שאלה 152470
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

החברה הכי טובה שלי מקנאת במערכת יחסים שלי ומחבלת בה, להישאר חברה שלה?

אנונימית בת 18 | כתבה את השאלה ב-08/01/17 בשעה 12:53

שלום,
החברה הכי טובה שלי מקנאה במערכת יחסים שלי ומחבלת בה.
אני במערכת יחסים טרייה עם גבר שבעבר היה בינו לבין החברה קטע(התנשקו במועדון), וכך הוא הכיר אותי כמה ימים אחרי... הוא יצא מחייה ולאחר כמעט חצי שנה יצר איתי קשר אחרי שיצאנו חודשיים נכנסנו לזוגיות. תחילה לא סיפרתי לה שאני בקשר איתו( לא דיברנו כל כך תקופה- היא עשתה כמה דברים נוראים ששום חברה לא אמורה לעשות) ורק לאחר כמה פגישות סיפרתי לה, היא נראתה נורא שמחה ופירגנה, אך לאחר שבועיים בערך התחילה לנסות לחבל בקשר בכל הזדמנות, היא חברה נורא טובה ובדרך כלל היא הראשונה שאני משתפת כמעט בכל נושא, וכך גם בזוגיות שלי, כל נקודת תורפה שרק העליתי היא ניצלה על מנת להערר את המערכת יחסים היום, השיא הגיעה כאשר סיפרתי לה שלראשונה קרה לי שממש קינאת לבן זוג שלי והיא ישר אמרה ״אז חמה את במערכת יחסים הזאת, זה לא בריא הוא לא מתאים לך״ וכו, חשוב לציין שהיא בן אדם קנאי מאוד לגברים בחייה! אך ברגע שהיא קלטה שיש משהו שמערר אותי( כמה שזה נורמאלי לקנא לבן זוג הפחיד אותי שזה קורה לי לראשונה בחיי) היא לא הפסיקה להגיד לי שאנחנו חייבים להיפרד ושזה לא בריאה לי, וזה קורה כל הזמן, הוא לא שלח לי הודעה במשך כל היציאה משהו שלחלוטין לא הפריע לי בהתחלה ואז היא התחילה פשוט לחמם אותי עליו ובסוף רבתי איתו על זה.
נורא קשה לי עם המצב הזה היא חברה באמת טובה בכל שאר הדברים עד שזה מגיע למערכת יחסים, ואני יודעת שזה כי היא נורא רוצה זוגיות וזה מעולם לא הצליח לה תמיד זה נגמר בקשר לא מחייב והיא אכלה המון כפואת בנושא ואיכשהו לי זה תמיד עבד נורא בקלות, וברור לי שזה לא פשוט מהצד שלה, במיוחד שאני מרגישה שאני בזוגיות דיי מושלמת הוא חתיך ואיכותי וכל מה שצריך ולה זה מכאיב. אבל מה אפשר לעשות אני מייעצת לה ועוזרת חה כמה שאני יכולה כדאי שהיא תצליח והיא רק מחבלת ומורידה לי, קשה לי כל כך אני אוהבת אותה ואוהבת אותו וחוששת שאני לא אצליח להמשיך ככה עוד הרבה זמן ואני אצתרך לוותר על משהו וכנראה שזה יהיה הוא, כי אני באמת לא רוצה לחיות בלעדיה ואני באמת אוהבת אותה.
בנוסף אני מתחילה להרגיש צורך להחזיר לה באותו מטבעה היא יורדת עליו אני ארד על מי שהיא בקטע איתו, זה מגעיל אותי התחושה הזאת ואני מרגישה שאני נרעלת מבפנים וסולדת מעצמי
בבקשה עזרה אני מרגישה חנוקה וכואבת אני בסוג של חברות הרסנית ובונה באותו זמן

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (3) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "חברים ואנשים"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות