שאלה 16465
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

האם כדאי לי לממש את הפנטזיה ולרדת לחבר שלי?

גליה בת 19 | כתבה את השאלה ב-05/12/13 בשעה 19:56

לפני כחודש נכנסתי למערכת יחסים חדשה עם בחור בן 22. יש לנו זוגיות מדהימה, ואנחנו מאוד אוהבים. יש לציין שלפניו הייתי כבר במערכת יחסים עם בחור שלא ממש אהבתי, ולעומת זאת החבר הנוכחי שלי אף פעם לא היה במערכת יחסים לפני. אני בתולה, וגם הבן זוג שלי.

לא קיימתי יחסי מין עם החבר הקודם שלי, כי היה לי חשוב שהפעם הראשונה שלי תהיה עם מישהו משמעותי. החבר הקודם שלי לא היה משמעותי, ולכן לא שכבתי איתו.
כעת אני נמצאת במערכת יחסים עם מישהו שאני באמת אוהבת, והוא אותי עוד יותר.

אני מרגישה שהפעם הראשונה לא חיכיתי כ"כ הרבה זמן סוף סוף מתקרבת, ובהתאם לכך החרמנות שלי הרחיקה שחקים.
זה בא לידי ביטוי בכך שאני מוצאת את עצמי מאוננת 7-8 פעמים ביום, מה שלא אופייני לי בכלל (לפני שהכרתי אותו, נהגתי לאונן פעם בשבועיים במקרה הטוב). כל האנשים מאוננים בתדירות כזו או אחרת, אבל אצלי זאת פעם ראשונה שאני מוצאת את עצמי במצב כזה. מאז שהתחלנו להיות ביחד אני ממש חמה עליו, זאת כי אני ממש אוהבת אותו ובנוסף לכך הוא מאוד אטרקטיבי.

היום התעוררתי באמצע הלילה, והיה לי כזה חלום: אנחנו יושבים בסלון, ולפתע פתאום אני קמה, מורידה את הבגדים והחזיה ונשארת בחוטיבי לבן שקשקף, יורדת על 4, מורידה לו מכנסיים ותחתונים ומתחילה למצוץ. בחלום הוא היה מובך (הוא אכן ביישן בחיים האמיתיים), אבל לא ניסה לעצור אותי.
אחרי שראיתי את התמונה הזאת בחלום התעוררתי כולי חרמנית ממה שראיתי, וכמובן שבאה האוננות. חזרתי לישון מאושרת.

מאוד התרגשתי מהחלום הזה, אחרי הכל לא כל יום אני חולמת חלומות אירוטיים. הגעתי למסקנה שאני רוצה לממש את הפנטזיה הזאת אחד לאחד.

יש לי הרבה שאלות בקשר התוכנית הזאת, אשמח שתענו לי ובאופן כללי תתנו טיפים בנוגע למציצה לגבר:

1)האם כדאי לי לעשות את זה? כלומר, האם כדאי לי לעשות את הקטע הזה (יש שיגידו שזה זול) לפני שאנחנו שוכבים? זאת אומרת שפעולת המציצה לחוד והאקט עצמו עוד כמה זמן לחוד (שכמובן יכלול גם מציצה)? אני חושבת שאנחנו נשכב עוד 4-5 חודשים, אז האם כדאי לעשות את זה? אולי כדאי לחכות לפעם הראשונה, ורק אז למצוץ לו? אן שמא זה יהיה נחמד אם אני אענג אותו במציצה?

2)בחלום, אחרי שהורדתי לו את המכנסיים והתחתונים, אמרתי לו: "אני רוצה למצוץ לך" (בדיוק במילים האלה)? האם כדאי להגיד לבן זוג דבר כזה? במיוחד לאור העובדה שזאת עדיין לא הפעם הראשונה שלנו אלא "הקדמה"? האם זה נשמע זול, וכדאי לשנות ניסוח? או שאולי לא להגיד בכלל? זה ידליק גבר, לשמוע כזאת יציאה? אם להגיד, אז לפני המציצה או אחרי?

3)אף פעם לא מצצתי לפני כן, אז אני לא יודעת איך עושים את זה. השאלה שהכי מטרידה אותי - מכניסים את הכלי לפה ומניעים או את הראש (מקווה שהבנתם). בקיצור, תסבירו לי איך עושים את זה מבחינה טכנית. בנוסף לכך, אשמח לשמוע מגברים איך הם הכי אוהבים את זה.

4)מה יותר טוב - כשגבר גומר מהר או כשהוא גומר אחרי הרבה זמן? מצד אחד, אני מבינה שאם הוא גומר מהר אז הוא נהנה, מצד שני אני רוצה למצוץ קצת יותר מדקה, אז מה עדיף?

5)קראתי פה באתר שאלות בנושא ירידה לגבר, וכמה פעמים עלה הטיפ של להמשיך לעשות ביד גם אחרי שהוא גומר. לא ממש הבנתי את זה. אצל גברים זה לא כמו אצל נשים, שאחרי השיא הן צריכות הפסקה? למה צריך לעשות ביד גם אחרי הגמירה?

6)האם כדאי לי פשוט להוריד לו את המכנס והתחתונים ולהתחיל במלאכה, או לעשות בדיוק כמו בחלום - להוריד קודם את הבגדים מעליי, ואז לגשת אליו? האם זה זול?

7)באופן כללי, אשמח לשמוע עצות בנוגע לירידה לגבר, איך עושים את זה מבחינה טכנית, מה כל אחד אוהב שעושים לו וכו'. בנוסף לכך, חבר שלא לא נימול אז עם יש משהו מיוחד בקשר לעובדה הזאת אני כמובן אשמח לשמוע.

תודה למי שקרא והגיב :)

3)

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (10) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "בין הסדינים"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות