שאלה 190868
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

איך אפשר לדעת אם היא גומרת?

אור בן 20 | כתב את השאלה ב-24/10/17 בשעה 09:31

שלום לכולם.

אני וחברה שלי כבר תקופה של קרוב לחצי שנה ביחד. אנחנו שוכבים כמה פעמים בשבוע מה שאומר שיצא לנו להתנסות ולהכיר אחד את השניה דיי הרבה.

הבעיה היא שאני יורד לה מגיע שלב שהיא מתחילה ממש להתפתל ואחרי 2-3 דקות שהיא ככה מתפתלת היא ממש מבקשת שאני אפסיק כי היא לא מסוגלת יותר.

אנחנו מאוד פתוחים והיא דיברה איתי הרבה על מה ואיך היא אוהבת: מה לעשות ואיפה לגעת באיזה קצב בקיצור הכל. ואני באמת ניסיתי לעשות הכל ומפעם לפעם זה רק הלך והשתפר למצב שאני כבר יודע מה היא אוהבת לפעמים אני קצת מחדש ומוסיף אך בגדול היא תמיד אומרת לי שזה מה שהיא רוצה וגם בכלל שבחיים לא יחסו לזה חשיבות כמוני (חבר קודם שלה) ושזה הכי טוב שהיה לה והיא הגיעה לשלבים ולתחושות שהיא לא ידעה שהן קיימות בכלל.

העניו שהיא לא יודעת מה זה התחושה של הגמירה אין לה מושג אם היא גומרת ובגלל זה היא לא יכולה להמשיך את זה יותר והיא רוצה לעבור לסקס או שהיא לא רוצה להגיע למצב של גמירה.

יכול להיות שהיא מסתירה ממני משהו אני לא שולל אבל אף פעם לא היה לי מערכת יחסים כל כך פתוחה ומאוד קשה לי להאמין שהיא מסתירה ממני משהו.

אני בעצמי גם לא כזה ממוחה גדול שאני יכול לדעת בוודאות אם היא גומרת או לא וזה מחרפן אותי כי מה הקטע אם היא לא גומרת גם לא עושים את זה רק בשבילי.

זה קרה גם פעמים מעטות בסקס ארוך שהיא עצרה אותי ונחה כמה שניות ואז המשכנו ממש רגוע.

חוץ מזה הכל מושלם ממש רק העניין שאנחנו שתינו לא יודעים בכלל אם היא גומרת או לא אני ממש אשמח לעצות או עזרה מה אפשר לעשות כי יכול בכלל להיות שהכל בסדר רק אנחנו לא מודעים לכך.

תודה רבה !

עדכון מאור, שואל השאלה 2017-10-25 18:10:33

היי
אולי זה היה נשמע כאילו האקטים אגרסיביים אך כמעט ולא. גם לא בירידה וגם לא בסקס אלה זה יותר מרגיש כאילו היא עוצרת אותי כי היא עוצרת את עצמה מלגמור והשאלה שאני איך אני עוצר אותה מלעצור אותי חחחח
שמור עדכון

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (1) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "בין הסדינים"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות