0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, 0 השתתפו בסקר ו-0 דרגו את העצות.

כבר כמה שנים שהבדידות אוכלת אותי מבפנים. לא רוצה יותר להיות לבד. איך להתמודד?

נטע בת 22 | כתבה את השאלה ב-07/06/17 בשעה 20:51

למה כולן סביבי אוהבות? נאהבות? למה כולם מעלים תמונות זוגיות? מחובקים? מתנשקים? אוהבים? ומה איתי? למה אני עדיין ישנה באלכסון כבר כמה שנים טובות?
אני יודעת שזה המשפט הכי ממורמר שיכול לצאת מפיה של בחורה והאמת אני לא כזאת ממורמרת אבל רק קצת ( הרבה ) כשזה מגיע לעניין זוגיות. אבל נסו לרגע לדמיין איך הייתם מרגישים במקומי. אני בת 22 ומעולם לא הייתי בזוגיות עם גבר.
מעולם לא שמעתי מגבר " אני אוהב אותך " אף פעם. בחורה שהייתה לפחות בזוגיות אחת לא תבין את התחושה שלי. כי יש קצת ( הרבה ) הבדל בין עכשיו אני לא בזוגיות אבל לפני שנה היה לי מישהו לבין התחושה של אף פעם לא הייתה לי זוגיות. אני לא מקנא באף אחת ולכל מי שיש זוגיות שיהיה לה לבריאות אבל ברמה האישית זה לגמריי צובט בלב שלכולם סביבך יש זוגיות בכל סיטואציה שאני נמצאת ותמיד אני היחידה שלא בזוגיות אם זה בתיכון ואח"כ בצבא היינו בצוות 4 בנות לכל השלושה היה חבר ואני היחידה שלו ותמיד הרגשתי זרה בשיחות שלהן על הסקס והדייט וכל הקשור לזוגיות ואח"כ בעבודה. אני עובדת במוקד אנחנו 15 אנשים לכולם שם יש זוגיות חוץ ממני כמובן. במשפחה כמובן לכל הבני דודים והבנות דודות יש זוגיות חלקם אפילו נישואים ( חוץ מהקטנים כמובן ביסודי שאין להם זוגיות מן הסתם .. ) ואפילו לאחותי בת 15 יש מישהו. אז מה איתי? בכלל לאחרונה כל פעם שאני פותחת את הפייסבוק או האינסטגרם כל תמונה שנייה זה זוג מתנשק או בחורה מאורסת לגבר של חייה שמראה את הטבעת או גבר שעשה לאהובה שלו בלונים ליומולדת ומה לא? ושוב זה לא קינאה חלילה בבת מסוימת זה כאב כללי של לראות את כולם סביבך אוהבים ונאהבים ולאכול את הלב שאת בת 22 ומעולם לא היית בסיטואציה הזאת. ולא זה לא שאני רוצה חבר כי לכולן יש ממש לא. באופן כללי וטבעי זה צובט כשלכולם יש ורק לך לא. אני רוצה לספר לכם שתי סיטואציות שקרו לי לאחרונה שממש יכולות להמחיש את הצביטה בלב: במוקד פעם בשבוע יש לנו משמרת ערב השבוע עשיתי ערב עם בחורה מקסימה בת 34 רק אני והיא . כמו שאמרתי לכולם במוקד יש זוגיות ( חוץ ממני ) באופן לא מפתיע הזוגיות שלה הכי מוזרה אבל עדיין זוגיות הבחורה בת 34 יש לה חבר הם חיים בנפרד לא רוצים חתונה וילדים ומתחשבנים על הכסף מי ישלם אחד לשני, היא סיפרה לי אפילו שהיא משלמת לחבר שלה על האוכל שהיא ישנה אצלו והוא קונה אוכל. לא זוגיות שאני הייתי רוצה אבל בכל זאת זוגיות. האישיו : בזמן שבמוקד בערב היה שקט משיחות חבר שלה התקשר והם דיברו איזה חצי שעה בטלפון כמובן שהיא לא שמה עלי היא דיברה עם אהוב ליבה. ואני ישבתי בצד עשיתי את עצמי כאילו זה לא מזיז לי אבל בתוך הלב נאכלתי, הדמעות שעמדו בגרון הציקו רק רצו לזלוג והתאפקתי כי מה? שהיא תראה שלי אין זוגיות? מה פתאום. אבל כן כאב לי, בתוך הלב אמרתי למה אני לא? למה לי אין גבר שיתקשר ישאל לשלומי? כן כמה כיף זה לקבל אהבה מהגבר שלך בטח שאת במשמרת ערב ועייפה. גם היום שסיימנו יחד משמרת בוקר וחזרנו באוטובוס יחד היא דיברה בטלפון עם אהובה וכמובן לא שמה עלי שאפילו לא אמרה לי שלום כשהיא ירדה לפני בתחנה. אז שוב אני לא מקנא בה וברור שלא יש לה זוגיות מוזרה לדעתי אבל עדיין היא בזוגיות ובזמן שהיא דיברה עם החבר אני התייבשתי לבד במוקד ורק ייחלתי לעצמי שהיא גבר יתקשר אלי.
עוד סיטואציה. לפני חודש היה יומולדת לסבתא עשינו לה במסעדה בהתחלה לא רציתי לבוא כי וואלה ידעתי שכולם יבואו עם הבני ובנות זוג ומה איתי? יעמוד ויסתכל על כולם זה לא נעים שרק את לבד בסוף באתי כי זאת סבתא אבל נאכלתי. זה לראות את כולם יושבים ונהנים לצד הבני ובנות זוג ואת סבתא שמחה ואיזה כיף לה לראות שהנכדים שלה מצאו בן ובת זוג ואת ? לבד. זה לא כיף, ואל תהיו צבועים תסכימו איתי שזה לא כיף. באמצע המסיבה כבר לא יכולתי להתאפק הרגשתי שעוד רגע הדמעות זולגות אז כדי שלא יראו רצתי מהר לשירותים ובכיתי בלי שיראו אחכ ניגבתי מהר את הדמעות, תירצתי שאני צריכה ללכת באמצע כי בגלל עניין אישי ונסעתי הביתה בוכה כל הדרך.
למי שחושב שאני לא מוצאת זוגיות ולא הייתי אף פעם בזוגיות ( בת 22 ) בגלל מראה כי זה נדבר שנהוג לחשוב אז חד משמעית לא! להפך בקטע הזה אין לי בעיה אני בחורה שמאוד חשוב לי הטיפוח עד כדי כך שאני יכולה לפסול גבר כי הוא לא יהיה מטופח בעייני ( לא חתיך אלא מטופח )
הסיבה היא שבגיל 15 בחטיבה עברתי חרם חברתי שהותיר אותי לא חיי חברה בכלל במשך כמה שנים, מאז אין לי חברים והחיים שלי זה לימודים בית אח"כ צבא בית ועכשיו כשאני בת 22 זה עבודה בית או אוניברסיטה בית. אני בת 22 אין לי חברים אין לי חיי חברה וזה מאוד מקשה עלי למצוא זוגיות, כי תכלס הרבה אנשים מכירים את הבן ובת זוג שלהם מחבר של חברה של חבר שמכיר ועושה שידוך ודרך חברים משותפים ודרך יציאות עם חברים משותפים וכדומה מה לא ככה?
לפני חודש סיימתי את התואר בהנדסת חשמל כן למי שאומר היא רק בת 22 אז התחלתי כשהייתי בצבא דרך הפתוחה וסיימתי אחרי צבא בטכניון. לפני שבועיים הלכתי לחפש עבודה בתחום הגעתי למקום לראיון ראה אותי שם עובד בחור שגדול ממני למיטב הבנתי ב- 5 שנים, הבחור ניגש אלי הציע להחליף מספרים ולהיפגש תכלס לא מצא חן בעייני בכלל אבל אמרתי נזרום לא נשלול ניתן הזדמנות. בהתחלה יום יומיים שיחקתי אותה קשה להשגה כי תכלס התלבטתי האם לצאת או לא.
בסוף הסכמתי, קבענו באיזה פאב בת"א. אני מגיעה מחכה 10 דקות 30 דקות אחכ שעה הבחור לא מגיע אני מתקשרת הוא לא עונה, נסעתי הביתה. בדרך אני מקבלת הודעה במילים האלו בדיוק ( שמרתי אותה ) " היי בסוף אני לא מגיע, סה"כ חיפשתי סקס טוב להערב אבל האמת שכבר מצאתי משהו יותר טוב " לא הבנתי מאיפה זה בא לי, ולמה זה מגיע לי? גם ככה לא הרבה התחילו איתי אז עד שכבר חשבתי שמישהו כן ועוד החלטתי לתת צאנס למרות שהבן אדם לא בטעם שלי בכלל משום בחינה אז זה מה שקורה. זה כמובן הרגיז אותי. אבל המשכתי הלאה.
כרגע בשורה תחתונה אני מאוד מתוסכלת ומודאגת למצב הזוגי שלי שוב אין לי חיי חברה אין לי חברים לצאת איתם וזה גם מונע ממני להכיר בחור, אני גם רוצה לחוות אהבה, אמא צעירה אני כבר לא יהיה אבל אני כמובן רוצה להתחתן להקים משפחה ולחוות אהבה , לא רוצה להישאר בודדה כל החיים. כרגע אני מאוד בודדה, ההורים שלי שגרתי איתם עד לא מזמן עברו לגור בחול ואני גרה לבד בדירה, בלי חברים בלי בן זוג בלי אנשים, ממש רווקה עם 4 קירות. רק בלי חתולים וכלבים כי אני לא ככ אוהבת..
כרגע אני בת 22 ועוד לא מאוחר אני לא זקנה ואולי עוד קצת אטרקטיבית בגיל
ועוד לא מאוחר, אני מחפשת בחור בטווח גילאי 23-27 בחור מלומד רציני
טוב לב אחד עם כוונות רציניות, שוב אני לא מחפשת להתחתן עוד שנה אבל גם לא מחפשת אחד שרק מחפש חברה להעביר תזמן וימשוך את הבת זוג שלו שנים או במקרה הטוב אחרי שנתיים יחליף את השוקולד פרה בנוטלה.. אלא גבר רציני שמחפש משהי לקשר רציני שכן רוצה לבחון ואם זאת משהי שתתאים לו אז להתחתן איתה. שוב לא לחוצה להתחתן אני רק בת 22, אבל אני בטח לא יתחיל לחפש קשר רציני בגיל 26 כי עד שמוצאים ועד שהולך ועד ש ועד ועד ש..
אני כן רואה את עצמי יוצאת כרגע עם מישהו ואם זורם וטוב לשני הצדדים אז כן להתחתן בסביבות גיל 25
אבל בינתיים הוא לא בא לי או כמו שהשיר אומר " אף אחד לא בא לי אף אחד לא בא אני עצובה רע לי ומר לי בלילות שקר לי המיטה ריקה למה אתה לא בא "

*** אל תתביישו להגיד לי מה הגבתם בסקר גם אם זה האופציה הראשונה. ואם יש לכם עצות לייעץ לי בנושא אשמח או כל דבר ************

אוייש את כזאת

פלוצה.. לא פלא שאף גבר לא רוצה אותך
 
15
מתוקה הלוואי והיית אישתי או בת הזוג שלי
 
40
חמודה יש לי מישהו להכיר לך
 
2
מאמי אם לא הייתה לי משהי הייתי שלך
 
3

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (21) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "זוגיות"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות