0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, 0 השתתפו בסקר ו-0 דרגו את העצות.

דייטים, אקסים ומה שביניהם

בדויה בת 18 | כתבה את השאלה ב-27/04/17 בשעה 14:03

שלום,אשמח למענה אני מייעצת די הרבה ומצטערת שזה ארוך ממש אודה למי שיקרא עד הסוף ויקדיש זמן למענה.
אז ככה הסיפור די מסובך יצאתי עם מישהו חבר ראשון בגיל 16 הכל היה מדהים וטוב היינו אחלה זוג אבל לא הייתי בשלה לדברים והרגשתי ךלחץ מצידו אז נפרדתי ממנו כעבור שנתיים התחלתי לצאת עם אחרים, ובאמת הרגשתי שאני ממשיכה הלאה בכל אותה התקופה הוא סימס לי עדיין לפעמים וכן ביום פורים השנה. דיברנו בפלאפון והחלטנו שאולי נחזור אמרתי שאני צריכה זמן לחשוב והוא נתן.
אחכ לאחר כשבוע החלטתי שנחזור , הכל היה טוב ויפה יצאנו כשבוע החל מהחזרה כשלפני הפרידה היינו יחד חצי שנה , ובהתחלה ראיתי אותו ופתאום לא נמשכתי אליו אך נתתי צאנס והמשכתי עםזה כשהתחיל לחזור הרגש שתמיד נשאר במועט.
לאחר כשבוע שהיינו ביחד אתמול בערב היה פיצוץ גדול של ריב שלפני כן היינו רבים עוד המון , החלטתי שאני לא רוצה את הזוגיות הזו אבל אמרתי לעצמי שאמשיך לתת צאנס. ובערב הוא לפתע שינה כיוון והחליט שלא מתאים לו בהתחלה חשבתי שהוא סתם אומר כי תמיד כשהיינו רבים היינו מדברים אחכ והוא חזר לתקשורת רגילה אבל אחרי שדיברנו בטלפון הבנתי שהוא רוצה להיפרד , אני גם רציתי כבר אבל לא העזתי בפנים אני חושבת ואני קצת מצטערת שחזרתי אליו למרות שחווינו דברים אחרים.
אתמול הייתי שבורה וכמעט לא ישנתי בלילה, אני עדיין אוהבת אותו אני יודעת תמיד חלק בי יאהב אותו גם אם נהיה בנפרד אבל אני לא אסלח לו בחיים על המילים שאמר לי וכן עלזה שכבר ישלו חברה חדשה , אני חושבת שאהב אותי באמת ומאז שחזרנו לא באמת אהב וסתם רצה להעביר את הזמן ולנסות וכן הוא בגד כי אם הוא עם אחרת כבר זו בגידה.
אני מתלבטת מה לעשות האם לתת לעצמי עוד חופש מגברים? רציתי לנסות לצאת עם מישהו חדש אולי כדי להתגבר? בכל אופן התקשרתי למישהו שיצאתי איתו בתחילת השנה כשאני והאקס לא היינו יחד ושאלתי עם יש לו מישהו לשדח לי ,הופתעתי שהוא הציע לי שנצא ונעלב למה ביקשתי חברים שלו ולא אותו. הוא הציע לי שנפגש היום בערב , אני מתלבטת האם לדחות אתזה למחר בבוקר אין לי לימודים כי יש חופש מזה.. או האם כדאי בכלל לא לצאת עכשיו עם מישהו שיצאתי איתו כדי שאני ארגע מכל העניין או שדווקא זה יכול לעזור לי להתגבר כי בעבר ישבתי מדוכאת בבית כשאני נפרדתי ממנו והוא אהב בכל זאת זה כואב, אני רוצה עכשיו דרך חדשה עם גבר אחר וכן להתגבר על הקודם כי עד שהצלחתי אני צריכה לנסות שוב להתגבר וזה מייאש.
אז אני ממש מצטערת שזה ארוך זה פריקה וכן אשמח לעצה האם לצאת עם אחד שכבר יצאתי איתו בעבר ולתת לזה צאנס למרות שאני לא נמשכת אליו? האם להגיד לו את האמת שאני לא נמשכת אליו והאם הוא בכל זאת יכול לשדך לי חברים שלו? האם בכלל לקחת הפסקה ולעכל הכל? אשמח לתשובות כנות ללא הטפות מוסר תודה אנשים טובים

לצאת עם מישהו חדשישן?

לא איזה את צריכה מנוחה מבנים ולעכל את כל הקטע עם האקס
 
7
כן ברור זה יעזור לך להשתחרר ולהתגבר
 
1
כן תצאי עם אחרים אבל תבקשי מההוא שיצאת איתו לשדך לך אחרים
 
0

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (2) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "זוגיות"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות