0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

מרגיש הרוס בגלל שתרמתי לבגידה, מה אני עושה עם עצמי? איך לסלוח לעצמי?

שבור מבפנים בן 26 | כתב את השאלה ב-30/04/16 בשעה 20:01

זאת הפעם הראשונה שאני פותח את זה מול מישהו וחשבתי שכדאי שזה יהיה אנונימי. אני יודע שזה עלול להישמע הזוי, אבל אני מבקש שגם אם אתם בוחרים לשפוט אותי, תעשו את זה בטוב טעם כי אני באמת מתחרט על כל מה שעשיתי.
אז קודם כל היי ותודה שנכנסתם. אני אשמח לכל עצה גם אם היא תהיה שופטת.
כבר תקופה לא קצרה שאני לא נמצא באף קשר ושוכב עם לא מעט נשים. את חלקם אני מכיר דרך הטינדר וחלקם אני מכיר דרך "דבר" משותף שהתחיל לפני כמה חודשים טובים. אני באמת לא רוצה להישמע מתרברב או שוויצר, אבל אני בחור שנראה טוב ואפילו מאוד. אני לפחות פעמיים או שלוש פעמים בשבוע במכון כושר, אני מקפיד על תזונה, יש לי גנים טובים מההורים וקל לי לכבוש בחורות.
לפני כמה חודשים טובים יצא לי להכיר מישהי מהמגזר ומפה לשם הגענו למיטה. היא סיפרה לי שהיא בתולה, התחשבתי בה ולמרות שזאת הייתה הפעם הראשונה שהיא לרוב לא הכי טובה, הצלחתי לגרום לה להיות מסופקת בצורה מרשימה. משם זה פשוט המשיך ונוצר מצב שבו לפחות פעם בשלושה שבועות אני שוכב עם בחורה אחרת מהמגזר כשהם מעבירות את זה מפה לאוזן. רוב הבחורות הם לפני חתונה ואני פשוט מעמיד פנים שאין לי מושג מזה ומדחיק את זה כל פעם מחדש.
אבל אני כבר לא מסוגל. אני חושב על השקרים שהם מספרות אחרי זה לבעלים שלהם או לארוסים שלהם וכואב לי הלב. כואב לי שהייתי צריך להיות חלק מזה ושאני פשוט לא עומד על שלי ומפסיק את זה. כואב לי לדעת שהרסתי אמון של אדם באדם אחר.
רק השבוע החלטתי להפסיק עם זה ומאז רגשות האשם לא מפסיקים להציף אותי, אפילו בכיתי לא מעט פעמים. איזה אדם הורס חיים של אדם אחר רק בשביל סקס? אני חושב על הכמות של המשפחות שגרמתי להם לקרע עוד לפני שהם התחתנו וזה הורס אותי.
מה אני עושה עם עצמי?

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (10) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "זוגיות"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות