שאלה 174838
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

תקוע בחיים. יש חובות שסוגר להורים ולא יוצא מזה

אופיר בן 28 | כתב את השאלה ב-21/06/17 בשעה 13:24

שלום אנשים. אני מרגיש שלחיים שלי אין יעוד ואני עובד ממש קשה בשביל אפס תוצאות. הוריי התגרשו לפני קרוב ל-17 שנים בגלל משבר כלכלי שהיה מפשיטת רגל בגלל חובות מעסק שלא הצליח. מאז גיל 17 אני עובד ומעביר את כל המשכורת לשני הוריי שגם כן לא מצליחים לסגור את החודש עם שכירויות גבוהות והוצעות שוטפות. אני סך הכול מרוויח 9 נטו בחודש ושום דבר לא נשאר! הכל הולך לחובות או לעזרה להורים שלי. אחותי הגדולה שהתחתנה אינה עוזרת למשפחה וגם לא עזרה בעבר ובהתחלה מאוד כעסתי עליה אבל היום אני חושב שהיא עשתה את הצעד הנכון. היא דאגה לעתיד שלה והקימה משפחה.
מאוד קשה לי עם המצב הכלכלי הזה שאנחנו תקועים. אני רוצה שלהורים שלי יהיה טוב. שיהיה להם אוכל. חשמל בבית. חברים קרובים לא מבינים את הבעיה הזאת והם רק אומרים לי לחסוך כסף. איך בדיוק? אני חיי עם אימי שמנקה בניינים בשכונה שלנו והמסכורת שלה לא מגיעה אפילו ל-2800 שזה תשלום על שכר דירה, שלא נדבר על התשלומים על החוב מפעם.
רק פעם אחת ברחתי מהמציאות הזאת למשך כמה חודשים בשביל שיהיה לי חופש. עבדתי בפרדס בדרום שנתנו לי שם אוכל ובית ואמרתי להורים שלא יחפשו אותי. הרגשתי בהתחלה הכי טוב בעולם. היו לי חברים בגובה עינים, אבל הדאגות להורים שצריכים להסתדר חזרו וחזרתי לבית לעזור שוב כי פחדתי שיהיו ברחובות.
יצא שכול שנתיים אנחנו עוברים בית בגלל שרוצים לעלות תשלומים על השכר דירה וויכוחים לא עוזרים לנסות להשאיר את אותו השכר דירה. נמאס לי מהמכונית הקטנה שקבלתי מדוד שלי שקנה לי ב-2500 שקלים.
בא לי שתיהיה לי חברה. שאשב במסעדה או בבית קפה איתה ולא במסעדת פועלים בשביל למלא את הבטן ולהמשיך לעבוד. בא לי שהחובות יגמרו. בא לי לטוס ליוון כי שמעתי שיפה שם. בא לי לעשות תואר ראשון. בא לי חברים טובים יותר, שיתנו לי עצות טובות. בא לי לשנות את החיים שלי.
תנו בבקשה עצות לשינוי שאתם חושבים

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (4) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "מה שעובר עליי"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות