0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

מאוהבת בו ואמא לא אוהבת אותו! מה עושים?

קורל בת 21 | כתבה את השאלה ב-21/01/18 בשעה 16:19

בדצמבר האחרון לפני חודש ואני וחבר שלי נפרדנו לאחר תקופה של שנה ו10 חודשים. חשוב להדגיש שבהתחלה זה בא משני הצדדים בגלל הפרשי דת והבנו שזה לא מתאים ואז אחרי יומיים חזרנו ואחרי עוד יומיים הוא נפרד ממני בגלל סיבות אחרות לגמרי.

ביולי התחלתי לעבוד במקום חדש והכרתי שם מישהו ממש חמוד, מהרגע הראשון משהו נדלק בי לגביו כאילו זז לי משהו בלב. הבחור לא הגיע הרבה לעבוד ואז גם טסתי לתקופה של שבועיים וחצי לחול לכן לא יצא לנו להתראות כל כך הרבה וככה זה נגמר. באותה תקופה אני וחבר שלי לא הכי הסתדרנו וחשבתי על להיפרד ובסוף החלטתי שלא.
בספטמבר התפטרתי ושלחתי לבחור מהעבודה שעזבתי ושאם קרה משהו הוא יכול לשתף אותי. הוא לא כל כך זרם ומאז מאוק' לא דיברנו יותר.

מדצמבר שאני וחבר שלי נפרדנו חזרתי לדבר איתו כי ידעתי משום מה שהוא היחיד שיצליח לעזור לי ובאמת בזכותו אני קמתי והפסקתי לבכות וזה עבר לי 90% תוך כמה ימים, אחכ הפסיק לגמרי לאט לאט עוד איזה שלוש שבועות..

בקיצור, התאהבתי בבחור הזה מהעבודה. נפגשנו שבוע שעבר בשביל לדבר כי היינו מדברים המון בהודעות, בסוף הפגישה הוא התחיל יותר לחבק אותי וזה הגיע לנשיקה. אני ממש התרגשתי מזה היה לי ואו שאני אשכרה מתנשקת איתו כי מיולי כבר נדלקתי עליו.

איפה הבעיה פה? אין לו רישיון. הוא הגיע לשיעור ממש מתקדם 26 אבל היה צריך לעצור כדי לעזור לאמא שלו בבית עם כסף ומאז הוא לא המשיך. אמא שלי משום מה ממש לא אוהבת את הרעיון וכל הזמן תוקפת אותי לגביו ש"אוי למה את בכלל צריכה להיפגש איתו" "בשביל מה שיתחיל עכשיו משהו מה את צריכה אותו" וכל מיני משפטים שממש לא לעניין שהיא אומרת לי אבל אני רגילה אליה היא כזאת.
צריכה לציין שלי יש רישיון ואוטו משלי ופגישה קודמת נסעתי אליו (20 דק נסיעה בקטנה כזה).

הבעיה באמא שלי שגם את החבר הקודם היא לא אהבה כי המשפחה שלו הייתה מפורקת הוא גדל בפנימייה ואחרי י"ב עד עכשיו הוא גר אצל סבתא שלו, אמא שלו כל הזמן מבקשת הלוואות כבר אף אחד לא מאשר לה, ועם אבא שלו הוא ניתק קשר אחרי שעבד אצלו במועדפת. לי לא היה אכפת מהמשפחה שלו כי אהבתי אותו ואת ההרגשה שהוא נותן לי. אבל כל ריב שהיה לנו וסיפרתי לה היא ישר הייתה מנצלת את זה ב"יאלה לא צריך הוא לא טוב בשבילך" כאילו כל ריב זה סיבה לפרידה והייתה גם לפעמים מדברת עליו לא יפה. אני לא אהבתי את זה ולא התייחסתי אליה כי אהבתי אותו מאוד והוא היה האהבה הכי גדולה שלי.

עכשיו עם הבחור החדש היא יודעת שאני מכירה אותו עוד מיולי וכבר אז שהיינו זורקים אחד על השני ניירות בעבודה וכל מיני משחקים היא הייתה אומרת לי את בסוף תעזבי את חבר שלך בשבילו.
ועכשיו, שאני פתאום מרגישה שאני מאוהבת בו היא כל הזמן מכבה אותי כל הזמן אומרת לי לא להיפגש איתו לא לדבר איתו כי הוא סתם מעפן כי אין לו רישיון כי הוא לא נייד כי המשפחה שלו גם קצת מפורקת וכל הזמן יוצאת עליו בלי שהיא בכלל מכירה אותו. היא לא יודעת איך הוא עזר לי לקום כשחבר שלי נפרד ממני, שאם לא הוא אני עד היום הייתי בדיכאון, לא, אכפת לה רק שהבנות שלה יתחתנו עם מישהו שיש לו משפחה טובה וזה בשבילי דבר אחרון לבחירת בן זוג.

כרגע אני מרגישה שאני ממש רוצה אותו וזה לגמרי הדדי בנינו, אבל ממש מפחדת ובעיקר חסרת כוח לבלבולי שכל של אמא שלי. רוצה לציין שאף בן זוג שלי היא לא אהבה עד היום(לפני החבר האחרון היו לי שניים קצרים של כמה חודשים בודדים).

לדבר איתה זה לא הפיתרון כי אני לא אחת שאבוא ואדבר אני מעדיפה להיכנס למלחמה, והיא בכל מקרה ראש נעול שאם אין לו רישיון הוא מחוק.

פתרונות מה לעשות? האם כדאי בכלל להתחיל קשר כזה?


נ.ב
גם לי מאוד מפריע ענייו הרישיון, היום אנחנו נפגשים שוב (אני שוב נוסעת אליו) כדי לדבר יותר לעומק לראות מה עושים ולאן מתקדם, וחשבתי על לדבר איתו בקשר לזה ככה ששום דבר עדיין לא סגור.

 

מבקשת שהשאלה לא תעלה לפייסבוק!

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (4) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "הורות ומשפחה"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות