0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

חלמתי על הקראש, מה זה אומר?

אריק בן 25 | כתב את השאלה ב-27/09/17 בשעה 10:56

אז זה יותר פריקה מאשר שאלה..פשוט אני רוצה לספר את זה אבל אין מישהו שאני יכול באמת לספר לו ולא יתן לי תגובה דפוקה או ארגיש בנוח לספר.

הקדמה - הקראש זה מישהי מהלימודים שאיתי בכיתה, יש בינינו כימיה מעולה ויצאנו פעמיים לדייט אבל היא החליטה שהיא לא רואה משהו מעבר (פרינדזון). התבאסתי קצת ולא הסכמתי איתה כי לשנינו אין ניסיון במערכת יחסים. זה היה לפני יותר מ4 חודשים ומאז עברתי את זה ותכלס אני מסכים שאנחנו לא כזה מתאימים וכל אחד מחפש משהו קצת שונה. די התרחקנו אבל ביחסים טובים ואני טיפה מתגעגע אליה.

שני דברים שאני קראתי על חלומות - שאנחנו חולמים על אדם ספציפי התת מודע מתכוון למה שהאדם מייצג בשבילנו ולא לאדם עצמו, ודבר שני שהתחושה בחלום חשובה לפעמים יותר מההתרחשויות.

החלום - אני והקראש בדייט, יושבים באיזה בית קפה על הבאר, תוך כדי מישהי ישנה יותר שחיבבתי יוצאת מהמרפסת של המקום והולכת בלי שום התייחסות. אנחנו מזמינים שייק אבטיח שמכינים במקום (אין לי מושג למה). מקבלים רק אחד ואני נותן לה אותו ומזמין עוד אחד לי. היא נותנת לי נשיקה בלחי ואז היא באה לתת עוד אחת ואני מסובב את הראש שלי ונותנים נשיקה על השפתיים (נשיקת דודות) וההרגשה נעימה ולא מוזרה.
אנחנו יושבים שם עוד קצת בתחושה טיפה מבוישת אבל בעיקר אופוריה ושמחה רגועה.
אז יש קאט בחלום ואנחנו במטבח שלי בבית. הקראש יוצאת לסלון, אמא וסבתא שלי יושבות שם על הספות והם אומרות או הנה חברה של אריק. אני ישר בא מהר ואומר להן את האמת שהן טועות ואנחנו לא ביחד, ואז הקראש מתקנת אותי כאילו סתם אמרתי את זה בצחוק ובטח שאנחנו זוג.

ובזה התעוררתי...

גם קראתי באותו יום איזה קטע בספר לא קשור לחלומות, שאנחנו מביאים על עצמינו מבחן לראות אם השתנינו או שנחזור לאותם הרגלים ישנים ומוכרים. כמו מישהי מאורסת שפתאום מתקשר אליה האקס והמבחן שלה זה בעצם להתעלם ולהתרחק ממנו. זה גרם לי לתהות אם זה אותו מקרה. (אפילו שאי אפשר לקרוא לה אקסית)

סתם רציתי לפרוק
תודה :)

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (2) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "זוגיות"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות