0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, 0 השתתפו בסקר ו-0 דרגו את העצות.

אם הוא כזה סטוקר אז למה הוא רואה אותי כסטוץ?

מישהי בת 25 | כתבה את השאלה ב-05/02/18 בשעה 20:41

היי,
אז ככה אתחיל ואומר שלפני כשנה הכרתי גבר ואז נודע לי שזה קשר אסור, סגרתי את הנושא למרות הכאב (שעד עכשיו לא מרפה) והחלטתי להמשיך הלאה.
לפני כחצי שנה התחיל להתכתב איתי מישהו בלי תמונה מאתר הכרויות, המשכנו בווטסאפ,השיחה התגלגלה לאופי מיני הוא ביקש שאצלם לו את הגוף (עם בגדים) אבל לא רצה לשלוח תמונה שלו, הוא מעדיף להיפגש במציאות בדירה במקום שדי רחוק לי.
הסקרנות השתלטה עלי והחלטתי שלא לחסום אותו אלא לראות במי מדובר (כמובן שלא נפגשנו), כשהבין שאין טעם להיפגש הסתיימה השיחה. עברו כמה ימים הבנתי שהבחור משקר לי בכמה דברים (לא יכולה לפרט),אני גם בטוחה שזה פלאפון נוסף ולא הפרטי שלו, בקיצור הוא הפך להיות ממש סטוקר - כל פעם אחרי שיוצאת מהאתר הכרויות אני נכנסת לווטסאפ ואז גם הוא נכנס באופן פלאי, הוא גם התקשר בטעות מהווטסאפ, אני בטוחה שהוא פתח כמה כרטיסים ובודק מתי אני באתר.
אני בחורה סקרנית מאדד וזה משגע אותי, עד שפעם אחת שאלתי אותו מה הקטע שלו? והוא עשה את עצמו כאילו לא מבין על מה אני מדברת, ואז אמר שהוא עדיין רוצה להיפגש. סגרתי את העניין שאני לא יכולה. בפעם הבאה שכבר עלה לי הקריז החלטתי לזרום עם המשחק הזה שכל פעם שאני נכנסת לווטסאפ הוא גם נכנס ויוצא ביחד ושוב התחלנו להתכתב ושוב הנושא נסגר בזה שאני לא מעוניינת לשלוח תמונות שלי. לא לקחתי את זה למקום של כעס אלא יותר בקטע של צחוק ושלחתי לו תמונה של חתולה.
בכל הפעמים האלו אני אומרת לו שנראה לי שהוא רואה אותי כסטוץ כי הוא לא שואל ולא מתעניין בי ובדברים אחרים אלא רק רוצה תמונות שלי ולהיפגש, ואם רוצה לדבר אז למה לא לדבר כמו אנשים נורמלים??? ומה זה כל המעקבים האלה?? ואז הוא מעביר נושא.
בקיצור אני כבר כמעט משתגעת, חשבתי להניח לזה, אבל הידיעה שזה מישהו מסתורי מחרפנת אותי, התחלתי לחשוב אולי זה הגבר מאז, אולי זה מישהו אחר שמכיר אותי..
בקיצור יש דרך לדעת זהות לפי מס' טלפון (חוץ מכל מיני אפליקציות - הוא לא מופיע שם)?
מה שהכי מפריע לי זה אם הוא כל כך מפחד שיהיה לי מישהו ובודק אם אני מתכתבת בווטסאפ אז למה הוא לא לוקח אותי כקשר רציני (כי עד עכשיו הוא רק מדבר כמה הוא רוצה איתי סקס), ואם הוא רוצה אותי כיזיזה (ואני לא מעוניינת להיות כזו) אז מה אכפת לו שאני מתכתבת עם אחרים??

מה הוא רוצה?

סטוץ
 
13
קשר רציני
 
0
סתם משעמם לו
 
1

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (11) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "זוגיות"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות