0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, 0 השתתפו בסקר ו-0 דרגו את העצות.

מבחינתו הזוגיות שלנו היא לא לנצח כי אוהב לחדש עם בחורות צעירות. להמשיך את הקשר?

לוליטה בת 21 | כתבה את השאלה ב-13/02/18 בשעה 21:27

אז ככה,
לפני חודשיים הכרתי גבר בן 46 שהתחיל איתי במקום עבודה שלי.
זה התחיל כסתם משהו מגניב והדדי שזה מין ובתמורה הוא מפנק אותי במסעדות, מתנות, סמים, וטיולים בחו"ל.
ככל שנפגשנו יותר גם התקרבנו מאוד.
זה כבר הגיע לשלב שהוא אמר שמבחינתו הוא רוצה לקחת את זה רציני וצעד אחד קדימה ולהכיר את ההורים האחד של השניה (לשני ההורים של הצדדים אין בעיה, הוריי ליברליים בטירוף).
בנוסף כל יום הוא דואג להזכיר לי כמה הוא אוהב אותי ושאני חשובה לו ... ואז התחלתי לפתח רגש :/
כשרק הכרנו הוא סיפר לי שכל חייו הוא היה עושה סמים ומסיבות וכל יום בחורה חדשה ויצא רק עם בנות בסביבות הגיל שלי (אציין שהוא נראה מצויין + ובכלל לא לגילו) וכמובן איך לא? דוגמניות.
בין היתר הוא סיפר לי שהוא מעולם לא היה נשוי, אין לו ילדים והוא רוצה שיהיו לו כאלה רק בגיל 55.
דבר נוסף זה שבשיחות שלנו לאורך כל תקופת ההיכרות שלנו למרות ההתקרבות שלנו הוא תמיד דאג לציין ולהזכיר ברמיזות אומנם ומשפטים מוזרים כאלה ולא במסר ישיר, שמבחינתו הזוגיות שלנו היא לא לנצח, היא למשך שנה שנתיים גג ומשם כל אחד לדרכו כי הוא אוהב בחורות יפות וצעירות ולחדש כל הזמן וכמו שאנחנו יודעים בחורות יפות וצעירות נולדות כל יום ...
בכל אופן הבנתי שהפחד שלי הוא שאתאהב (שזה כבר לא נראה לי רחוק מדי) ואתרגל לבן אדם וגם כמובן לכל הבנפיטס מסביב בגלל היכולות שלו
ואז שהוא יזרוק אותי אחרי שנה לטובת מישהי יפה וצעירה יותר, או מכל סיבה אחרת (לא באמת משנה, פשוט זה הכי ריאלי). כששאלתי אותו למה הוא נפרד מהאקסית האחרונה שלו לדוגמא הוא אמר "אני תמיד מגיע לסיטואציה אחרי כמה זמן שאני מתחיל לפזול לצד ולרצות אחרות, ולא כי אני רוצה אחרות, פשוט כי העבודה שלי מאפשרת את זה, אני הרבה בחו"ל ופוגש דוגמניות כל חיי, קשה כשיש הרבה פיתויים, וברגע שאני מתחיל לפזול אני יודע שאני לא מוכן לבגוד ומעדיף לסיים את הקשר" והוא היה איתה 6 שנים.
אני יודעת עמוק בתוך תוכי לא משנה כמה אנסה לשכנע את עצמי אחרת, שקשר כזה לא עתיד לשום מקום ואי אפשר לשלוט לשלוט באם להתאהב או לא, אבל אני מתלבטת אם כדאי להשאר ולהנות כל עוד יש לי את זה ויש לי את האופציה ולהגיד לעצמי "הכל טוב אני נהנת מהכאן ועכשיו ולא חושבת מה יהיה מחר ואני צעירה ויפה ויכולה לנצל את זה לטובה ולווא דווקא לרעה" כמו לחסוך כסף, לראות עולם עם מישהו שאני באמת אוהבת, ללמוד, לעזור להורים שלי כלכלית, בסופו של דבר יש לזה את היתרונות שלו.
אבל עם זאת, שיברון לב זה משהו שפשוט לא בא בחשבון אצלי ... רק לפני חצי שנה נפרדתי מהאקס שלי והחלטתי שאין מצב שאני מתאהבת ולא בא לי לחוות את זה שוב בשנים הקרובות כי ההתאוששות אצלי כרוכה בהרבה סבל. במיוחד בקשר כזה, שבאמת הבן אדם כבר נהיה חשוב לי, מכל הבחינות ועוד עוזר לי גם כלכלית.
אשמח לעצות ודעות מועילות, סיפורים דומים, או כל דבר שיוכל לעזור לי להחליט את המשך הקשר הזה, תודה :-)

האם להמשיך את הקשר ?

כן
 
9
לא
 
107

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (14) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "זוגיות"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות