0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

אחרי הרבה שנים היא רוצה שסוף סוף נפגש, להיפגש איתה?

אנונימית בת 21 | כתבה את השאלה ב-15/02/18 בשעה 16:34

אז הכל התחיל כשהייתי עוד נערה בת טיפשעשרה, הכרתי דרך הפייסבוק אישה מקסימה בגיל של סבתא שלי, דרך קבוצות בפייסבוק ולאט לאט התחברנו ואפילו רשמנו אחת את השנייה בפייסבוק כסבתא ונכדה. היא קוראת לי אפילו הבת סנדקות שלה חח. שלא תחשבו, אני מתה על הסבתות [האמיתיות] שלי.
אבל היא כמו סבתא שנייה שלי, אומרת לי צהריים טובים ושולחת לי תמונות יפות ואני גם עוזרת לה ואנחנו מדברות והיא מייעצת לי מהניסיון שלה.
אפשר לומר שהיא ראתה אותי גודלת, מנערה בת 16 טיפה ילדותית עם כל מיני אובססיות ושגעונות אופייניים לגיל, נהפכתי לבחורה בת 21 בוגרת ואחראית. והיא תמיד הייתה שם בשבילי, גם כשעשיתי שטויות ואף פעם לא שפטה אותי.
אני רואה מהפרופיל שלה שהיא לא פדופיל, היא מפרסמת תמונות שלה עם החברים שלה במרכז הקהילתי, פעילויות בחוגים שהיא לוקחת חלק, מפעילה וכד', רושמת סטטוסים, מפרסמת תמונות עם הבעל והחתולים ... רואים בהחלט שהיא אישה בפנסייה ולא פדופיל. אפילו היא הביאה לי את הטלפון שלה, את המייל שלה וכד'. היא גם סיפרה לי שיש לה נכדים אבל מעולם לא ראיתי תמונות שלהם, אבל רואים שהיא לא משקרת. בהחלט. אני מכירה אותה 5 שנים, למרות שמעולם לא ראינו אחת את השנייה במציאות. אבל היא יודעת איך אני נראת ואני יודעת איך היא נראת.
היא אפילו מגיבה לי בפייסבוק וקוראת לי בכינויים כאילו אני באמת נכדה שלה !
היא רוצה לראות אותי וכל הזמן אומרת בואי נפגש אני מתה לראות אותך את כמו נכדה שלי ... כשאני עוברת בסביבה איפה שהיא גרה [הפייסבוק רושם מיקום] היא אומרת לי "פעם הבאה שאת באה לעיר שלי תגידי לי אני רוצה לראות אותך. נשיקות"
ואני ממש רוצה לפגוש אותה, אומנם אני ממש ממש ביישנית ומפחדת שאם אפגוש אותה לפתע היחס שלה ישתנה או שאני אעשה פאדיחות. מה כדאי לעשות ? להיפגש איתה סוף סוף או לא ?

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (3) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "חברים ואנשים"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות