חזקה ולצעוד קדימה ולהתגבר..נמאס לי להישבר כל יום.

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (5) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "זוגיות"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות