שאלה 216704
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, 0 השתתפו בסקר ו-0 דרגו את העצות.

כל החיים שלי חיכיתי לילד. עכשיו שיש לי ילדה, מרגיש שאני פשוט אמא נוראית! מה לעשות?

אמא רעה בת 25 | כתבה את השאלה ב-17/05/18 בשעה 17:24

כל חיי חיכיתי שיהיה לי ילד, ההריון היה תקין והכל, אבל קשה מבחינה פיזית.. אבל על כל רגע הודתי ושמחתי כי באמת מגיל ממש קטן חלמתי להיות אמא. כבר מגיל ממש צעיר חקרתי ולמדתי, עבדתי עם ילדים וכל כך חלמתי על זה שכשהרגע הגיע החיים שלי פשוט הפכו לחיים הכי טובים שיש. אבל כבר בלידה בקושי ללדת הצלחתי... היה לי נאד קשה..לאחר מכן היה לי מאד קשה להניק, אבל הצלחתי. מאז מרגיש לי שאני פשוט אמא נוראית. אני אעשה ועושה הכל למען הבת שלי. שלבתי לה תמל בהתחלה כי למרות העקרונות שלי הבריאות שלה יותר חשובה. הצלחנו לעבור להנקה מלאה, ומשם רק עוד ועוד דברים...!! עם זה שהיא כמה שבועות לא עשתה מספיק פיפי, ועולה מינימום במשקל (גם עם התמל) ונמצאת באחוזון מאד נמוך, ועד זה שהילדה כל הזמן מצוננת. בחודש האחרון היה מאד קשה להרדים אותה, ממש סבלנו (אני והיא) ונהייתי פקעת עצבים עד שבעלי פשוט צרח עלי.
אני משנה את כל כולי, העיקר שלילדה יהיה טוב. אבל מרגישה פשוט חרא של אמא. אני גמורה מעייפות, בגלל בעייה ברגל לא מסוגלת ללכת ופשוט תוקעת את הילדה בבית.. ילדה שמאד אוהבת טיולים.. בקושי מסוגלת ללכת ואין לי איך לשנות את זה.. אני כל כך משתדלת.. ועכשיו ייתכן ויש לה פיסורה.. ואני באמת לא מבינה ממה!! ואיך!!! כל כך רוצה שיהיה לה טוב.. למדתי, חקרתי, מחקתי כל דבר חשוב שהיה לי אם זה רק מעט נגד את מה שלה עושה טוב.
אני באמת אעשה הכל בשבילה!! אם יגידו לי שהנקה פוגעת אני על המקום מפסיקה!! אז למה אני עדיין כל כך כל הזמן פוגעת בילדה שלי שכל פעם מדבר רע אחד עוברת לאחר? אני פשוט מרגישה נורא..

האם אני באמת אמא נוראית?

כן
 
1
לא
 
40

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (4) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "הורות ומשפחה"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות