0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

דיי מהסס להתחבר לאנשים ואז נשאר לבד, איך להפסיק להתבייש?

אחד בן 14 | כתב את השאלה ב-15/04/18 בשעה 10:23

אז היי לכולם. אני נער בן 14.
לאורך כל שנות הלימוד שלי לא היו לי הרבה חברים בדרך כלל נטתי לריב איתם,להתווכח איתם או להתעצבן עליהם ואפילו כשהיו מרביצים ליפוגעים בי, לבכות..
בכיתה ה' היו לי שני חברים ואחד מהם עזב לאחר מכן אחד נהיה חבר שלי ונהיינו לאט לאט חברים טובים עם הזמן עוד אחד הצטרף לשלושתינו אבל בכיתה ז' שניהם נאלצו לעזוב אותי ונשארתי בכיתה ח' לבד כל השנה..
המורה שלי ראה שאני מתווכח,רב,נפגע,מקבל מכות על ידי ילדים מהכיתה ופשוט מרוחק מהם. הוא אמר לי מול הפרצו, שיש לי קשרים חברתיים גרועים ושאני לא יודע איך להתחבר לאנשים. כעת אני בטוח שזה לא נכון כי מה שקורה הוא שבעצם אם אני מתחבר אל מישהו אני קצת מתבייש מזה.. אז השנה בכיתה ט' היו לי כמה הזדמנויות להתחבר עם ילדים אך מהם התביישתי ונשארתי חסר חברים כזה.. אני רוצה להתחבר לאנשים אך אין לי ממש איך להתחבר אליהם יש כמה ילדים שאני מדבר איתם בכיתה באופן קבוע(בכיתה אחרת כי עברתי בית ספר אחרי ח'). ועם השאר בקושי כי חלקם סוטים ואני מפחד לדבר איתם שלא אשתנה בגללם.. אבל כשהיו לי כמה הזדמנויות להתחבר לילד או שניים מהכיתה התביישתי.. אני ילד דיי ביישן עד שאני מסתגל לסביבה שלי אך לא תמיד מסתגל.. כי תמיד פוגעים בי או יורדים עלי והביטחון העצמי שלי גם ככה ירוד. בבקשה אל תצחקו עלי או תזלזלו כי אני דיי רגיש לזה,תודה והמשך יום טוב

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (1) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "מתבגרים"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות