0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, 0 השתתפו בסקר ו-0 דרגו את העצות.

אני ממש מאוהבת בחבר שלי אבל הוא ממש אדיש והוא בקשר עם בנות אחרות אז מה לעשות?

ילדה בת 13 | כתבה את השאלה ב-28/03/17 בשעה 19:39

הסיפור הזה קצת ארוך, אבל בשנה שעברה היה איתי ילד חמוד בשכבה. הוא אמר לי שהוא אוהב אותי והוא רוצה שנהיה ביחד, אז אמרתי לו סבבה. ואז נפרדנו אחרי כמה ימים והינו בריב גדול במשך חצי שנה. והתחלתי ממש לאהוב אותו (ברמה של ממש אובססיביות). ובטיול השנתי הוא שאל אותי מה אני מרגישה אליו, ואמרתי לו את האמת. והוא אמר לי שהוא לא אוהב אותי ואחרי שבכיתי הרבה בלילה לכל החברות שלי באוהל למחרת הוא אמר לי שהוא אוהב אותי. והייתי אז ממש מטומטמת ומאוהבת אז אמרנו שנהיה חברים ופתאום אחרי שבוע בלי סיבה הוא זרק אותי ועדיין אין לי מושג למה ואז עוד פעם היה לנו ריב ענק וכל השכבה התערבה בזה ולקחה צדדים.

אחרי בערך חצי שנה קצת לפני יום כיפור הרגשתי רע על כל מה שאמרתי לו בריב וקבענו שנדבר וכבר אז חזרתי לאהוב אותו ודיברנו והתנצלו וחזרנו להיות ידידים.

אחרי בערך חודשים הוא כל הזמן רמז לי שהוא רוצה אותי ושאנחנו יכולים להיות ביחד והכול היה טוב ויפה חוץ זה שהיה לו של סטוציונר וגם ידעתי שזה נכון.

ואז עוד פעם התאהבתי בו קשות ונפגעתי ממנו ולא דיברנו עד יום לפני יום האהבה שהוא ביקש סליחה על הכול .
ואז ביום האהבה הלכנו למקום שקט ומבודד בבית ספר והוא נישק אותי ונלחמתי ואמרתי לו שהוא יפגע בי והלכתי .
אחרי זה הינו בסדר עד שאחרי בערך שבועיים ישנתי אצל חברה שגרה איתו בפנימייה ובאתי אליו לחדר בליל והוא נישק אותי והכול היה מושלם אבל ידעתי שהוא לא אוהב אותי ושהוא משחק בי אז אחרי כמה ימים ביקשתי שנשאר רק ידידים אחרי 20 דקות הוא העלה לאינסטגרם תמונה עם ילדה שהוא יודע שאני ממש שונאת אבל כדי שאני מקנא זה עבד אבל לט כל כך מאז
אחרי שבוע היינו בטיול מהבית ספר והיה לי ממש קר אז הוא חיבק אותי.
אני הוא וידיד שלי היינו אמורים לשבת יחד במושב האחורי של האוטובוס, אבל ידיד שלי הלך ונשארנו רק אני והוא והוא נישק אותי וכולם ראו. אני ממש התלהבתי והייתי שמחה.
אחרי כמה ימים ביקשתי מחברה טובה שלי לשאול אותו אם אני והוא יחד הוא ענה לה שהוא לא יודע, ובקיצור היינו יחד ובמוצאי שבת נפגשנו כמה חברים ובגלל שהוא כל הזמן היה אדיש אליי וכל הזמן אמר שלא אכפת לו ממני והוא היה כל הזמן צוחק על זה שהוא ״בוגד בי״ אז נפרדתי ממנו ואז באוטובוס הוא ניסה לנשק אותי וגם בדרך לחברה שלי והייתי בטוחה שאני והוא נפרדנו והיום חברה שלי אמרה לי שהוא אמר שאנחנו יחד אבל מצד שני גיליתי שהוא בקשר עם בחורה אחת לפחות ונראה לי שיד עוד מה לעשות???

נ.ב סליחה שאין סימני פיסוק

מה לעשות??

לדבר איתו על הכול
 
1
לזרוק אותו
 
5
לשכוח הכול ולהיות איתו
 
0

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (3) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "מתבגרים"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות