0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

עליתי על טרמפ והוא נגע בי בצורה מוזרה, האם עברתי הטרדה מינית?

אנונימי בן 23 | כתב את השאלה ב-04/11/17 בשעה 19:36

היי, אני בן 23, מעולם לא הייתה לי חברה, ומעולם לא שכבתי עם אישה , למרות שאני נמשך לנשים.
לפני 3 שנים, עצרתי טרמפ שנסע לאותו מקום שהייתי צריך, וישבתי מאחורה. כמה שניות אחר כך עלה עוד אחד בגילי בערך והתיישב במושב לידי.
הוא התחיל לשלוח לי כל מיני מבטים, לא הבנתי מה הוא רוצה, ופתאום הוא התחיל לגעת לעצמו במכנסיים, תוך כדי שהוא ממשיך להסתכל עליי והוא ממשיך לגעת שם.
באיזשהוא שלב הוא שלח את יד שמאל שלו והתחיל ללטף לי את הברך ככה בערך חצי דקה - דקה והתחיל לעלות וניסיתי טיפה להתנגד ולא לתת לו לשים את היד ולגעת לי שם והאמת תוך כדי הוא שאל - מה אתה לא רוצה? ואני לא זוכר מה עניתי.
הוא הוציא את האיבר שלו והסתיר את זה עם הכובע שלו - כדי שהנהג לא יראה, והתחיל לאונן לידי תוך כדי שהוא מנסה לגעת לי עם היד השמאלית שלו.
האמת באיזשהוא שלב התחרמנתי מזה והייתי רטוב ולכן אוננתי לו גם.
אבל כעסתי על עצמי ולא נראה לי שבאמת רציתי את זה, כי כמה ימים (!) לפני שזה קרה הבטחתי לעצמי שאם מישהו ינסה לגעת בי אני יצעק עליו וירביץ לו כדי שאני לא יהיה הומו כמוהו. והנה פה פישלתי כביכול.
באיזשהוא שלב הוא לחש לי באוזן - מצצת פעם? ואז זה היה שכבר היינו צריכים לרדת אז ירדנו והוא רצה שנלך לצד מאחורי השיחים אבל אז חזרתי לעצמי והתעוררתי ואמרתי לו - תגיד לי אתה לא מתבייש שאתה נמשך לגברים ? אתה לא חושב שזאת סטייה? אז הוא היה נבוך והוא אמר שהוא מטפל בזה.... ולא הלכתי איתו לצד וככה נפרדנו.
יש לציין שהיה יום אחד כעבור שנה בערך ששוב ראיתי אותו והתחרמנתי רצח ועליתי איתו בכוונה לטרמפ כדי שייגע בי שוב אבל הפעם לא היה מקום ולכן ישבתי מקדימה והוא היה מאחורה. ושמעתי חיכוכים מאחורה והבנתי שמה שהוא עשה לי הוא עושה לעוד בחור, הוא יודע איך לפתות בחורים ולגעת בהם ולחרמן אותם.
עכשיו למי שלא הבין - הייתי חרדי. היום אני כבר לא אבל אז עוד הייתי חרדי וגם הוא חרדי בגיל שלי.

השאלה שלי היא האם עברתי הטרדה מינית? האמת שאני לא מרגיש שזה השפיע עליי כל כך, האמת ביום יום אני מרגיש די דפוק אבל זה רק בגלל היציאה בשאלה והמשבר שלי עם העולם החרדי לדעתי. האם לדעתכם יש לזה קשר למה שהוא עשה?

ונ.ב - כשהייתי בן 12 נגעתי בקרוב משפחה בגיל שלי גם בן 12 וככה פיתיתי אותו וחשפתי אותו לעולם הזה והוא זרם איתי. לא יודע, לי זה קצת מפריע שהיה לי רק סיטואציות מיניות עם בנים, קרה עוד מקרה שהלכתי לבית של חבר והוא התחיל לאונן לידי עד שגמר.

אני לא אוהב להיזכר בכל הסיפורים האלה, הם קרו מזמן אבל עכשיו פשוט אני לבד ונזכרתי בכל זה ורציתי לשמוע את דעתכם.

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (12) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "מה שעובר עליי"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות