0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

נכנסתי לדת, יצאתי מהדת, חילוני, לא נוגע בבנות ורוצה חרדית, זאת בקשה גדולה מדיי?

אנונימי בן 23 | כתב את השאלה ב-13/11/17 בשעה 13:29

אוקיי, אני הולך לכתוב משהו די ארוך.
אין לי מושג מי יצליח להבין את מה שעובר עליי ואת הכאב שלי, כתבתי פה כל כך הרבה פעמים, פשוט אני מרגיש שהסיפור הזה לא נגמר, לא רואה את האופק ואת היציאה ממנו.
אני כיום בן 23. נולדתי חילוני. בגיל 14 חזרתי בתשובה, ונכנסתי לתוך העולם החרדי.
עברתי בתוך העולם החרדי הרבה, ואחרי הרבה זמן, אחרי שבססתי את עצמי שם, יצאתי בשאלה פנימית - כלומר עזבתי את הישיבה ונהייתי כופר ולא שומר מצוות - אבל עדיין עם שחור לבן.
בתקופה הזאת גרתי אצל ההורים והם כבר נהיו חרדים , ואסרו עליי להשתמש בטלפון כי זה טלפון לא כשר, ועוד כל מיני דברים. האמת, עברתי כל כך הרבה שבאמת אני יכול לשבת פה ולכתוב את כל קורות חיי, אבל לא אעשה זאת , קודם כל כי כבר היו פעמים שספרתי על עצמי, ושנית, כי המצב העכשווי שלי הוא רלוונטי.
אז כיום אני שוכר דירה, חילוני, לא הולך עם כיפרה, אבל הולך עם מכנסיים שחורות, ועם חולצה ארוכה, לא שייך למיינסטרים החילונים. נגעל ממוזיקה חילונית, שומע מוזיקה חרדית, מרגיש רע עם עצמי, כי אני לא יודע איך להכיר בנות, והבנות שאני מכיר הן לא צנועות , ואני רוצה בנות שרוצות קשר רציני וטובות. מעולם לא נגעתי באף אחת, ואני גם לא רוצה לנגוע, עד שאכיר את מי שתהיה איתי בקשר רציני.
אני ניסיתי לדבר עם בנות, והבנתי שאני רוצה בחורה חרדית.
יצא לי לדבר עם בחורה חרדית שהכרתי לאחרונה, אבל היא אומרת שהיא לא רוצה להכיר אותי כי זה מנוגד לערכים שלה להתחתן עם גבר חילוני.
אני מתוסכל וממש מיואש כבר. מה בקשתי? בחורה בתולה שלא נוגעת בגברים וגם לא לוחצת ידיים לגברים - כמוני.
בחורה שלא הולכת למועדונים ולפאבים ולמקומות טמאים כאלה - כמוני.
בחורה שאכפת לה מעקרונות העולם החרדי - כמוני.
אבל הבעיה שאי אפשר או יותר נכון קשה מאוד למצוא מישהי שהיא גם חרדית וגם כופרת וגם לבושה כחילונייה, ולכן אני מוכן להתפשר על חרדית, אבל זה קשה רצח כי החרדיות לא רוצות חילוני.
אני מגדיר את עצמי חרדי שלא לבוש כחרדי, לא מאמין ולא שומר מצוות והולך בלי כיפה ועם בגדים לכאורה חילוניים, אך חי ונושם את תרבות החרדים.
אבל לפעמים כל הסיפור הזה עושה לי כאב ראש ואין לי כוחות יותר.
אני מתוסכל ומיואש נורא, חילוניות לא טובות לי כי הם כבר נגעו בבנים וזה מגעיל שאישה התחבקה עם גבר ובטח אם היא ירדה לו או עשתה דברים מסריחים כאלה.
אני נגעל מזה וזה דוחה אותי.
אני רוצה בחורה כמוני, שמעולם לא נגעה בבן המין השני, מה כבר בקשתי?
אני גם רוצה למצוא את עצמי , אני מפחד על החיים שלי, אני לא יודע מה עלול לקרות לי ולאן מצבי עלול להדרדר, אני רוצה לצאת מזה ולדעת באיזה עולם אני חי. קשה לי.
אין לי מי שישמע אותי, אני רוצה רק לצאת מהסיפור הזה, אני מרגיש שנדפק לי המוח מהחזרה בתשובה והבשאלה, אני רק רוצה לצאת מהסיפור הזה כבר, קשה לי כל כך.
למה אין אף אחד שיבין אותי? בארגונים של יוצאים בשאלה צוחקים עליי, רבנים חרדים צוחקים עלי שאני לא נוגע בבנות - אבל זה מי שאני! אני רואה בדבר הזה ערך לא לגעת באף בחורה עד שאני יכיר את זוגתי!
גם קשה לי נורא עם המנטליות הערסית של החילונים. אני לא יכול ככה יותר, באמת שהמצב שלי מייאש ומתסכל, אני רק רוצה לצאת ממנו כבר, אני לא אלבש בגדים חילוניים, אני לא אנטוש את ערכיי החרדיים, אני לא אפסיק להיות כופר, אבל אני רוצה להכיר בחורה חרדית ,למה אני לא מצליח? מה כבר בקשתי? להכיר מישהי חרדית?, מהעם שלי? אז כן אני מהעם החרדי ואני כופר, אבל אני רוצה מישהי מהעם שלי!
איך אני יכול להכיר מישהי כזאת, ומה אני אמור לעשות עם כל המצב הזה שלי שאני לא יודע באיזה עולם אני חי?
חברים אני חייב עזרה דחוף כי אני מרגיש ממוטט, בבקשה עזרו לי

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (7) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "מה שעובר עליי"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות