שאלה 171378
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

הילד של השותפה פשוט מה הייתם עושים במקומי?

שימי בן 24 | כתב את השאלה ב-28/05/17 בשעה 14:01

היי,

שנתיים אני נמצא בדירת שותפים במרכז הארץ אחרי שעזבתי את אילת אחרי השירות הצבאי. הדירה עם 3 שותפים ולפני כמה חודשים עזבה שותפה אחת, ובאה במקומה חברה שלה בת 23 אם חד הורית עם הילד שלה (בן 4). ואני והשותף ממש לא קיבלנו את זה ולבעל הבית לא ממש אכפת מה הולך בבית, רק מחכה לקחת את הכסף וללכת. הילד פשוט מטרד ולא משנה כמה פעמים דברתי עם השותפה היא מסבירה לי שהוא ילד בסך הכל וגם אין לה ברירות אחרות.
בא לי כבר לעוף מהבית, הילד הזה נכנס לחדרים אפילו עם מפתח אפס זה לא עוזר, לאמא שלו לא אכפת והיא הולכת לישון (בלילה היא עובדת בנתב"ג) כמעט כל היום ובחלק מהיום מגיעה מטפלת שנשארת איתו בחדר חלק מהיום.
כמה פעמים כבר התייעצתי עם השותף שלי וחשבנו להביא מטעם העירייה עובדת סוציאלית שתבדוק אם האמא באמת מטפלת בילד שלה כמו שצריך, כי הוא פשוט נזק!! עושה רעש, עושה בלאגן בבית, נוגע בדברים שלא שלו.
הערתי לילד כמה פעמים בצורה יפה שלא יגע בדברים אבל פשוט הוא בוכה לפעמים ואז עושה שוב מה שבא לו, לפעמים הוא מקשיב, אבל זה לא הפיתרון לטווח הארוך כי לא בא לי לחנך אותו ולהיות איתו. אני לא אבא שלו וגם לא אכפת לי כל כך מה הוא עושה, בהתחלה באמת התחשבתי בא ובילד אבל זה פשוט לא קל!! דברתי כבר כמה פעמים עם השותפה שהיא חייבת לעבור דירה כי זה מפריע (והכי חוצפה שאמרה לי שהמטפלת שלה הייתה חולה וביקשה ממני או מהשותף טובה לשמור עליו, כמובן בתשלום).

מאוד נוח לי בדירה, אך כבר 5 חודשים אני כבר סובל ולא מסוגל לחשוב אם לבוא הביתה. יש לי חוזה לעוד 9 חודשים והצטערתי שבכלל חתמתי חידוש על החוזה, קיוויתי שהיא תלך אבל זה לא קרה. אנשים שבאים לראות את הדירה שואלים אותי על השותפים אבל כששומעים שיש אישה עם ילד ישר עוזבים.

אני מבין שעכשיו המחירים נורא גבוהים (ואנחנו לא בת"א אני צריך לציין) ואני לא מסוגל לשלם על עוד חדר, כי זה פשוט יחנוק אותי.

מה אתם מציעים לעשות במצב כזה?

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (7) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "בית, שכנים ושותפים "

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות