שאלה 162558
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, 0 השתתפו בסקר ו-0 דרגו את העצות.

תקוע, לא משנה כמה אני מתאמץ ומנסה למצוא קשר אמיתי תמיד משהו משתבש, מתחיל להתייאש

אלעד בן 24 | כתב את השאלה ב-25/03/17 בשעה 15:24

קודם כל חשוב לי לציין שאני לא מהאלה שסתם יושבים בבית ומחכים למשיח שיבוא. עשיתי, והמון - חיפשתי זוגיות בכל מקום אפשרי, וניסיתי כל דבר שיכולתי לחשוב עליו. ועדיין - הזוגיות האמיתית מעולם לא הגיעה.

בשנים האחרונות, ניסיתי הרבה דברים, חלקם נפוצים וחלקם פחות - הכל במטרה למצוא את האחת שאיתה אקים בית, שאיתה אוכל לחיות עד סוף ימינו. הרבה פעמים המאמץ הנוסף הוביל לקשר שמבחינתי הוא היה נראה באמת קשר רציני, חלקם הובילו לדייטים בודדים שנגמרו בפרידה, אבל בסופו של דבר כל הדברים האלה וכל הניסיונות הסתיימו בסופו של דבר, רק בדבר אחד - ששוב פעם, אני נשאר לבד.

אם והיו רק כמה פעמים בודדות שניסיתי ולא הצליח - הייתי אומר, "נו טוב, זה כנראה רק חוסר מזל, אמשיך לנסות שוב ושוב ובסוף משהו חייב לתפוס". ובאמת זה מה שעשיתי - ניסיתי שוב, ושוב, ושוב, ושוב, ושוב. אבל זה פשוט המשיך להיגמר באותה פרידה מאכזבת, באותו משפט דומה של "מצטערת אבל זה לא נראה לי יתאים בינינו, המון בהצלחה". ובכל פעם ששמעתי את זה, זה דקר אותי בלב יותר ויותר - ובכל פעם השתדלתי להיות חזק ובאמת ניסיתי להישאר חזק ולא לתת לזה להביס אותי ולגרום לי להרים ידיים.

אבל אני מסתכל על ההיסטוריית ניסיונות שלי, כל הדברים שניסיתי למצוא קשר אמיתי שיוביל למשהו שבאמת ישנה את החיים - בין אם חתונה או מעבר למגורים יחדיו - אבל זה אף פעם לא הוביל לשם. ותמיד זה נגמר בפרידה כואבת, שאני צריך לקחת איתי ולשאת על ליבי ששובר אותי שוב ושוב ושוב.

אני באמת לא יודע כבר מה לעשות. אני בודד כלכך ועצוב כלכך שאני מסוגל לעמוד באמצע רחוב עם אלפי אנשים סביבי ופשוט לצעוק ולבכות ליד כולם.

ניסיתי הכל, וכשאני אומר "הכל" אני באמת מתכוון לזה - ה-כ-ל. ועדיין, אני נשאר לבד. שום קשר שהיה לי לא הוביל לשום דבר רציני - להפך, זה הוביל לעוד פרידה ועוד פרידה ועוד פרידה - שכבר הלב שלי התנפץ לרסיסים.

מה לעשות? בבקשה תעזרו לי... אני לא רוצה להיתקע ככה כל החיים!!!!!!

להרים ידיים ולקבל את העובדה שאשאר לבד כל החיים?

כן
 
1
לא
 
15

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (5) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "זוגיות"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות