0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

מישהי שחבר שלה בגד בה ויצא לי לדבר איתה הרבה. סטוץ עם מישהי מלאה כדאי?

בדוי בן 20 | כתב את השאלה ב-05/05/16 בשעה 16:25

אני בצבא. ורווק. ותמיד רציתי סטוץ עם מישהי מלאה. עכשיו יש פה מישהי שחבר שלה בגד בה וכל זה ועכשיו היא לבד. ויצא לי סתם איזה 20 דקות לדבר איתה פעם ואנרה שחבר שלה חרא ובוגד בה וכל זה..
וביקשתי ממנה אוזניות ישר הביאה לי.כל שניה מחמיאה לי.
גם עכשיו דיברה איתו וקיללה אותו וכל זה אז נתצי לה סיגריה מחבר הכנסתי אותה לחדר שתעשן איתנו ביחד כמובן שעם דלת פתוחה כדי שהרסר לא יקרע אותנו בכל מקרה דברנו עליו הקטנה וזהו הרגעתי אותה ו צחקנו. ואז כבר רציתי לנוח לפני השמירה ורציתי להגיד לה שתמא אבל לא היה נעים אז אמרתי לחבר שלי יאלה אחי אני הולך לישון ואז גם היא קמה הם יצאו ןסגרו את הדלת אז באתי להגיד לה שלום והיא קמה ונתנה לי חיבוק אבל ממש אוהב חח .נתתי לה שני נשיקות בלחי ואמרתי לה שאני כבר ידבר איתה בערב ואמרה לי שיש לי ריח ממש טוב אבל בכל מקרה שיצאתי לפני מהחדר אנרתי לחבר שלי .קלוט איזה חזה יש לה ואמר שמע היא מגעילה תראה איזה גדולה אבל תאכלס לא מפריע לי כי הם יותר שובבות כזה ובאלי גם סטוץ עם טיפה מלאה..והיא אמרה שחבר שלה בגד בה עם כמה חברות.ואני לא יודע אם זה ריבאונד או לא יודע מה. אבל כדאי או שזה יגרר לזוגיות? או משהו?

עדכון מבדוי, שואל השאלה 2016-05-06 11:51:20

טוב אז חברים. אתנול בסוף קבענו שנשב אחרי השמירה שלה ב 12 בלילה.. ואז היא קראה לי לחדר שלה ובאתי.ו יש בנו ודברנו ואז היה חיבוק ואז ישר התנשקנו.. היה נחמד ומשם זה זרם לסקס.. היה נחמד היא הייתה מאוד חרמנית עלי לא הפסיקה לשרוט אותי.. חח רק היה מסוכן כי היא צעקה כח פעם חח
בכל מקרה היה נחמד וכיף להתפרק קצת בבסיס.
בכל מקרה היא רצתה שאני אישן איתה בחדר בשבת אז אני לא יודע מה לעשות..קצת מוזר חח בכל זאת זה חדר של צבא והיא עם עוד מישהי בחדר..
שמור עדכון

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (6) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "בין הסדינים"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות