שאלה 120728
  מצורף שיר רקע
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

החבר הכי טוב שלי (גיי) מתרחק ממני אחרי 10 שנים,כי יש לו חברים חדשים. איך להמשיך?

H בת 27 | כתבה את השאלה ב-27/05/16 בשעה 17:07

היי,
החבר הכי טוב שלי [גיי, אז ככה שאין רגשות] החליט לפני חודש להתרחק ממני.
אנחנו חברים כבר מעל לעשור. עברנו המון . בין היתר גם הרבה מריבות/ ויכוחים [שלרוב, אני הייתי באה ומנסה לסדר - אפילו אם זו הייתה אשמתו] אבל העיקר שזה היה לכמה ימים.
ב-4 שנים האחרונות, אני יכולה להגיד שהקשר היה מהמם! באמת, לא היינו מגיעים למריבה כי זה היה נעצר בויכוחון קטן שישר היינו מדברים על זה, או שאם משהו מפריע לנו גם מדברים על זה. הכל בזכות זה שהוא בקשר רציני כבר מעל ל-5 שנים - יש לו בן זוג מהמם שהקשר בינינו נפלא והוא אפילו מחשיב אותי לאחת החברות הכי טובות שלו.
אני תמיד שם בשבילו ובשבילם כזוג. הרבה פעמים מנעתי נפילות כי חברות אחרות היו מתערבות ועושות להם רע. הרבה פעמים גם ניסו לחבל בקשר שלנו, אבל לא נתנו לזה לקרות. אפילו כשהייתי תקופה ארוכה בחו"ל הקשר נשאר יציב.
עד שהגיע החודש האחרון... התחלנו להתרחק. יותר נכון הוא התחיל להתרחק.
אני באמת לא יודעת למה. אבל יום אחד פשוט התקשרתי אליו וסתם רציתי לדבר כי לא דיברנו כמה ימים והוא אמר לי במילים הללו באמצע השיחה :
"יש לי חברים חדשים".
המשפט הזה עד עכשיו צורם לי. כל כך כואב לי. מאז אותו היום הוא מתעלם ממני כמעט לחלוטין. הוא עובר הרבה דברים משמעותיים ולא מעדכן אותי יותר. אני שומעת הכל מחברים אחרים. רחוקים.
אני יודעת שיש לנו חברים משותפים שהוא רצה להתרחק מהם, אבל הוא כל הזמן אמר לי שממני הוא לא מוכן להתרחק. ואפילו הבן זוג אישר לי את זה.
לפני שבועיים - נשברתי. הוצאתי את כל שעל ליבי וביקשתי ממנו להגיד לי בפנים אם הוא רוצה להתרחק ממני. אני מעדיפה שהוא יגיד לי את זה בפנים, מאשר לקבל את זה לפרצוף בדרכים אחרות. הוא אמר לי שממש לא, הוא לא מוכן להתרחק ממני ושהקשר חשוב לו. אבל שוב, נעלמו עקבותיו.
אפילו לפני כמה ימים התקשרתי לבן זוג שלו והוא לא ענה לי. שלח לי הודעה מסננת אחרי 100 שעות וזהו. הגבתי לו שאני מתגעגעת... ומאז נעלמו עקבותיו גם כן.[הוא קרא את ההודעה ולא הגיב]. ניסיתי להתרחק ואחרי שבוע שוב לדבר[כי הבנתי שאולי הוא צריך ספייס והוא לא מבקש] - אמרתי לו שנלך לים , נעשה משהו.. אבל קיבלתי מלא תירוצים למה לא. באותו סופ"ש ראיתי את התמונה בפייסבוק ששברה אותי.
הוא עם החברים החדשים בים.
הלב שלי שבור. אני בוכה מלא בשבוע האחרון... בקושי אוכלת, לא מצליחה לישון טוב. למרות שיש לי עוד הרבה חברים ועוד 2 חברות ממש טובות. עדיין הוא היה חלק כל כך חשוב בשבילי ופתאום הוא עזב והשאיר לי חור גדול. הכאב פי 2 יותר כואב מהרבה עזיבות שעברתי בחיים, זה מישהו שבילה איתי חצי מהחיים.
איך אני אמורה להמשיך ? [כבר עשיתי איתו שיחה מאז המקרה] מה עושים מפה? מתי זה עובר? חשבתי שהרגישות הזאת הסתיימה בתקופת הצבא, אבל מסתבר שהכאב הוא אותו כאב גם בגיל 27.

תודה.
[החלק בשיר בו אני מתחברת בתקופה הזו - כי זה באמת מה שקרה :
No matter how hard I try
You keep pushing me aside
And I can't break through
There's no talking to you
So sad that you're leaving
Takes time to believe it ]

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (4) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "חברים ואנשים"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות