מתחם הייעוץ של לוינסקי
 
שאלה 180469
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

מגרד לי באיבר המין לאחר שימוש בקונדום מה ניתן לעשות?

דנה בת 20 | כתבה את השאלה ב-06/08/17 בשעה 14:24

כבר כמה פעמים שאני סובלת מגירודים מטורפים שנמשכים כמה ימים לאחר קיום יחסים עם קונדום וחומר סיכה ואני לא יודעת אם זה קשור לקונדום או לחומר סיכה עצמו ואני ממש סובלת מזה. מישהו יודע ממה זה נובע?

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (2) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "Safe Sex"

חדשות במדור
אקראיות במדור

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות