שאלה 161613
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

המצב בין ההורים רק מדרדר ואין לנו כסף

לא מקורית בת 15 | כתבה את השאלה ב-18/03/17 בשעה 16:41

אני אתחיל בכך שהמצב בין הוריי תמיד היה רע- גם לפני שהם התחתנו. יש ביניהם הפרש בגילאים של 20+ (רק היה חשוב לי לומר לפרוטוקול) והם התחתנו כשאמי הייתה בת 20. לא נעים לי לומר אבל תמיד חשבתי שהם נשואים רק מכיוון שאמי רוצה ממנו כסף שהרי הוא עשיר ולא יותר מכך, והסיבות של אבי די ברורות...

אני גרה עם אמי ואבי מדי כמה ימים בא הביתה והם רבים וצועקים וקללות גם אלימות ומה לא... פעם אחת גם לקחו אותי למשטרה בגללם שאני אעיד על אלימות פיזית במשפחה- אבל לא אליי, תמיד רק בין ההורים שלי. אבא שלי עשיר- וכבר כמה שנים הוא לא נותן כסף לאמא שלי ובכליי לא מוציא עלינו גרוש, הוא רק בא לבית לישון לפעמים במיטה של אמא שלי, היא בדרך כלל מוציאה מזרון וישנה על הרצפה לייד. הוא, רוב הזמן (כאשר הוא לא בבית) נמצא בבית של אשתו לשעבר- נותן לה כסף ומפנק אותה ואת ילדיה שהם כמובן גם ילדיו.

רק כדי שתבינו שאבי נוראי ואני לא רוצה עצות שיאמרו לי לגשר ביניהם וכאלו- ידוע לי בבירור שאבא שלי כתב לקטינה שהוא ייתן לה כמה מיליונים (שלא חסרים לו כמובן) בשביל שתקיים איתו יחסי מין. גם אמי מודעת למעשה.

לאמא שלי אין כסף והיא בחובות ענקיים, אני מדברת פה על כיותר ממיליון.

אבי לא רוצה להתגרש אפילו שהוא רוב הזמן אצל אשתו הקודמת בכלל בגלל שהוא יודע שאם הוא ייתגרש הוא ייצטרך לשלם מזונות והרבה (מאוד!) כסף שהוא חייב לאמי. אמי רוצה להתגרש והיא נלחמת בו. אמא שלי הכי דואגת לנו בעולם ונלחמת בו רק בשביל שיהיה לנו כסף ומה שאנחנו צריכים. :)

אז כמובן שלפי הרבנות הם לא יכולים להתגרש כי הוא לא רוצה ומשכנע שהוא עובד על הקשר ומחרטט ומשקר, והיא שונאת אותו כמובן לא יכולה לסבול אותו. אז הם לא מתגרשים והוא לא נותן לה כסף.

גם חשוב להגיד שהמערכת המשפטית בארץ גורמת למצבים שבסופו של דבר בבית משפט גם אנשים אשמים זוכים במשפט מכיוון שיש להם עורכי דין רבים ויותר טובים מהצד השני ואני די בטוחה שזה מה שקורה אצל ההורים שלי- לאמא שלי אין כסף לעורכי דין טובים.

אם יש איזו דרך אחרת שהם ייתגרשו אפילו שהוא לא רוצה- בבקשה תכתבו.

אני רוצה מאוד לעזור בבית אך גם אם אני אעבוד המון מלבד הלימודים והחוגים שלי (ויש לי הרבה גם הבית ספר שלי הוא בית ספר שחוזרים בו הביתה מאוחר יותר) אני יודעת שאני אשיג סכום מאוד קטן יחסית לחובות והוא לא יעזור כל כך.

חשוב לי להגיד שאני מאוד אדישה לכל המצב ולא עושה עניין ואשמח שלא תכתבו לי תגובות על איך שאתם מרחמים עליי וכו' כי ככה הרוב מגיבים אלא תשובות יותר פרקטיות.

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (1) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "מתבגרים"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות