שאלה 208813
אילוסטרציה אילוסטרציה
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, 0 השתתפו בסקר ו-0 דרגו את העצות.

אני לא יכול יותר! אני סובל מבריונות! מה אני יכול לעשות?

בדוי בן 14 | כתב את השאלה ב-14/03/18 בשעה 21:22

היי שמי אוראל (שם בדוי) אני לומד בחטיבה (גיל 14)
לעולם אני לא זכרתי את עצמי עם חברים אמיתיים. כולם חראות. כמו שאומרים "ילדים זה עם אכזר" ככה זה בדיוק נועד בשבילי.
אני ילד טוב. שקט ולא מרבה לריב. ביסודי תמיד הציקו לי. כנל לחטיבה. ביסודי השתמשו בשמות גנאי עליי. תמיד אמרו לי גמד. תמיד ניסו לסכסך ביני לבין אחרים. לעולם לא חזרתי הביתה בלי מילה אחת ממישהו.
כיתה א הייתי חלש תמיד ירדו עליי והציקו לי
כיתה ב כנל
ג תמיד קראו לי בשמות גנאי עד כיתה ו והציקו לי תמיד ותמיד העליבו אותי בכדורגל ובמשחקי ספורט כמילים של
אתה גרוע , צועקים עליי , דייייי תשתלט על הכדור תפסיק לפחד. ותמיד היו ילדים שגם היו עושים טעויות אבל להם לא אמרו כלום. אני באמת לא עשיתי כלום. אני תמיד אמרתי להם שזה לא אשמתי. והם אמרו לי תמיד זה כן כי אתה גרוע (ביסודי) תמיד אמרו לי מלשן כי הייתה תקופה שאמרתי לאמא שלי הכל. תמיד רציתי להוריד לאמא שלי אבן מהלב כי היא הדבר הכי חשוב לי בחיי. תמיד רציתי ליידע אותה על הכל. אמא שלי תמיד אמרה לי אם מציקים לי לספר לה. וזה בדיוק מה שעשיתי. היא תמיד טיפלה בזה אבל ילדים המשיכו.. אז בסופו של דבר עברתי את כיתה ו.
ואתם יודעים, יש עוד חרא בסביבה. עוזבים יסודי עוברים לחטיבה. ומה? אותו חרא. תמיד משתמשים נגדי בשמות גנאי בחטיבה גם. אומרים לי את השם משפחה שלי (דרעי) אז אומרים לי דעייייייייי יעני מוציאים את ה ר וזה מעצבן. גם תמיד בחטיבה עד סוף כיתה ז הלשנתי לאמא שלי שמציקים לי ויורדים עליי. יעני יש לי כזה משהו שהספר עשה לי בשיער פעם בטעות אז אומרים לי בלי סיבה צמיחה הפוכה. בגלל שיש לי משהו כזה כמו פנס בשיער בפנים. המבין יבין. תמיד יורדים עליי על דברים עליי. ואומרים לי רכלן ואני בכלל לא רכלן. מנסים לחמם ביני לבין אחרים תמיד. ובסוף זה קורה. יש לי חבר שרב עם אנשים ואז מערב אותי תמיד. והוא אומר לי נגיד אל תצחק אנעל השיניים שלך. כי יש לי שיניים לא כאלו ישרות.. תמיד אומרים לי אנעל הבניין הנפול שלך בגלל שיש לי בניין שלא על אחריותי היופי שלו. תמיד אני מסביר להם שעושים לנו שיפוץ כי בעל הדירה השקיע 400000 שקלים על השיפוץ. ותמיד אומרים לי תפילת שמע ישראל שלא יפול הבניין לידם שהם עוברים ליד הבניין שלי. יעני הבניין שלי סמרטוט. זה לא אשמתי כי אני לא בעל הדירה. וזה גם די מעלי כי אני גר שם וזה..
תמיד גם אומרים לי אף דרוך ואומרים לי אף גדול ואני לא עושה להם כלום. הם פשוט מתחילים ואז אני גם יורד על מי שאומר לי את זה ואז מתווצר מצב שהם לא צוחקים ושהוא אומר משהו מפגר עליי הם נופלים מצחוק בכוונה. ואני מאוד נעלב שאני רב עם ילד כי תמיד בסוף יורדים עליי. כיתה ח. הפסקתי להלשין, ועדיין המשיכו להגיד לי מלשן. (והפסקתי.....) תמיד אני מספר לאמא שלי והיא עצבנית ורוצה ללכת למנכל ולטפל בזה אחת ולתמיד ואני לא מרשה לה. אני אומר לה תמיד, תני להם עוד צאנס. והם ממשיכים לרמוס אותי וכבר לא כיף לי בחיים. תמיד יורדים על הקורקינט שלי גם. שהיא קורקינט גדולה מאוד ונראת 40 50 אבל היא 25-28 ואומרים לי אנעל הסקוט שלך 5 קמש. תמיד שאני יושן בכיתה. כדי לברוח מהכל. הם אומרים לי דעיי
ואז שאני קם אומרים לי למה אתה יושן וצוחקים עליי ואומרים. הוא חלם על הסקוט 5 קמש שלו. ואני מתעצבן כי הוא אפילו לא ראה את הקורקינט ותמיד יורדים עליי. זה לא כיף לי כבר. גם תמיד אומרים לי לך תצחצח שיניים עם אקונומיקה. אומרים לי גם איכס איזה ריח פה. ואני תמיד מקפיד לשים מי פה ולשתות פטל... זה כבר בלתי נסבל. אמא שלי אומרת לי שהיא עצבנית עליהם ממש ואני תמיד מרגיע אותה ואומר לה עוד צאנס ועוד צאנס וממשיכים ולא יודע מה לעשות. לא רוצה שהיא תלך למנכל.. אני כבר ילד גדול. ויצחקו... וגם היום. שיחקתי הפלות עם ילד יותר חזק ממני כי הכריחו אותי ועל השניה הראשונה הוא הפיל אותי על הרגל בחצי. והקליטו את זה ושלחו אחד לשני.. ונשמר להם בגלריה.. צחקו עליי ורצו להעלות את זה גם ליוטיוב.. עשו עריכה על התמונה והילוך איתי ושמו קקי (של תוכנה) בתוך ההקלטה כדי שזה יראה שכאילו נפלתי על קקי כדי להעלות את זה ליוטיוב. אני כבר לא יודע מה לעשות. אין לי חברים. ניסיתי להתחבר לאחרים. לא מצליח לי עם אף אחד.....!!!! מה לעשות? אני מתחנן תעזרו לי
אני כבר לא יכול ככה...

האם לספר לאמא שלי על זה או לנסות לבד

תספר לה
 
397
תסתדר לבד אתה גדול
 
38

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (49) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "מתבגרים"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות