0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

כמה צ׳אנסים לתת לפני שנפרדים? ואיך לדעת שזו סיבה מספיק טובה?

אנינימית בת 17 | כתבה את השאלה ב-24/06/18 בשעה 18:51

אני עם החבר שלי קרוב ל3 שנים. אנחנו אוהבים מאוד מאוד וקשורים אחד לשני הרבה יותר מעבר לבני זוג - הוא חבר (friend) בנפש.
הבעיה היא עם המשפחה שלו. יש לי סכסוך ארוך עם אחד מבני המשפחה הרחוקים ויוצא שאני רואה אותו הרבה פעמים בבית של החבר שלי, בעיקר בארוחות וכולי. זה מעכיר על האווירה בבית שלו ופוגע במצב הרוח של כולם שם. ניסיתי בעבר הרבה פעמים לפתור את הסכסוך וקיבלתי תמיכה מכמה מבני המשפחה שגם רצו לסיים את הסאגה הזאת, אבל הצד השני מתנגד לפתור אותו ומתעקש להשאיר את המצב כמו שהוא. קשה לי מאוד מבחינה נפשית להיות בבית של החבר שלי כשהצד השני שם (והוא נמצא לעיתים קרובות). אני מרגישה נבגדת כשאחד מבני המשפחה שלו שקרובים אליי מתקרב גם אל הצד השני, ואולי לא בצדק אבל אני פשוט לא מסוגלת להתרכז במערכת היחסים שלי עם החבר שלי כשיש את הפיל בחדר שממאן לעזוב.
החבר שלי לא מצליח להבין את הקושי שלי להתעלם מהעניין ומרגיש כאילו אני הורסת את הקשר שלנו ככה. אני מרגישה שבעקבות הקשר שמתחיל להיהרס והקושי שלי להתעלם מהמצב אני והוא צריכים להיפרד. אני יודעת שככה אני לא אראה את האדם שאני מסוכסכת איתו, דבר שיוריד לי אבן כבדה ביותר מהלב, וככה אוכל להמשיך בחיי ולמצוא מערכת יחסים נקייה ובריאה יותר. מצד אחד האהבה שלי, מהצד השני אני לא באמת מצליחה לאהוב עם הרעש רקע הזה שלא מניח לי לנפשי.

חשוב לציין שלאדם שאני מסוכסכת איתו אין קשר דם למשפחה של החבר שלי (אני מעוותת קצת את הסיפור כדי שלא יזהו אותי). הסכסוך נגרם בעקבות כך שהצד השני מעולם לא חיבב אותי (בלי סיבה ספציפית, פשוט לא באתי לו טוב בעין) ובשלב מסוים זה התפרץ והוא התחיל לסכסך אחרים נגדי, דיבר אליי לא יפה ונעל מבחוץ את הדלת לשירותים בבית של החבר שלי כדי שלא אוכל להיכנס.

המשפחה של חבר שלי מעורבת בעניין ומודעת לנושא ולפעולות שהצד השני עשה נגדי אבל הם לא יכולים להכריח את הצד השני לפתור את העניין אז המצב נשאר כך. מבחוץ הכל שקט ואין גלים, אבל המצב הנפשי שלי מתערער ואני מתקשה להיות עם חבר שלי בלי לחשוב על הכל.

בבקשה תעזרו לי, אני כל כך רוצה לפתור את הנושא ולחיות בשקט עם חבר שלי, אני לא רוצה לוותר עליו בגלל זה!! איך ממשיכים הלאה? איך מתעלמים, איך מגיעים להבנה שהצד השני לא שווה את תשומת הלב שלי?

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (1) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "מתבגרים"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות