שאלה 132991
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, 0 השתתפו בסקר ו-0 דרגו את העצות.

פערים בתפיסה המינית שלי ושל בת הזוג, יש לזה עתיד?

אבוד בן 21 | כתב את השאלה ב-24/08/16 בשעה 10:09

שלום,
תקשיבו אני חייב עזרה אני ממש לא יודע מה לעשות.
אני וחברה שלי ביחד כבר שנתיים וחצי וככל שהקשר התקדם שמתי לב שהיא לא חושבת כמוני בנושאי מין.
אני חושב שכשאוהבים מישהו באמת מוכנים לעשות בשבילו הכל גם אם לא נהנים ונגעלים מזה, והיא בעניין של "לענג את בן הזוג אבל רק אם גם אני נהנית מזה."
למשל, כבר מלא זמן אני מדבר איתה על אוראלי שאין לי בעיה לתת לה אבל היא פשוט לא רוצה לרדת לי! דיברנו על הנושא והיא אמרה שלא מרגיש לה נוח שמשהו ממלא את הפה ושהיא צריכה לעלות ולרדת עם הראש.. אמרה שזו השפלה. אני ניסיתי להסביר לה שאם זה עם בן הזוג שלה זה לא השפלה, ושרק בפורנו זה מושפל. אבל היא פשוט לא מבינה! היא אומרת לי שזה עניין של "הרגשה", ושהיא לא רוצה להילחם בהרגשות שלה כי זה פשוט לא נעים לה. מה לא נעים לה? אני לא מבין. היא גם אמרה לי שמין אוראלי זה לא משפיל בעיניה באופן כללי אלא שלה זה פשוט מרגיש לא נכון... היא טוענת שלעלות ולרדת עם הראש זה כמו לדפוק לעצמך את הראש והיא לא מוכנה לזה. בחיי שאני לא מבין את הטיעון הזה. עכשיו תבינו לבחורה יש אופי חזק היא עקשנית פרד והיא בדעה שבמין שני הצדדים צריכים להינות מאה אחוז כל הזמן! אני לא חושב ככה, אני חושב שאפשר קצת לסבול ולוותר בשביל בן הזוג. בקיצור מה לעשות? אני יודע שהיא לא תשתכנע והיא גם אומרת שמבחינתה זה כמו שמישהו משתין או מחרבן עליה.. עד כדי כך! והיא אפילו לא ניסתה ולא מוכנה לנסות, הכל בטענה שזו "תחושה", ושזה "לא נגד האקט באופן כללי אלא אני לא מרגישה נוח לענג מישהו עם הפנים שלי, זה משפיל."
אני מרגיש אבוד. אני מכיר אותה המון שנים (גם לפני שהיינו ביחד) והיא לא תהיה מוכנה לוותר ולנסות.. לעזוב אותה? שאלתי את חברים שלי וחלק אמרו שכן כי זה חשוב בסקס אבל חלק אמרו שאני צריך לשמוח שיש לי חברה חזקה שלא מוותרת על העקרונות שלה..
מה אתם אומרים?
דרך אגב אני כן רוצה לציין שהיא תמיד מכבדת את התחושות שלי וכשבאתי לרדת לה היא כל הזמן שאלה אם זה נעים לי ואמרה שאם זה לא נעים לי אז היא לא רוצה. היא אומרת שהיא מצפה לאותו דבר.. להיפרד ממנה?
(ואל תגידו לי לנסות לדבר לשכנע כי הבחורה פרד)

עדכון מאבוד, שואל השאלה 2016-08-26 13:30:11

טוב יש לי עדכון קצת עצוב.. דיברתי עם חברה שלי ואמרתי לה שאני שוקל את המשך הקשר בגלל הדבר הזה ושאני לא יודע אם זה מתאים לי. אמרתי את זה כי חשבתי שזה יגרום לה להתקפל ולהסכים.. אבל היא נפרדה ממני. היא אמרה שהיא לא מוכנה להיות עם מישהו ששוקל לעזוב אותה בגלל דבר כזה. אני מתגעגע אליה אבל אני יודע שהיא לא תרצה לחזור.. אולי זו הייתה טעות. בכל מקרה תודה שעזרתם לי, אני אחשוב עם עצמי ואנסה להחליט עם עצמי איך להתנהג בהמשך.
תודה :)
שמור עדכון

להיפרד ממנה?

כן
 
72
לא
 
42

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (11) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "בין הסדינים"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות