שאלה 217923
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

מרגישה שאין לי מזל באהבה, ולא יודעת מה לעשות

מאיה בת 22 | כתבה את השאלה ב-26/05/18 בשעה 12:43

היי לכולם,

לפני כמה חודשים, אני והאקס נפרדנו. זה היה הקשר הראשון שלי, הכרנו ממש במקרה והתאהבתי בו עד מעל הראש. אני נפרדתי ממנו, היו לי סיבות אבל לא אוכל לומר שזה היה בלב שלם (בין השאר, היה הרבה לחץ מההורים). כשהוא ביקש שנחזור, סירבתי. כעת, כשאני ביקשתי לחזור, הוא כבר יוצא עם מישהי אחרת.

מאז שנפרדנו ניסיתי לראשונה להכיר מישהו. מעבר לזה שבא לי אהבה, אני מרגישה שאני צריכה את זה כדי לעבור הלאה. הורדתי טינדר, דבר שלא חשבתי שאעשה לעולם. יצאתי עם שלושה או ארבעה בחורים משם, חלקם היו לא רציניים וחלקם פשוט מוזרים. כל דייט כזה העציב אותי וגרם לי עוד יותר לרצות לחזור לאקס.

הכרתי בחור אחר, בפייסבוק, שממש מצא חן בעיניי וממש נהניתי איתו. היו שלושה דייטים מעולים, ואז, בלי שום התראה מוקדמת, הוא הפסיק לשלוח הודעות. לא שכבנו או משהו כזה, ואני יודעת בוודאות שמצאתי חן בעיניו מאוד. אני חושבת שזה היה עניין של אגו נוכח פגישה שהתמסמסה (סיפור ארוך).

אני בחורה אינטיליגנטית ויפה, וזה פשוט לא הולך לי. אני לא יוצאת לברים או מסיבות כי אני לא הטיפוס. כשאני יוצאת עם חברות זה בדרך כלל לסרטים, בתי קפה או מסעדות. לא ממש מקומות שפוגשים בהם. הגעתי לנקודה שבה אני ממש רוצה שזה יקרה, אבל לצערי מתחילה להתייאש.

מה כדאי לעשות? האם להמשיך לחכות לפגישה מקרית, בדומה לאופן שבו הכרתי את האקס שלי? אפשר למצוא אהבה בטינדר? ומתי כאבי הלב על הפרידה יעברו (עברו כבר כמעט ארבעה חודשים)?

תודה!

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (4) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "זוגיות"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות