שאלה 13412
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, 0 השתתפו בסקר ו-0 דרגו את העצות.

מה עדיף? לעשות 4 יח' מתמטיקה ישר או לעשות 3 ולהשלים ל - 4?

אנונימית בת 19 | כתבה את השאלה ב-11/10/13 בשעה 12:18

היי,

בשנתיים - שלוש הקרובות אני הולכת להשלים ולשפר בגרויות. הייתי תלמידה בינונית, אבל בסופו של דבר סיימתי בלי בגרות כי לא עמדתי בעומס. נכון לעשיו, חסרות לי רוב הבחינות ואלו שיש לי אני לא מרוצה מהציון שלהן (75-85).

אני מכירה את עצמי היטב ויודעת שאם אני אחרוש כמו שצריך אני מסוגלת להוציא 90+ (במקצועות הומניים בטוח, לגבי מתמטיקה, כימיה וביולוגיה אני בספק).

השאלה שלי היא לגבי השלמת בגרויות במתמטיקה: בבית ספר הייתי ב - 4 יחי'. בכיתה י' בכל מבחן ומבחן נכשלתי. אבל בתחילת י"א עד אמצע י"א כל המבחנים שלי היו 90+ (כי מישהו אחר עשה לי מבחנים תמורת תשלום), עד שבסופו של דבר החלטתי לפרוש ממתמטיקה. לקחתי בחשבון שזה אומר שאני הולכת לסיים בלי בגרות, אבל זה לא היה משנה לי כי ידעתי שגם ככה יש לי עוד מקצועות לשפר. בגדול, אני חושבת שלפחות בשבילי 4 יחידות זאת רמה סבירה. זאת אומרת אני יכולה להצליח בזה, אבל רק אחרי חרישות של חודשים על גבי חודשים כל היום. נגיד אם אני עכשיו מתחילה לחרוש לבחינה של 4 חי' שתהיה בקיץ הבא (ניצא מנק' הנחה שאני אספיק לפתור את כל התרגילים בספר לימוד - רק ככה אני מצליחה), אז אני מאמינה שאני אוכל להוציא מעל 80. אבל אני לא יודעת אם אני אספיק לפתור את כל התרגילים, וזו הדרך היחידה שלי להתגבר על מתמטיקה.

אז מה יותר כדאי: לעשות 4 יחידות ישר (זה ייקח מלא זמן - כמה שנים- וכוח) או לעשות 3 יחידות (שזה קל) ולהשלים עוד 2 בחינות כדי שיהיה לי 4? שמעתי שיש אופציה כזאת. אבל האם 4 יחידות כאלה בעקיפין נחשבות לאותו דבר כמו 4 יחידות שעושים ישר? האם זה כתוב בתעודת הבגרות אצל מי שעשה 4 יחידות בעקיפין, או שאצלו כתוב 4 יחידות לכל דבר? האם מקבלים בונוסים על 4 יחידות בעקיפין בדיוק כמו 4 יחידות רגילות?

מה עדיף - 4 יחידות רגיל או 4 יחידות בעקיפין

4 יחידות בעקיפין
 
42
4 יחידות רגיל
 
49
אחר (בתגובות)
 
34

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (4) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "לימודים וסטודנטים"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות