0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, 0 השתתפו בסקר ו-0 דרגו את העצות.

דימום ארוך באמצע נטילת גלולות, מה עושים?

ניקול בת 18 | כתבה את השאלה ב-11/07/18 בשעה 17:59

שלום לכל העוזרים
אני נוטלת גלולות בשם מינס . כבר בחפיסה השלישית.
היו לי מספר טיסות לחו״ל ולכן את החפיסה השנייה המשכתי לשלישית מבלי לקחת את הגלולות הלבנות , חסרות החומר על מנת לא לקבל מחזור .
כרגע אני בחפיסה השלישית , גלולה 19 , ובמשך שבוע כבר יורד לי דם בכמות בינונית קטנה . המחזור בדרכ בא ב גלולה ה 25 . האם זה מסוכן ? מה זה יכול להיות ? זה בגלל ששיניתי את הסדר של הגלולות ? (חשוב לציין שלא שכבתי אף פעם )
תודה לעוזרים

למה זה קורה?

בגלל ששיניתי את הסדר של הגלולות
 
0
הסבר בתגובות
 
4

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה
כשזה מגיע לבריאות... העצות שלנו יכולות לעזור, אבל לא מחליפות ייעוץ רפואי

עצות הגולשים (1) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "שומרים על הגוף"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות