שאלה 10623
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

עד כמה זה חריג שאף פעם לא הייתה לי חברה?

ניק בן 20 | כתב את השאלה ב-09/08/13 בשעה 19:10

היי, שבת שלום,
לפני שאתם קופצים למסקנות אני רוצה להבהיר כמה דברים. אני לא טיפוס ביישן בכלל, יודע לדבר אל אנשים - בייחוד אל קהל, שבזה אני חזק במיוחד - ומעבר לזה פשוט חי את החיים שלי כמו שאני רוצה. ז"א לא מושפע מטלויזיה, האייפון האחרון שיצא ושטויות כאלה. אלא באמת עושה מה שמעניין את הנשמה שלי.
בקשר לקטע של הביישנות - זה לא תמיד היה ככה. היו זמנים שהייתי מגדיר את עצמי כ"ביישן מאוד". קשה לי להצביע בדיוק על הנקודה שבה השתניתי כי זה היה תהליך אבל בואו נגיד שהתהליך התחיל להניב תוצאות לפני פחות משנה.
יש בחור אחד שאני מאוד מעריך, גם היום, ששמעתי אותו אומר שאם מישהו מגיע למצב שהוא בן 20 ואף פעם לא עשה כלום עם בחורה הוא "מקרה קשה" ולוזר. אל תחשבו אותו לבנאדם רע הוא לא אמר לי את זה כדי לפגוע, אלא כדי להחדיר בי מוטיבציה לשנות את המצב שלי. זה היה במסגרת שיחת עידוד שהוא עשה לי כי הוא ממש טוב עם בחורות וקשה לו לראות אותי בודד כזה. הוא בחור טוב, פשוט זה מציק לו מאוד לראות איך התחלתי כבר עם עשרות בחורות ומי יודע כמה הזמנות לדייטים ואפילו דייט עלוב אחד לא הצלחתי להרים.

רציתי לשמוע מה אתם אומרים על המצב שלי? אני רוצה דעה כנה, אל תנסו להיות נחמדים אלי כי אני לא עצוב או משהו. רחוק מזה... אני גם בכלל לא לחוץ להשיג חברה. אבל כשאתם שומעים את הרקע שלי בנושא הזוגיות או יותר נכון חוסר הזוגיות, עובר לכם בראש שאני לוזר? אתם מזלזלים בי? מרחמים עלי? התגובות לזה שחוויתי עד היום היו מעורבות ואני רוצה לשמוע עוד. גם את הדברים הרעים. אפילו אם כל מה שיש לכם לרשום לי זה "תקשיב ניק, אתה חתיכת אפס! ולא מגיע לך להיות בזוגיות!" גם את זה אני אקבל בברכה, תאמינו לי :)

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (6) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "זוגיות"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות