שאלה 148780
אילוסטרציה אילוסטרציה
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

יצאתי לדייט עם מישהו מדהים שנראה לא טוב, מה עושים?

גל בת 23 | כתבה את השאלה ב-11/12/16 בשעה 21:19

היי חברים, מודה מראש לכל מי שיתרום מזמנו לקרוא את השאלה ולעזור :)
לפני שנתיים וחצי בערך הכרתי מישהו דרך אפליקציה, דיברנו קצת והיה נחמד אבל לא נפגשנו מאיזשהן סיבות והקשר התנתק. אחרי חצי שנה בערך הוא שלח לי הודעה לבדוק את השטח אבל כבר היה לי חבר (נפרדנו לפני 8 חודשים) אז השיחה נגמרה מאוד מהר. לפני שבועיים בערך הוא שלח לי בקשת חברות בפייסבוק, שבוע שלם אכלתי סרטים אם לאשר אותו או לא ובסוף החלטתי שכן. אחרי 3 ימים הוא שלח הודעה ומאוד מהר עברנו לווטסאפ ומשם לשיחות טלפון (דבר שאני הרבה יותר אוהבת ונראה שגם הוא), ואתמול נפגשנו.
היה מדהים, חיבור מטורף מבחינה אינטלקטואלית ורגשית שלא היה לי הרבה זמן, לא הרגיש מוזר לשניה ואפילו במהלך הדייט הוא אמר שהוא יודע שזה "זה" ושהוא כבר חצי מאוהב בי (חצי בצחוק, אבל עדיין הלחיץ קצת והעברתי נושא די מהר).
מה הבעיה? הוא נראה ממש לא טוב גם מבחינת גוף וגם מבחינת פנים. אני יודעת שזה שטחי ולא הוגן, אבל אני נראית טוב, משקיעה בעצמי (אימונים 3-4 פעמים בשבוע, טיפוח פנים, איפור, כל מה שאפשר, ואני משתדלת מאוד לתחזק גם את העולם הפנימי שלי) ואני כן מצפה לצאת עם מישהו שיהיה לו אכפת מאיך שהוא נראה. זה לא שאני מבקשת מישהו שיהיה מלך היופי אבל כן מישהו שתהיה לו מודעות מה הוא מכניס לפה ובאיזה מינונים ולא כזה שאני אתפדח להראות לחברות שלי אחרי שיצאנו..
הוא מצידו ממש רוצה שניפגש שוב כמה שיותר מהר וכבר מתכנן כמה דייטים קדימה, ואתמול הוא שאל אם אפשר לומר כבר שזה רשמי - שוב אמרתי לו שזה לא הזמן ושנדבר על זה בעוד כמה זמן.
הבעיה שקשה לי לחתוך - אני חוששת מזה שאני אפספס אדם נדיר רק על סמך מראה חיצוני, אבל מצד שני אני מודה שאני רק בן אדם ודעתם של האנשים הקרובים אליי חשובה לי מאוד (ובכלל לא דיברתי על הלחצים מצידו, שהם סיפור אחר..)
מה לעשות?

עדכון מגל, שואלת השאלה 2016-12-12 16:44:36

תודה לכולם על העצות, הנחמדות יותר והפחות.. חשוב לי לציין שאני נמשכת לאישיות שלו מאוד, באמת לא מצאתי חסרון אחד עם עצמי, אבל המראה שלו עדיין מציק לי. אף פעם לא פסלתי מישהו רק על סמך מראה ומרגיש לי ממש רע לעשות את זה, בכל מקרה החלטתי לתת לבחור עוד צ'אנס ועל הדרך גם להאט קצת את הקצב שלו :)
שמור עדכון

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (47) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "זוגיות"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות