שאלה 170939
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, 0 השתתפו בסקר ו-0 דרגו את העצות.

האם להישאר או לעזוב את מקום העבודה?

אלי בן 31 | כתב את השאלה ב-24/05/17 בשעה 17:52

שלום לכולם,
לאחרונה אני נמצא בלבטים אם להישאר במקום העבודה הנוכחי או לעזוב ולחפש מקום עבודה אחר. סה"כ לא רע לי בעבודה והשכר דיי גבוה, אך בשעות שאני עובד העבודה היא מאוד אינטנסיבית ודורשנית ומצריכה ממני לעמוד בתנאי לחץ.

אני עובד כשנתיים באותו מקום, כך שהתרגלתי לתחושת הלחץ המלווה את העבודה אך מה שמפריע לי יותר מכל זה שאני עובד במיקור חוץ (נשמע יותר טוב מעובד קבלן) ונחשב לנותן שירות, וככה גם היחס כלפיי. מצד אחד מדובר בעבודה יציבה, אין לי בוס ישיר שאומר לי מה לעשות, אני מקבל בדרך כלל פידבק חיובי על העבודה ואחרי שאני מסיים את העבודה אני הולך הביתה ולא עובד מעבר לשעות הנדרשות ממני. מצד שני, אין לי חיי חברה בעבודה ואין לי ממש עם מי לדבר. למשל, בשנתיים שאני עובד לא היה מצב שישבתי עם מישהו לארוחת צהריים, לא רק מהסיבה שאני נחשב לנותן שירות שלא מקבל תשלום אחרי השעות המוקצבות שאני עובד בהם אלא שגם אין היענות מאנשים לשבת איתי. בנוסף לכך אני לא מקבל הטבות של עובד חברה, אני לא הולך לערבי גיבוש או פעילויות של החברה ואפילו לא להרמת כוסית בחג, כל זה יוצר תחושה של ניכור, אפילו תחושה של עובד סוג ב' וכמובן שאין אפשרויות קידום.

במקומות אחרים שעבדתי השכר היה נמוך יחסית והעבודה הייתה גם לחוצה אך לפחות הייתי מרגיש שייך יותר למקום העבודה, מה שלא קורה במקום העבודה הנוכחי. ניסיתי במהלך השנתיים שאני עובד לבחון את האפשרות להיקלט לחברה אך כל פעם אומרים לי שאין אפשרות כזו ושהתפקיד הוא דרך מיקור חוץ בלבד.

אני יודע שבמידה ואעזוב את מקום העבודה אני לא אקבל את אותם התנאים והשכר שאני מקבל כעת, ולכן כל עוד אני עובד אין לי מוטיבציה רבה לחפש עבודה אחרת. אני גם מודע לכך שבמקום עבודה אחר העבודה גם יכולה להיות לחוצה ואינטנסיבית, אך תחושת חוסר השייכות, הניכור, אופי העבודה הלחוץ ואי היכולת להתקדם מעיק עלי לאחרונה. אשמח לשמוע מדעתכם וניסיונכם.

האם לעזוב את מקום העבודה הנוכחי?

כן
 
4
לא
 
7

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (4) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "עבודה וקריירה"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות