0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

יש לי חלום להיות עו"ד מצליח אך זה יעלה לי מחיר של לגור אצל ההורים. שווה את זה?

אלעד בן 34 | כתב את השאלה ב-10/01/18 בשעה 21:11

שלום חברים יקרים (:

אני בחור נאה מתאמן בחדר כושר נראה טוב, מתלבש יפה וכ. את לימודי הכלכלה באוניברסיטה לא סיימתי אך השאיפה ללמוד משפטים ולהיות לוחם צדק מצליח בוערת לי.

אני גר כבר שנה בבית הורי באופן זמני אחרי מערכת יחסים ומגורים משותפים עם האקסית.ההורים שלי מבוססים אך לא עשירים גרים בוילה מרווחת במרכז ראשון עם 2 יחידות דיור שמכניסות כסף, אין יחידה בשבילי וכרגע אני חיי במרתף בחדר גדול ומרווח אך בלי כניסה נפרדת שירותים ומקלחת אך אפשרי לעשות מבחינת מקום אך כמו שזה נראה עכשיו זה לא יקרה בקרוב אם בכלל.

ראוי לציין שהורי מקבלים כל בחירה שאעשה ולא רע להם במחיצתי ומבחינתם לא יפריע להם שאני יהיה בבית עוד 3 וחצי שנים עד סיום תואר.

אני נתקל בשוק מנשים מסויימות שאני מספר להם שאני גר עם ההורים, כמובן אני מציין שזה וילה גדולה ושזה אחרת, אך ישנם נשים שזה מוריד להם ביג טיים.
וזוגיות זה משהו שחסר לי אך אני מאמין שמי שתרצה אותי תקבל אותי ואת הרציונל שמאחורי זה.

חשבתי להגיד שאני גר באחת היחידות ולשקר להן, בכדי למנוע את הסטיגמות של גברים בגילי שגרים אצל ההורים ואת השוק הראשוני.

ידוע לי שלימוד משפטים עם מגורים לבד והשכרת דירה יתממשו בעוד זמן רב אם בכלל,עם הוצאות השכירות היום.

מאוד רוצה לעבור לתל אביב זה ישדרג אותי בענק בתור רווק,אך יש לי חלום שאני רוצה להגשים.מה גם שאין לי מקצוע מה שגם לעיתים מוריד לנשים.

אשמח לשמוע כל תגובה באשר היא,כל תגובה תתקבל בברכה.

עדכון מאלעד, שואל השאלה 2018-02-15 12:20:22

עדכון חשוב.. גם אני הבנתי שאני מסתכל על אנשים ששם בגילי בראש שיש להם בעיה מסויימת בגלל שהם נראים לי ככה ולא בגלל שהם גרים עם ההורים , אכן זה לא נורמלי בגיל הזה, אני גרתי פעמים רבות בחוץ ומשהו מושך אותי הביתה שוב, כנראה שזו אמא שלי בליווי החיים "הטובים" או נוחים יותר שלא תמיד מצליחים להיות מתועלים ללימודים, כי התחושה של חוסר עצמאות, שמביאה לשאננות לא שווה את זה ולא נורמאלית בגילי,כמובן שעדיף למצוא דירה ולהתמודד עם הכול ביחד,לעבוד קשה יותר,מה שעשיתי בעבר עם לימודים אך אני דיי בחובות מהתואר,גם אם יקח יותר זמן זה הדבר הכי בהול לי וחשוב יותר מלימודים שיבואו אחרי זה שאתייצב כלכלית. אבל בשביל לעבור לגור לבד כדאי צריך להתייצב כלכלית וזה מה שעשיתי לקחתי שנה לחסוך וחסכתי,יחד עם זאת אני עדיין חייב ותודה לכל העונים, גם לאלה שנתנו לי את האמת שלהם בפנים שהיא לא תמיד נעימה, אז יש צורך להגיב למי שהגבתי בכעס מסויים,כנראה נגע בנק נכונה באופן חלקי או מלא שזה בעצם לא העניין ,העניין הוא כלכלי נטו ואמר אותם מהלב בצורה כזאת או אחרת, אך תמיד יש לראות ולומר, אולי יש אמת בדבריו,או לראות עוד פרספקטיבה לא מזיק,כי אנחנו לפעמים משכנעים את עצמנו,עושים רציונליזציה, למקום הנוח בחיים, בבית אפשר ליפול למקום הזה של השאננות ולפעמים מפספסים את המטרה שהיא לחסוך לבנתיים אך עדיין חוסכים לעתיד טוב יותר עם כמה שפחות להיות תלוי בבנקים והלוואות מה שאחוז גדול מהציבור עושה,מנסיון. אני מת לחזור לגור לבד,פשוט לא אמיתי שכמעט כל המשכורת הולכת על מחייה,זו המדינה שלנו,בחול לא הייתי מרגיש את השכירות ! בכל אופן כנראה שצריך לחכות עם הוצאות השכירות ולהיות סבלני. ולגבי המקצוע הכוונה מקצוע מוגדר כלומר הייתי במספר רב של תחומים שונים כולם בתחום הפיננסי שהוא רחב.
שמור עדכון

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (20) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "בית, שכנים ושותפים "

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות