שאלה 178548
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, 0 השתתפו בסקר ו-0 דרגו את העצות.

הכרתי בחור באפליקצייה, הוא מיני בצורה שהרתיעה אותי נורא, כדאי להכנס איתו לקשר?

אני בת 22 | כתבה את השאלה ב-19/07/17 בשעה 14:44

אז הכרתי מישהו דרך אפליקציית הכרויות והוא אמר לי שהוא זורם עם הקשר,אם זה יילך לכיוון רציני מה טוב ואם הבחורה לא תעניין אותו אז אין לו עניין לחפש קשר רציני איתה..הסכמתי איתו האמת וזרמתי.
המשכנו לדבר גם בטלפון ומההתחלה השיחות שלנו היו נורא פתוחות על הכל מהכל וגם על עניין הסקס, הבחור העלה בפניי בעיה שיש לו ואמר שהוא מכור לסקס..תמיד כשיש לו בנות זוג הוא תמיד רוצה מהן סקס,הוא מסוגל לבקש מהבת זוג שלו לשכב איתו בלילה עשר פעמים..הוא אמר שהוא מיני בצורה מטורפת,הוא לא היה עם מישהי כבר כמה חודשים והוא אומר לי שהוא לפעמים גומר ביום עשר פעמים אפילו..הוא נדלק ישר וחשוב לו מאוד שהבת זוג תסכים ברוב הפעמים(תמיד) לבקשות המיניות שלו . הבחור היה נשמע לי כמו חיה טורפת כזו..
כשהוא סיפר לי את זה דיי נרתעתי ואמרתי למה לי להיכנס לזה? אבל לא רציתי לפסול ישר על פי שיחת טלפון ונתתי צאנס,קבענו להיפגש
אז נפגשנו והאמת שהבחור היה דיי הטעם שלי,השיחות איתו ממש זרמו,הוא מדבר ברצינות ובגבריות כמו שאני אוהבת והוא כן עושה לי את זה בגישה ובדיבור שלו...עד שזה מגיע לקטע המיני ואז פשוט יורד לי ברמות,הוא פתאום מתחיל לנסות לדבר בקטע סוטה סקסי כזה ומבחינתי זה ממש לא סקסי וממש מוריד אפילו! כשמתנשקים זה לא נשיקה חמודה כזו או נעימה, זו נשיקה טורפת כזו של בואי נזד**ן כאן ועכשיו!! הוא כולו להוט וחם,הוא כן נשמע סקס טוב וכן יכול מאוד לחרמן אבל אני מפחדת שלא אוכל לתת לו את מה שהוא מצפה לו כי אני באמת לא בן אדם כזה. אני נורא מינית ונורא אוהבת סקס אבל לא בהתלהמות כזו,ולא בתוקפניות כזו.
הוא כאילו בלי מעצורים ,כשזה מגיע לקטע של מיניות,זה מרגיש כאילו הוא מצפה מכל מפגש להעניק לו את מלוא התענוגות ,והרעב המיני שלו אף פעם לא שובע.הוא כולו נמרץ,אין לו דבר כזה נשיקות רכות וחמודות.הן גסות ,נסערות וגבריות.
אפילו ראיתי בו משהו קצת מטריד שכבר בפגישה ראשונה הוא ככה התנפל עליי..אז מה יהיה בהמשך?
אני לא נתתי לו את מה שהוא רצה בפגישה ןלדעתי זה עשה לו את זה ובגלל זה הוא ממשיך לשלוח הודעות עדיין
אמרתי לו אחריי הפגישה שלדעתי מבחינה מינית זה פחות יתאים כי זה מרגיש לי שזה גדול עליי ואני מעדיפה להפסיק כאן ועכשיו כדי שהציפיות לא יעלו
הוא שאל אותי אם אני מעדיפה שנלך על קטע יותר רציני ונשמור את המיניות להמשך..ואמר שהוא ישמח שנעשה את זה וגם בסוף התנצל ואמר שהוא חןשב שהוא התקדם מהר מדי בשביל פגישה ראשונה ולא שווה לו לוותר על משהו רציני בגלל החרמנות שלו.
הוא כן נהנה בדייט עצמו והרגשתי שהיה לו כיף לדבר אבל הקטע המיני שהיה אחריי הדיבורים ממש גרם לי להסתבך ולחשוב אם כדאי לי את כל זה בכלל? זה היה נראה לי ממש גדול עליי כל העניין, ושאני לא רגילה לצאת עם בנים כאלה(האקס הקודם שלי היה בן אדם דיי אדיש ולפעמים דברים אחרים באו אצלו במקום ראשון על פניי הסקס אפילו), ואני פשוט לא יודעת איך אסתדר עם בן אדם כזה . ועוד משהו- אני באמת יצאתי עם כמה בנים בחיי אבל איבר המין שלו היה ממש ממש גדול ועבה, בחיים לא יצא לי להיתקל באחד כזה ופתאום כל מה שראיתי עד היום נראה לי כל כך קטן לעומת שלו! איך אפשר לעשות סקס עם דבר כזה??? זה לא כואב ברמות?
אולי אני נשמעת שאני מתלוננת פה עליו יותר מדי ואחרים יגידו שבתכלס מה אכפת לי לנסות, הבן אדם אחלה בחור,מסודר,חכם,נראה סבבה,מצחיק ובנוסף להכל גם סקס מעולה ,יודע את העבודה ועם איבר מין ענק
אבל אני דיי שונה ממנו בקטע של הסקס, אני נורא פעילה ונורא אוהבת אבל לא חןשבת שאוכל להגיע לרמות שהוא מצפה להן,והוא נשמע לי אחד שאם הוא לא מקבל את מה שטוב לו ןהבת זוג לא מענגת אותו כמו שהוא מצפה אז או שהוא בוגד או שהוא עוזב אותה.
בבקשה עצות!!!

להמשיך איתו או לא?

לעצור ולברוח כל עוד נפשך בך
 
81
את נלחצת יותר מדי,לתת צאנס!
 
10

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (8) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "בין הסדינים"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות