0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, 0 השתתפו בסקר ו-0 דרגו את העצות.

האם לספר לו? יצאתי למסיבה כדי לשכוח קצת ממנו, השתכרתי נורא ורקדתי עם מישהו

עדי בת 22 | כתבה את השאלה ב-09/02/18 בשעה 17:43

(*בבקשה לא לפרסם בפייסבוק*)

היי לכולם. זה קצת ארוך אבל אשמח שתקראו עד הסוף. אני בטיול ארוך אחרי צבא, הכרתי מישהו במדינה מסויימת עוד במסיבה, איך שראיתי אותו והוא אותי היה משהו, לא הפסקנו להסתכל אחד על השנייה.
לא ידעתי איך קוראים לו אבל מסתבר שהוא מצא אותי ברשת חברתית יום למחרת, וממש שמחתי. התחלנו לדבר והכל ובמקריות מוחלטת המשכנו לאותה מדינה, אותה עיר והמרחק בינינו היה 2 רחובות. הכרנו יותר לעומק פנים מול פנים, חווינו חוויות מטורפות ביחד, הסתכנו באטרקציות ביחד, יתאנו לכל המסיבות ביחד .
היינו כמעט 24/7 . וכמו בכל טיול הצדדים מתפצלים.. המשכתי עם הפרטנריץ שלי למקום אחר והוא גם. נשבר לי הלב, התגעגעתי אליו בכל נשימה. באמת ברמה כזאת. כל מה שעשיתי לא היה לי כיף כמו שהיה אם הוא היה איתי. המשכנו לדבר ואחרי שבועיים הצטלבו דרכינו שוב. העניינים שם כבר היו אחרת. אציין שיש לו פתיל קצר והוא מתעצבן מכלום. וכשהוא מתעצבן הוא מדבר בזלזול מוחלט. דבר שאני לא יכולה לסבול. יום לפני שהוא הגיע למקום שאני הייתי בו , דיברנו בטלפון והוא דיבר ממש לא יפה. התעצבנתי עליו וזה הוריד לי את כל החשק לראותו. הוא בא וביקש סליחה ואמר לי לא להתייחס אליו כשהוא עצבני. לא מאמינה בשיטה הזו,אבל כל כך התגעגעתי אליו שלא יכולתי לעמוד מולו. ושוב הכל חזר להיוץ כמו שהיינו במקום הקודם ,ושוב נפרדנו והפעם עד שנתראה בארץ.
עם הזמן הוא לא מראה התעניינות כמו שאני. בכל פעם אני שולחת הודעות או מתקשרת והוא אפילו לא טורח לחזור אליי. הוא כן עונה להודעות שלי אבל מעבר לזה הוא לא מחזר ולא כלום.
אמרתי לו שלא ישלה אותי ויגיד לי אם הוא רוצה אותי או לא והוא התעצבן ואמר שהוא בטיול ושאי אפשר לדבר כל היום. ושהוא כן רוצה אותי וכשנהיה בארץ אני ארגיש אחרת .אבל בכלל לא ביקשתי שנדבר כל הזמן אלא שיראה יותר יחס והתעניינות!
יצאתי למסיבה כדי לשכוח קצת ממנו, השתכרתי נורא ויש מישהו איתי בהוסטל שנדלק עליי והתחלנו לרקוד ביחד והיה ממש כיף... בסוף הערב גם שכבנו ואפילו לא הרגשתי רע לגביי זה.
אני מבולבלת ולא יודעת מה לעשות.. לספר לו על זה או לא? אולי אם אספר לו ככה זה יסתיים סופית ואני אפסיק להשלות את עצמי ?

לספר לו?

כן
 
4
לא
 
1
תמשיכי הלאה בלי ליצור איתו קשר
 
18

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (2) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "זוגיות"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות