שאלה 125039
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

היא לוחצת לדעת למה ניתקתי קשר, להגיד לה את האמת?

גבר בן 23 | כתב את השאלה ב-30/06/16 בשעה 19:07

אני חייב להגיד קודם כל שהשאלה מיועדת רק לאנשים שפחות מאמינים בקטע הזה של השיוויון ואני לא מחפש שיצאו עליי, אבל מי שרוצה לשחרר קיטור בשביל להרגיש טוב עם עצמו שיהיה לו בכיף. אני אענה רק למי שישאל באופן רציני.
בכל מקרה יצאתי עם מישהי לא מזמן לשלושה דייטים שנפרסו על פני חודש. אני גבר אולד פשיין מה שנקרא. אני מחזר, אני משקיע, אני מפנק, אני יוזם כל דייט, משלם, אוסף אותה, מזיז את הכיסא, מציע לה מעיל ומה לא. בבחורה הנוכחית ממש הייתי מעוניין וחיזרתי אחריה עד שהיא הסכימה.
יצאנו לדייט ראשון, הכל טוב ויפה וזאת הייתה הפעם הראשונה שהיא באה עם חצאית ואז אני קולט שיש לה שערות ברגליים. אמנם לא הרבה, אבל יש לה ואני ממש שם לב לפרטים. זה גם לא היה נראה שהיא מגלחת והן היו נראות טבעיות מדי כאילו היא לא נוהגת להוריד. הבלגתי ואמרתי שאולי אני לא מכיר את הנושא בשביל לדעת אם היא מגלחת או לא והחלטתי להמשיך עוד קצת בשביל לראות אם בסוף זה לא יפריע לי. אחרי הדייט השלישי הבנתי שאין סיכוי וזה ממש מפריע לי ומוריד לי ממנה ולכן החלטתי לחתוך את הקשר. אני יודע שאני גבר אולד סקול אבל יש לזה מחיר ואני באמת מצפה מהאישה להיות מגולחת ומטופחת כמה שאפשר - מתוקתקת בקיצור. כי כמו שהיא באה עם ציפיות ממני שאתנהג ואראה כמו ג'נטלמן, ככה גם אני מצפה ממנה.
מאז שאמרתי לה שזה לא מתאים היא מתקשרת אליי כל יום ומנסה לברר למה נפרדתי ממנה - להגיד לה את האמת וזהו? מצד אחד אני אומר שיכול להיות שהיא תגלח ואז לא תהיה לי בעיה לצאת איתה, מצד שני אני לא רוצה שהיא תעשה בשבילי אלא שהיא תעשה את זה כי ככה היא מאמינה שאישה צריכה להיות ורק ככה הדעות שלנו יתאימו מבחינת הגישה.
אני יודע שאני שוביניסט, אבל אני מעדיף את עולם התפקידים הישן שבו גבר היה המחזר, המוביל וגם זה שהולך לעבוד בסופו של דבר והאישה נשארת בבית עם הילדים. אני מכוון למקום הזה וקשה לי לראות נשים שבאות בהופעה מרושלת לדייטים ולא מקפידות לצאת הכי מתוקתק שאפשר בשביל הדייט כי כמו שאני עושה את כל מה שאני יכול בשביל להיות כמה שיותר הכי כובש והכי מקורי ככה אני מצפה שהיא תעשה את מה שהיא צריכה לעשות כאישה.

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (23) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "זוגיות"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות