שאלה 214329
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

חייב כבר לבחור מכשיר רק אחד, בלי להתחרט כל הזמן

אניי בן 31 | כתב את השאלה ב-28/04/18 בשעה 13:03

שלום לכולם,
אני מרגיש קצת אובד עצות לגבי רכישה שעשיתי לאחרונה.
אסביר בקצרה: אני מעוניין להחליף מכשיר סלולרי כבר תקופה ארוכה ולא יודע מה הכי נכון בשבילי...
הייתי עד לפני כמה חודשים עם מכשיר סיני מעפן ששירת אותי במשך כמעט שנה (התקלקל ותיקנתי פעם אחת ושוב התקלקל)
לאחר מכן, החלטתי לטוס לאילת והבאתי משם אייפון 8 חדש ואז כשחזרתי הביתה הרגשתי שהמכשיר לא מספיק טוב וקטן מימדים . אז החלטתי למכור אותו ולבסוף הצלחתי למכור. ואז שוב חזרתי למכשיר זמני ומעפן שיש לי כרגע. אחר כך קניתי מכשיר מהעבודה חדש . וואן פלוס 5 . הייתי איתו חודש וחצי בלבד ושוב לא הרגשתי מרוצה ומכרתי אותו בהפסד קטן של 200 ש''ח . בשבוע האחרון לפני כמה ימים...עשיתי שוב צעד ושוב נסעתי עד אילת!!! באוטובוס!!! נסיעה של חמש שעות !! (וגם חזור אותו מסלול) והבאתי משם אייפון X חדש שרציתי מהתחלה. ואז שוב כשהגעתי הביתה הרגשתי שעשיתי טעות ולא מעוניין במכשיר מכמה סיבות : יקר מדי, שביר, (למרות שאני די יודע לשמור על מכשירים) ובעיקר מגביל מבחינת שימוש (הכי חשוב היה לי להעביר את ההודעות וואטספ מהמכשיר הזמני לאייפון והבנתי שלא ניתן לבצע את זה כי גם בדקתי מול מעבדה והם טענו שזה מורכב למדי ולא עושים את זה)
יש לציין שלא פתחתי את האריזה של המכשיר בכלל!!! התקשרתי לשירות הלקוחות של הרשת ממנה קניתי והם הציעו לי עד 14 ימים להחלפה במחיר מוזל לדגם אחר שהתעניינתי לגביו.
מה שקורה עכשיו זה שהדגם הנ''ל אזל מהמלאי שלהם ורק ביום ראשון או שני יעדכנו אותי לגבי אספקה לסניף שאני אוכל לקבל אותו ולהחזיר את האייפון שקניתי באילת .
המצב הנוכחי הוא שאני כבר ממש אבל ממששש מבולבל ולא יודע מה לעשות עם זה. כי מצד אחד אני השקעתי הרבה זמן ודרך ומאמץ כדי להשיג את המכשיר הזה והפחד שלי שברגע ששוב אחליף לדגם אחר ארגיש חוסר שביעות רצון וארצה שוב להחליף... אני מאוד מתוסכל מזה. רוצה כבר להבין מה נכון בשבילי ומה הכי כדאי לי לעשות . אמנם המכשיר שאני מעוניין להחליף הוא דגם סיני איכותי ומוכר אבל החשש שלי שלא באמת ארגיש מרוצה מההחלטה הזאת. ואז שוב אחליף? זה חייב להיפסק .
אני אובד עצות לגבי זה.
אני אוהב באייפון את המצלמה ולמרות שהוא נוח והכל אני מעדיף שיהיה לי מכשיר שפתוח לכל יישום. גם בשיאומי שמציעים לי יש מצלמה טובה אבל לא כמו של האייפון. אבל באייפון לא אוכל להעביר את ההודעות וואטספ שרציתי וחשובות לי מאוד.

מה כדאי לעשות?? מה אתם חושבים שיכול להיות פתרון למצב? ומה הכי יכול להתאים ?

תודה רבה לכל עזרה ועצה טובה :)

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (4) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "מה שעובר עליי"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות