שאלה 182759
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

הבן של גיסתי מתארח אצלנו כבר חודש. לי זה מפריע, בעלי אומר שאני לא יודעת לארח...

שםבדוי38 בת 38 | כתבה את השאלה ב-20/08/17 בשעה 09:54

לפני כמה חודשים הזמנו אני ובעלי טיסה לחופשה בחו"ל (מדינה שלא אנו בשמה ) היכן שהמשפחה שלו גרה. ההורים שלי החליטו שהם ירצו לקחת את הבן איתם לארץ משם וככה התפנה לנו כרטיס חזור של הבן חזרה (אנחנו גרים בחו"ל). בעלי החליט שכדאי להציע את הכרטיס לבן אחותו בן ה18 לבוא איתנו חזרה ולהשאר אצלנו לזמן מה בכדי ללמוד את השפה המקומית, ללימודים והתפתחות אישית. הסכמתי מבחינה עקרונית כי לא צפיתי בעיות.

הבחור מתארח אצלנו כבר שבוע. לא טורח לשטוף את הכלים שלו בבוקר ובאופן כללי לא ממש מתקשר איתי בצורה נחמדה במיוחד, אלא רק לבעלי שהוא הדוד, מקשיב ולי יש תחושה כמו מעט של זילזול.

אחות של בעלי (האמר של הבחור ) קצת לא יציבה נפשית והרבה פעמים היא פגעה בי אישית עם יציאות מזלזלות. בעיקרון הבן שלי בארץ עד תחילת הלימודים והאחיין של בעלי אמור להשאר עד מתי שבעלי יקנה לו את הכרטיס חזרה. בעלי שילם את ההפרש של הכרטיס כששינינו את השם, ומתכוון לשלם גם על הכרטיס חזרה. אחותו לא במצב כלכלי טוב אז אני יכולה להבין את הנדיבות
מה שמתחיל והתחיל להציק לי זה ההתקשרות עם הבחור הזה באופן כללי. נשאר לנו מעט זמן לחופש שלנו ונראה שכל הזמן הזה יהיה מלווה במתחים כי בכל זאת, אורח שגר איתך בדירה יחסית קטנה לתקופה ארוכה של חודש יכול להתחיל להעיק מתישהו. ההתנהגות שלו באופן כללי לא מתחשבת או נעימה במיוחד. הוא אפילו נראה לי קצת על סף דיכאון אבל בעיקר מפריע לי שאין לנו פרטיות בערב, שלא לדבר על סרב כי הבת הקטנה ישנה איתנו בחדש שלנו.

בעלי אומר לי שאני קשה ולא יודעת לארח אנשים. ושהוא דיבר עם הבחור והוא רואה התקדמות. הבחור כבר בן 18 ולא איזה תינוק בן שנתיים. בעלי לא ישראלי יש לציין כמו כן גם בן משפחתו ממוצא אירופאי אבל אולי קצת ילדותי למה שאני בתור ישראלית רגילה.

מה עושים.

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (4) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "הורות ומשפחה"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות