0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, 0 השתתפו בסקר ו-0 דרגו את העצות.

שאלתי את הקוראת בקלפים מתי אתחתן והיא אמרה שזה לא יקרה. לדאוג?

פז בת 23 | כתבה את השאלה ב-04/11/17 בשעה 14:42

היות ואני בת 23 ומאוד בודדה מבחינת זוגיות. והיות שזה גיל שבנות כבר נמצאות בו בקשר רציני שהתחיל בואו נגיד בגיל 19.. ויש לי הרבה דוגמאות. והיות שמעולם לא היה לי חבר. לא רציני . ולא חפיף. התחלתי לדאוג והלכתי לקוראת בקלפים שאלתי אותה שאלה מאוד פשוטה: מתי אתחתן? והיא הטילה עלי פצמה
אף פעם. (באופן לא מקרי יש משחק בפייסבוק מתי אתחתן ויצא לי לא תתחתן טוב לך לבד ) אז אני ממש דואגת! אחכ שאלתי. טוב לפחות תהיה לי זוגיות? אני בת 23 ומעולם לא הייתי בזוגיות. ואז היא ביאסה אותי עוד יותר. לא. את בריאה שנועדה לחיות לבד בעולם. אל תצפי להכיר מישהו. זה לא יקרה. רציתי לשאול אם יהיו לי ילדים. אבל נמנעתי שלא תטיל עלי עוד פצצה. אז זהו זה גורלי לא להתחתן. להיוולד בתולה ממין ומזוגיות וכך גם לסיים את חיי. אני חושבת שאפשר לכתוב עלי גינס הבחורה שאף פעם לא היה לה מישהו.
ולמה דווקא אני בריאה שנועדה לחיות לבד? מה עשיתי רע בחיים ככ שזה מגיע לי... לחשוב על זה שאני בת 23 אני גרה לבד בשכירות. ואצטרך לחיות לבד עד גיל הסיום.. לא נעים. ההורים שלי קצת מודאגים ומתנהגים אלי בצורה מאוד לא יפה בגלל שהם לא רואים אותי בזוגיות ואף פעם לא ראו. בצדק קצת לא נעים שהעבודה כולם מספרים הבת שלי מתחתנת. הבת שלי יצאה עם בעלה. הבת שלי ילדה. הינה הבת שלי וחבר שלה באילת. ורק הבת שלך בת 23 רווקה כשהגרוע שעוד לא יצא לך לזכות לראות אותי בזוגיות. אבל לאחרונה הם ממש מגזימים בהתנהגות ובהעלבות. אתמול למשל אמא קראה לי מכוערת. מפגרת. אני לא אוהבת אותך. ברור לי שזה מתסכול אבל זה לא נעים. גם ככה לי קשה שאין לי חבר שאף אחד לא מתחיל איתי וכולם סביבי בזוגיות ארוכה ורק אני לבד 23 שנה אז למה להוסיף?... אתמול אבא שלי הראה לי סרטון של גייז ושאל אותי אם זה חברים שלי מהקהילה. אמרתי לו שאיך זה יכול להיות חברים שלי מהקהילה מה אני גבר? הומו? אז הוא אמר ואמא הצטרפה אנחנו חושבים שאת לסבית עובדה שאף פעם לא היה לך חבר. מיד הרגעתי שלא. ואני באמת לא! אבל הם ממשיכים לחשוב ככה וזה לא נעים. תכלס אולי גם אני בתור הורה ( אהה שכחתי אני לא אהיה כי אף גבר לא ירצה אותי ואני לשאר רוקה גלמודה וארירית ) אם יראה תבת שלי בת 23 שלא היה לה אף פעם חבר אולי אני יחשוב שהיא לסבית. לא שיש לי בעיה עם לסביות אם יש פה משהי כזאת תדעי שאתן מקסימות ואמיצות אבל אני לא כזאת. וממש לא בא לי שהוריי יחשבו שאני כזאת. מילא הייתי מביאה חברות אז אולי.. אבל יש לי שתי ידידות. והרוב ידידים בנים. מאוד מוזר שיש לי הרבה ידידים בנים אבל חבר אין. אני יודעת שהבעיה שלי למצוא חבר לא כי אני מכוערת. אני לא בר רפאלי אבל אני יפה לדעתי ומאוד מטופחת. טיפוח אני לא מתפשרת. פשוט אני נמוכה ( 1.58 ) ומתולתלת.. לא תלתלי אפרו חלילה! אבל לא שיער חלק. ואני יודעת שגברים לא אוהבים נמוכות. סבבה שלא תהיה גבוה מהגבר אבל לא נמוכת במבה כמוני חחח ובטח לא אוהבים שיער תלתלים.. אוהבים חלק גולש! לכן אני גם נמוכה וגם שיער תלתלים ואפילו שאני מטופחת אני נחשבת מכוערת בעייני גברים ולא מושכת. למרות שיש לי גוף יפה לפחות בזה בורכתי. אבל עדיין 1.57 מתולתלת לא מושך. אני אפילו חושבת שאם הייתי גבר בעצמי לא הייתי רוצה אחת כזאת זה לא נשמע מושך. זה נשמע כונפה. אם הייתי גבר הייתי רוצה אחת שיער חלק גולש 1.65 לא פחות. לפחות אם משהי מתולתלת אבל גבוה זה מתשתש אבל אותי הענישו כפליים גם נמוכה גם מתולתלת = מכוערת! אני לא רוצה להכיר באתרים. וכרגע אין לי כל כך איך. אני כן מחפשת קשר רציני שיוביל לחתונה. לא עוד שנה שנתיים אבל עד גיל 30 אני כבר רוצה להיות נשואה. אם יש לכם ראיונות איך? לא פאבים וכאלה.. יותר מפגשים. שידוכים לחילוניים... דברים בסגנון.
אני יגיד מה אני מחפשת בגבר:
גבר בגילאי 24- 27 מקסימום אני 23. עוד חודש :)
רצוי מאוד ממוצא אשכנזי. למרות שאני ממוצא מזרחי.
כמובן אחד שלומד. כי כן. אם אחד שרק יחפש את עצמו אי אפשר להתקדם ואז מתגרשים.
מראה- לא צריך מלך היופי. אבל שיראה טוב ויהיה נעים להיות לידו.
אבל אם כבר אז זיפים. שרירים. עיניים ירוקות. קעקע. עגיל באוזן זה דברים שעושים לי את זה מבחינת מראה. חחח לא הכל יחד שלא יהיה ערס.
לא מתפשרת בכלל על השכלה!
כמובן שיהיה לו כבוד לבת זוג. וידע לפנק. כי אני מאוד מפנקת.
זהו אין דרישות מיוחדות.
יש לכם ראיונות איך להכיר? חוץ מפאבים מסיבות ואתרי הכרויות. יותר שידוכים לחילוניים. מפגשים. דברים בסגנון. אל תחשבו אני ממורמרת!! אני פשוט גם רוצה שסוף סוף גבר יחבק אותי ויגיד לי אני אוהב אותך. מותר לי? אני בת 23 עוד חודש ולא הייתי אף פעם עם גבר.
אגב גברים::::: זה מושך שיער תלתלים? ( לא אפרו חח ) ???????
האם הייתם יוצאים עם משהי 1.57??????????
גם אם התשובות שליליות אל תפחדו לבאס אותי

את נשמעת

ממורמרת. אף גבר לא ירצה אותך. ככה
 
69
מתוקה. בא לי להציע לך. אבל אני תפוס
 
7
הייתי רוצה להתחתן עם אחת כמוך. נשמעת אחלה
 
8
איכס. נשמעת דוחה באופי ובמראה שלך.
 
6

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (30) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "זוגיות"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות