0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

יש מצב שפסיכולוג שהוא טוב ונחמד יוכל לקדם אותי?

אני בת 33 | כתבה את השאלה ב-26/06/17 בשעה 22:16

היי כולם ותודה מראש:)
אני בת 33, נשואה .
מאז שאני זוכרת את עצמי היו לי קשיים חברתיים . למרות שזה בעיקר בראש שלי, תמיד הרגשתי שזה בגדר של נבואה המגשימה את עצמה, תודה לאל ככל שהתבגרתי הצלחתי להשתחרר יותר ויותר. אני יותר עם בטחון עצמי , יש לי את החברים הטובים מאוד, וגם סתם חברים טובים, ואני סה"כ משתלבת. אבל תמיד יש בי תחושה שאני לא מעניינת מספיק, שיש טובים ממני בהרבה, שאני מזוייפת, שאין לי מה להציע, שאנשים מרגישים לא נוח לידי, שמרגישים שאני מתאמצת לפעמים להיות אהובה.
גם תמיד הייתי תלמידה טובה אבל כאילו הרגשתי לא מספיק.
בן זוגי אדם פשוט ממני, הוא לא ממש שם לב מי חבר שלו, ועד כמה, ולא מתאמץ בנושא החברתי. הוא לא אחד שכל היום מחפשים את קרבתו, אבל הוא נורמטיבי. יש לו את החברים שלו, ויש לו מכרים, ועבודה מסודרת ששם יש לו גם פן חברתי סבבה. אבל משום מה ממש מפריע לי שכמוני, גם הוא - "פרווה" כזה. לא לפה ולא לשם. גם כזוג אני מרגישה שאנחנו זוג משעמם כזה, יש לנו דוקא זוגות חברים שמזמינים את עצמם אלינו, ומזמינים אותנו. אבל תמיד אני מרגישה שהאווירה תקועה וגם מאשימה את עצמי ואת בן זוגי בזה. אני מרגישה שיש לזה הרבה קשר לזה שאני מאוד עם "אישו" בקטע הזה ולכן גם בוחנת את בעלי בזכוכית מגדלת , ומאוד ביקורתית כלפי ההתנהגות החברתית שלו, רוצה שהוא יהיה יותר נחמד, סימפתי, חייכן ואדיב, שיזום יותר קשרים חברתיים ושיצא יותר במהלך השבוע עם חברים.
כשהבנתי שזה אישו שלי בעיקר ולא שלו, שחררתי וירדתי ממנו אבל לי בפנים זה עדיין מפריע. אני מרגישה תקיעות בנושא.
אני הולכת לייעוץ כבר כמה שנים און אנד אוף, בעיקר מטפלים , יועצים אבל לא פסיכולוגים. לאחרונה אני מרגישה שהתהליכים אוטומטיים ומושרשים בי כל כך עמוק שאני רוצה מאוד לטפל בזה ולהזיז את זה הצידה. זה פוגע לי בהערכה שלי לבן זוגי, ובעיקר- לשקט הנפשי שלי ולאיכות החיים שלי.
אני בטוחה שמבחוץ אני נראית חמודה וחברותית, יש לי 2- 3 חברי נפש, ויש לי עוד מעגל חברים טובים שאני שומרת עמם על קשר במהלך השנים. ועוד חברים שבאים והולכים. אבל תמיד כשאני רואה אדם עם דימוי עצמי גבוה, מאוד חברותי ומוחצן, שלם עם עצמו , שמרגיש בנוח סביב אנשים והם לידו, שיש כימיה זורמת ומיידית איתו, ושהוא חברותי ואהוב ואהוד- ישר אני מקנאה ומרגישה פתטית, ומוקטנת .
אני מרגישה שזה משפיע עליי מאוד, אפילו מעציב אותי, וזה משפיע גם על היחס שלי לבן הזוג שלי ועל המצב רוח שלי ועל הכל ממש.
האם מניסיון של אנשים פה- יש מצב שפסיכולוג שהוא טוב ונחמד יוכל לקדם אותי? אני כבר טופלתי בעבר, וגם אני תמיד קוראת ספרי הדרכה עצמית וכו' ואני מרגישה שכמה שהתקדמתי ונעשיתי יותר בטוחה בעצמי עם השנים , אני עדיין לא מצליחה להשתחרר מדפוסים ולא רוצה לבזבז את הזמן שלי עם אנשי מקצוע שלא יעזרו לי משמעותית. אשמח לשמוע מניסיון אנשים במצב דומה כזה או אחר, שהרגישו שטיפול פסיכולוגי באמת הביא אותם למקומות חדשים בחיים. ואם יש המלצות לאנשי מקצוע ספציפיים, אשמח להמלצות , אפילו בפרטי.
אני די אומללה, והכל "בזכות עצמי",
אשמח לעזרתכם

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (7) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "מה שעובר עליי"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות