שאלה 162747
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

נמאס לי ממשחקי ה"חםקר" שלה, פשוט הורס אותי מבפנים...

חםקר בן 19 | כתב את השאלה ב-26/03/17 בשעה 21:53

אז ככה....

אני בקשר עם מישהי גדולה ממני, בשלושה שנים סך הכל... עד לאחרונה הקשר בנינו היה מדהים, לא היינו זוג אבל היינו בדרך לשם. היינו מדברים שעות, נפגשים הכל היה עם המון אהבה והרגשה של שני הצדדים לרצון ותשוקה של רק עוד ועוד להיות עם הצד השני, שלי איתה ושלה איתי.

היא ממש עמוק בלב שלי, היא עזרה לי המון בחיים ואני לה, יש לנו משהו מיוחד זה לא סתם קשר רגיל, אבל היא לאחרונה משחקת איתי "חםקר" וזה הורס אותי. ה!רג אותי מבפנים הקטעים האלה, אני סוג של "תלוי" בה. באהבה שלה, היא הראשונה מיני רבות שבאמת קיבלה את כל כולי כמו שאני, אבל לאחרונה אני מרגיש שעד שהיא מדברת איתי אז מרגישים בשיחה שזה רק כדי לרצות אותי שאני מת לדבר איתה ואין את התשוקה והכל כמו פעם.. ולא קרה שום דבר בנינו פשוט יום אחד בהיר הכל השתנה.. אמרתי לה, אם לא טוב לך איתי את יכולה להפסיק לדבר איתי, ייקח לי זמן מה להוציא אותך מהלב, זה יהיה כואב וקשה ויהרוס אותי מבפנים אבל אני אתמודד ואתגבר אחרי זמן מה.. היא אמרה שלא קרה כלום, שאלתי על המסביב, על החיים האישיים שלה אם קרה משהו, אם היא צריכה זמן לעצמה ואמרה שהכל רגיל. מה אתם חושבים? מה לעשות? היא פשוט יודעת בדיוק מתי להתקשר, מתי שכבר יורד לי ממנה, שאני לא שולח הודעות וכאלה ואז היא נזכרת להתקשר או לשלוח הודעה ואני מת לא לענות לה אבל לא מסוגל ואני עונה לה ושוב פעם זה מצית בי את האהבה כלפייה, יש בנינו גם קטעים רומנטיים והכל או יותר נכון היו... זה הרג אותי, זה שובר אותי כל פעם מחדש. אני לא מצליח לדעת אפילו למה אני כל כך אוהב אותה ברמה כזו. אני מאוד נמשך אלייה, היא בדיוק הטעם שלי בנשים ויש לה אופי של מלאך (או לפחות ככה אני חושב) בבקשה תעזרו לי ותנו לי עצות אמיתיות על איך להתקדם מכאן. היא טוענת שהכל טוב ושהיא פשוט עסוקה ואין לה זמן אליי אז אני לא מתקשר ולא שולח הודעות כדי שיהיה לה זמן לעיסוקים שלה ולהכל, לא מציק לה. מה בסך הכל ביקשתי שתשלח הודעה פשוטה בבוקר "בוקר טוב מאמי" או שתשאל פעם ב.. "איך עבר עלייך היום?" וזהו אני נמס ממנה כל דבר שהיא עושה ממיס אותי כי כן אני מאוהב בה מאוד ואני משוגע עלייה ברמות על ולמה אני כלכך אוהב אותה רק השם יודע, וזו אהבה לא רק משיכה מינית. אני יודע להבדיל בניהם.. תודה רבה לכל מי שקרה, פרקתי הרבה ומחכה לתגובות שלכם כי ככה המצב לא יכול להימשך זה מתכון בטוח להכניס אותי לדיכאון ואחרכך אני אשמין שוב, אאבד את הכושר שלי, סתם אבכה כל היום ואהיה מדוכא וחסר מצב רוח ואני אוהב להיות שמח וחשוב לי תמיד שאני והסביבה שלי נחייך, נצחק, נאהב ונשמח. המשך ערב נעים :)

עדכון מחםקר, שואל השאלה 2017-03-27 20:21:08

יכול להיות שירד לה ממני בגלל שאני לא מוכן לשכב איתה, כרגע יש לה חבר והיא הודתה כבר שאני שיגעתי אותה מבחינה מינית וזה בסדר מחמיא לי מאוד והכל ואני יודע שהיא מתה לשכב איתי, היא גם תמיד מנסה ואמרתי לה שעכשיו כשיש לה חבר אני לא נוגע בה אפילו לא קצת מעבר לחיבוק ומקסימום נשיקה בלחי כי אני מכבד אותה מאוד ורוצה גם שהיא תשמור על הכבוד שלה. אמרתי לה זאת והיא הגיבה שאני צודק אבל אני שיגעתי אותה והיא מתה לשכב איתי וזה אז אמרתי לה שכשלא יהיה לה חבר אין בעיה כי גם אני מאוד רוצה אבל אני מתאפק ושולט ביצרים שלי, כמו שאני לא יכול לראות סתם בחורה יפה ברחוב וללכת לשכב איתה רק כי בא לי. אי אפשר... יכול להיות אבל שירד לה בגלל זה? כי אני די בטוח שזה רק בגלל זה
שמור עדכון

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (6) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "זוגיות"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות