שאלה 215207
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, 0 השתתפו בסקר ו-0 דרגו את העצות.

הבוס הבטיח לי העלאת שכר אך זאת הייתה הבטחת שוא, מאז אני לא מרגישה בנוח, לעזוב?

יעל בת 26 | כתבה את השאלה ב-06/05/18 בשעה 14:10

שלום לכולם,
אני כותבת פה כי אני מנסה לראות אולי אני יכולה לקבל פרספקטיבה שונה ואובייקטיבית על הדברים.
אני בת 26.5 ועובדת בניהול אדמיניסטרטיבי במשרד עו"ד. אני לא אוהבת את העבודה באופן כללי, אבל כבר היו עבודות שעבדתי בהן וסבלתי יותר.
אני נמצאת במקום העבודה כבר שנתיים, התחלתי משכר של 6.5 כי הייתי ללא ניסיון. אני מאד משקיעה בעבודה ונותנת את הכי טוב שלי ויותר, משתדלת מאד לא לקחת ימי מחלה כמעט בכלל כי אני יודעת שלא תהיה לי מחליפה ואני לא רוצה "לדפוק" את מי שחשבתי שהם חברים במשרד.
לאחר חצי שנה בעבודה המעסיקים שלי יזמו בעצם שיחת שכר והחליטו לעלות לי ב500 שח, אמרתי תודה אבל התבאסתי מאד כי חשבתי שמגיעה לי העלאה לפחות של 1000. אחרי חצי שנה נוספת כשהם היו שוב ממש מרוצים ממני נתנו העלאה של 500 נוספים(ברוטו כמובן) שוב התבאסתי כי תכננתי ליזום שיחת העלאה בעצמי ולבקש יותר אך הם תחמנים גדולים והם ידעו מה הם עושים. יש לציין שהתפקיד שלי הוא פונקציה יחידה ובמשרד 7 עורכי דין, תחומי האחריות שלי הם מגוונים ובניהם גם הנהלת חשבונות בסיסית, גבייה מלקוחות, ספקים ועוד.
אני שוכרת דירת חדר וחצי במרכז כבר שנה (אציין שהיה לי רע מאד בבית ההורים) והשכר עד כה הספיק בקושי לכסות את ההוצאות והשכ"ד(נעזרתי קצת גם בחסכון קטן וכסף מאבא שלי). כרגע אני בעבודה שנתיים ולפני כשבוע החלטתי סופסוף לאזור אומץ ולבקש העלאה, החוזה של הדירה שלי תכף מסתיים ואני ראיתי את זה כהזדמנות לשינוי(אולי להשתמש בכספי הפיצויים לטיול, או להשתמש בהם ללמידת קורס שאני רוצה(אני לא בקטע של תארים ונשרתי מהאקדמיה לאחר שנה). בכל מקרה, אזרתי אומץ וביקשתי 9 אלף, כי ראיתי לא מעט משרות לתפקיד זהה לשלי(של מנהלת משרד) שזה מה שמציעים. יש לציין שהבוס שלי הבטיח לתת לי בונוסים על גבייה מלקוחות אבל בסוף לא ראיתי ממנו שקל וכל פעם שהנושא עלה הוא רק ניסה לערבב ולסובב אותי עד הפעם הבאה.
לעניין ההעלאה,לאחר מו"מ מתיש ומעייף (של איזה 5 שיחות וימים קשים ומתוחים מבחינתי) הם הסכימו לתת 8.5(החל מחודש הבא) ועוד בונוס שלא ידוע מה הסכום שלו ולא ידוע באיזה תאריך ינתן.
התאכזבתי מאד ולא התאמצתי להסתיר את זה.
יש לציין שהבוס שלי הבטיח לי באופן אישי ובשיחה לא פורמלית שאקבל 9 ולחץ לי את היד ואף אמר שאם השותף שלו לא יסכים לשלם 9 הוא(הבוס) יעשה את ההשלמה מהחברה שיש לו בנוסף.
בסוף זה הכל דיבורים, אני יודעת שזו סהכ העלאה די מכובדת אבל אני מאוכזבת מהבטחות השווא ומהבונוסים שהוא הבטיח על גבייה ומעולם לא ניתנו.
מאז השיחה יש אווירה מוזרה במשרד ואני מרגישה ממש רע ובלתי נסבל לשהות שם, כאמור אני בכל מקרה לא משתגעת על העבודה וחושבת שממש משעמם שם .
אציין לסיום שאני מרגישה שאני צריכה לקבל החלטה כי החוזה תכף מסתיים ולא אוכל להחזיק את הדירה ללא עבודה במיוחד כשהשכ"ד לא נמוך במיוחד.
אשמח לעצות/המשגות/הערות/הארות

תודה וסליחה על החפירה:)

עדכון מיעל, שואלת השאלה 2018-05-08 10:28:09

תודה לכל מי שהשקיע מזמנו לכתוב לי עצה, אני מאד מעריכה את זה:-)
החלטתי להשאר בדירה במרכז ובעבודה הנוכחית ובמקביל אני בעיצומו של תהליך חיפוש עבודה, אכן המשכורות בחוץ זהות ואפילו גבוהות יותר לתפקידים מקבילים.
Wish me luck :)
שמור עדכון

האם לעזוב את העבודה?

כן, לחזור להורים וללמוד קורס ואחכ לעבור שוב בהמשך
 
2
כן, ולצאת לטיול גדול
 
2
לא, לנסות להשאר, לחתום שנה נוספת בדירה ולנסות לשלב עם קורס
 
9

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (6) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "עבודה וקריירה"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות