שאלה 165606
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

לא מקבלת מחזור אחרי פוסטינור - מה לעשות?

חרדתית בת 22 | כתבה את השאלה ב-20/04/17 בשעה 13:20

הי , לפני חודש וחצי בדיוק שכבתי עם חבר שלי והשתמשנו בקונדום אך בעקבות חשש שלי שהקונדום נקרע (כי הייתה קצת גמירה שסיימנו) והוא גמר בפנים עם הקונדום ורק אז הוציא ..לא הייתי רגועה ולקחתי פוסטינור ערב לאחר מכן ..כרגע המחזור שלי מאחר כבר בשלושה ימים, הייתי אמורה לקבל ביום חמישי האחרון וכבר יום ראשון בערב ..האם השיבוש נוצר כתוצאה מלקיחת הפוסטינור או שיש ממה לחשוש? *חברה ציינה בפני שלפי מה שהיא מכירה יכול להיות עיכוב של חמישה ימים במחזור כתוצאה מהפוסטינור אך אני כלכך מודאגת ..

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (0) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "הימים האלה בחודש"

חדשות במדור
אקראיות במדור

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות